Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser mange forskjellige meninger om Löwe, noen her inne som har erfaringer? Vurderer kjøp av den.

Jeg har 1k battles i Löwe, og den er absolutt ikke verdt det i dagens WOT.

Ikke at den har blitt nerfet eller noe, men alle andre tanks som har blitt buffet eller releaset, gjør at denne er virkelig dårlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke, er når man får El Halluf med KV-2. Blind shot- sniping :)

Fantastisk gøy når slikt skjer ja :D

Jeg tok ut en Pz 4 Waffelträger med et blindskudd fra en S-51 på Arctic Region i går.

Fem sekunder senere kommer dette opp: "F**KING ARTY NOOB FAGGOT HI**ER LUCKER HOMO!!!!!!!"

Hva svarer jeg med? "I feed on your tears"

• Liker 1
Skrevet

Fantastisk gøy når slikt skjer ja :D

Jeg tok ut en Pz 4 Waffelträger med et blindskudd fra en S-51 på Arctic Region i går.

Fem sekunder senere kommer dette opp: "F**KING ARTY NOOB FAGGOT HI**ER LUCKER HOMO!!!!!!!"

Hva svarer jeg med? "I feed on your tears"

Hehehe :)

Mye rart som legges ut i chatten.

Har så mye gøy i KV-2 fortiden. Grinder bare mot at sixth sense og brothers in arms perk skal slå inn. Går vel under 20 sek ladetid da.

Skrevet

Jeg har 1k battles i Löwe, og den er absolutt ikke verdt det i dagens WOT.

Ikke at den har blitt nerfet eller noe, men alle andre tanks som har blitt buffet eller releaset, gjør at denne er virkelig dårlig.

Har ca 1200 kampa med den, skal være glad for at den ikkje har blitt nerfa.. Einaste eg likar med den er at den treff som regel det du skyt på hehe

Skrevet

Löwe har kanskje ikke blitt direkte nerfet, men den har blitt truffet svært hardt av physics innføring og størrelsesøkningen på 20%. Den er treigere enn noen gang og lett å treffe. Armoren står absolutt ikke til vekten av tanksen, som hadde trengt 1000hp motoren den visstnok hadde irl...

Skrevet (endret)

Löwe har kanskje ikke blitt direkte nerfet, men den har blitt truffet svært hardt av physics innføring og størrelsesøkningen på 20%. Den er treigere enn noen gang og lett å treffe. Armoren står absolutt ikke til vekten av tanksen, som hadde trengt 1000hp motoren den visstnok hadde irl...

http://en.wikipedia.org/wiki/Panzer_VII_Löwe

When shown the designs, Adolf Hitler ordered the Leichter Löwe dropped and the Schwerer Löwe re-designed with a 150mm main gun, 140mm frontal armor, and a top speed of 30 km/h.

http://www.achtungpanzer.com/panzerkampfwagen-vii-lowe.htm

En 150mm hadde kanskje vært litt ekstremt (selv om det hadde vært veldig moro om vi snakker om 150mm KwK L38 som du monterer på E-100,) men det hadde ikke vært så galt om den fikk 140mm frontpanser i tillegg til de fremtidige buffene som allerede er planlagt.

Personlig syns jeg det hadde holdt å øke ROF med 0.5 og gi motoren litt ekstra futt så den klarte 25km/t på flatmark.

Endret av arni90
Skrevet

Noen som har kjørt Object 140 på testserver eller kjøpt den? Lurer på om jeg skal grinde mot den.

Kjøpte aldri T-62A, men den er utforsket så jeg mangler nok litt xp på Object 140.

Prøvd den såvidt på testserver. Mobiliteten er jo bare deilig, virker som den har null ground resistance.

Har bare 1 grad mer gun depression enn T-62A, men synes det utgjør mye forskjell. I tillegg er den jo kjempeliten. Mye mindre enn T-62A.

Har et knallgodt russisk crew i KV-1S som ikke brukes lenger pga dilla på KV-2.

Da blir vel Object 140 kanskje neste...

Hva mener dere om den?

Skrevet (endret)

Klarte ikke helt finne noe ordentlig forskjell. Object 140 kjører litt raskere. t62 svinger raskere/turret movement. Eneste grunnen til at jeg tok t62a er at jeg ble ammoracket 5 ganger etterhverandre i objectet..... De har helt sikkert ammorack på samme sted, så se bort fra den:P

Endret av -kongssund
Skrevet

Noen som har kjørt Object 140 på testserver eller kjøpt den? Lurer på om jeg skal grinde mot den.

Kjøpte aldri T-62A, men den er utforsket så jeg mangler nok litt xp på Object 140.

Prøvd den såvidt på testserver. Mobiliteten er jo bare deilig, virker som den har null ground resistance.

Har bare 1 grad mer gun depression enn T-62A, men synes det utgjør mye forskjell. I tillegg er den jo kjempeliten. Mye mindre enn T-62A.

Har et knallgodt russisk crew i KV-1S som ikke brukes lenger pga dilla på KV-2.

Da blir vel Object 140 kanskje neste...

Hva mener dere om den?

Har begge, og uten tvil så liker jeg 140 bedre. 140 føles litt mer allsidig, mye takket være bedre gun depression.Man komer til litt overalt på mappet. 140 veier 1 tonn mindre og er 5 km/t kjappere enn t62 noe som er greit for å komme raskt i posisjon på enkelte map.

Skrevet

Har endel gode medium-videoer denne karen. Begynt å kommentere på de de siste.

Virker som han er norsk på aksentet.

"That shot kan komme inn to you"

Ja virker som en sørlending. Jeg rakker ikke ned på dialekten altså, for the record. Kan ikke påberope meg tidenes engelskuttale selv :)

Skrevet

hadde noen fine kamper i går, men i en spesiel kamp kjente jeg det kokte under topplokket mitt.

en drittsekk av en GWpanther sjåfør starter før kampen og forlange at vi skulle vinne denne for han hadde vært så uheldig frem til da med å komme på shait lag, at nå fortjente han å vinne.

jeg påpekte helt forsiktig at det eneste som de forutgående rundene hadde til felles var at han hadde vært med på alle de tapende lagene. muligens ikke helt diplomatisk av meg, men like fullt sant.

det var gutt som klikket i vinkel. gikk helt bananas på tastaturet og mente at jeg ikke ante hva jeg snakket om og at han kunne dette med å spille WOT.

joda, svarte jeg. det kunne sikkert medføre riktighet det, men så lenge winraten hans var på 34% så tillot jeg meg til å tvile litt på hans påstand.

jøss, jeg kunne like godt brukt en flammekaster i en fyrverkerifabrikk. alle stoppet momentant kampene og slengte mer eller mindre sannheter mot alt og alle. det ble så ille at til og med FI begynte å spørre oss om hva i helvete vi holdt på med, om det ikke var en krig her i nærheten som vi skulle være med på.

noen hadde selvfølgelig i panikken trykt på Ctrl Enter knappene under diskusjonen.

er vel ikke nødvendig å si at vi tapte den "kampen"? men det var egentlig verdt det.

• Liker 1
Skrevet

Artig det hvordan noen klikker i vinkel over selv ingenting.

Hadde en runde for et par dager siden hvor en klikket på meg for at jeg brukte gull da jeg knertet han.

Skøyt mot et Object, husker ikke hvilket, og var ikke sjangs til å penetrere på den rangen, så jeg laded gull. Så dukket en fransk papirtank opp, og jeg knertet ham isteden.

Aldri vært med på maken til gnål. Var nå bare artig, men herre - klikke helt for å benytte noe som så absolutt er en del av spillet, tilgjenglig for alle for in game credits. Dessuten hadde jeg penetrert uansett på papirtanken, var ikke som om jeg ikke hadde brukt det på ham om det ikke alt var ladet :p

Skrevet (endret)

Gull rage er tullete. Jeg møtte en 112 med min kv4, han pennet det øverste tårnet mitt (før jeg bare knuste han med ren frykt selvfølgelig)

Eterpå spurte jeg om han skøt gull, og han ble sur og skrev noe sånt som "yeah noob" jeg sa bare "good for you"

Gull ammo er ikke juksete, det er smart.

Edit: tårnet har 180mm panser mot hans 175mm pen.

Endret av Mammakamelen
Skrevet

Gull rage er tullete. Jeg møtte en 112 med min kv4, han pennet det øverste tårnet mitt (før jeg bare knuste han med ren frykt selvfølgelig)

Eterpå spurte jeg om han skøt gull, og han ble sur og skrev noe sånt som "yeah noob" jeg sa bare "good for you"

Gull ammo er ikke juksete, det er smart.

Edit: tårnet har 180mm panser mot hans 175mm pen.

Og så vinkler du tårnet mellom hvert skudd og vips kommer han ikke gjennom uten høypen roll med gullskudd ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...