Gå til innhold

Test: Sony Ericsson Xperia Play 


Anbefalte innlegg

Noen som har testet om Snesoid o.l apps fungerer med den?

 

Testet nå. Fungerer utmerket. Både med NES og SNES spill. Helt vanvittig mye bedre å bruke de dedikerte spilltastene.

Faen, hadde håpet det ikke gjorde det slik at jeg kunne rettferdigjøre å ikke bytte ut galaxyen :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig. Jeg fikk min på fredag og har testet ut en del spilling og er veldig positivt overrasket over spillbiten.. Har akkurat sittet å spilt Modern Combat 2(FPS) nå, med analogene og skyting/granat L og R knappene bak. Helt vanvittig spillopplevelse. 16 spiller online del er der og.. ;)

Lenke til kommentar

Helt enig. Jeg fikk min på fredag og har testet ut en del spilling og er veldig positivt overrasket over spillbiten.. Har akkurat sittet å spilt Modern Combat 2(FPS) nå, med analogene og skyting/granat L og R knappene bak. Helt vanvittig spillopplevelse. 16 spiller online del er der og.. ;)

Hvordan fungerer egentlig sånne MP-spill på mobil? Spiller man på tvers av alle plattformer eller kan man kunne spill mot de som bruker samme mobil/tablet som deg? Altså Ipad vs Iphone Xperia Play osv.?

Lenke til kommentar

Stilig, nei jeg vet faktisk ikke hvordan det fungerer. I det tilfelle vil det jo være en fordel og ha Xperia Play fremfor iphone, men jeg spilte nettopp på en server med ca 10 spillere. og det var et par stykker der som var letterlig gode liksom. typisk 17-2 i stats. lurer på de spiller på ;P men de fleste av oss (som meg) var mer opptatt av å bevege seg rundt på mappet og gjøre seg kjent med omgivelsene ;Haha var ikke få ganger jeg bare løp rett forbi en enemy og ingen skøyt på hverandre men bare så rundt i luften. Plutselig tømmer begge et magasin på hverandre og treffer liksom ikke et eneste skudd ;P

Men som sagt, det er vel en tilvenningsak de analogene.

Lenke til kommentar

Er jackinngangen på øverste eller nederste del av telefonen (altså om den er på skjermdelen eller joystickdelen). Dersom det er førstnevnte er den vel knapt i veien.

 

:)

 

Den er på den nederste delen. helt i kanten på venstre side, men jeg føler alikevel dette ikke er noe problem fordi jackplugen går akkurat forbi håndflaten din når du holder den. dermed mister man ikke noe "spillegrep". Man er nesten ikke borti den engang. Tror nok ikke crewet som designet denne lot noe gå til tilfeldighetene ;)

Endret av stothebear
Lenke til kommentar

Latterlig med jack-utgangen på siden av telefonen, da ligger den ikke spesielt godt i lomma..

Saken er at den må være på siden, for hvis ikke blir det vanskelig å spille på telefonen mens man har en lydenhet plugget inn. Hadde den vært på toppen hadde den i spillmodus vært akkurat der du skal holde telefonen med venstre hånd.

 

Er jackinngangen på øverste eller nederste del av telefonen (altså om den er på skjermdelen eller joystickdelen). Dersom det er førstnevnte er den vel knapt i veien.

 

:)

Den er helt på venstre side av spillkontrollerdelen av telefonen i liggende modus. Det vil i portrettmodus si øverst til venstre på telefonen. I testperioden har jeg brukt en vinklet jack-plugg, slik at jeg ikke har opplevd noe problemer med det. En tykk og lang minijackplugg vil nok være i veien når telefonen skal opp og ned av lomma.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 8 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...