Gå til innhold

Akambrukerenes bilder - April 2011


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er et billig og godt filter. Hadde flere Hoya ND400 ifjor da jeg brukte Sony A850. Nå har jeg kun ND400 og LCW ND Fader i 52mm. Bildene blir helt greie med kompaktkamera så lenge man holder seg til A4-A3 størrelse på utskriftene.

 

Her er de fleste bildene fra ikveld, 1280pix. i lengden, de i den forrige posten var litt små:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Ble kule resultater av ND400 filteret :) Må nok få tak i noe sånt i z-pro størrelse :D

Det ble ikke så ille. Må si meg fornøyd med resultatet :)

 

For de som er interessert så hadde jeg blender på f/4, ISO på 80 og lukkertider på 13-60sekunder. Jeg brukte 2sek. timeren i kameraet og et lite stativ laget av plast, kostet 184kr.

Hoya ND400 filteret kostet meg under 300kr. og adapteret som filteret festes på kostet under 40kr.

Lenke til kommentar

Det ble ikke så ille. Må si meg fornøyd med resultatet :)

 

For de som er interessert så hadde jeg blender på f/4, ISO på 80 og lukkertider på 13-60sekunder. Jeg brukte 2sek. timeren i kameraet og et lite stativ laget av plast, kostet 184kr.

Hoya ND400 filteret kostet meg under 300kr. og adapteret som filteret festes på kostet under 40kr.

Absolutt ikke dårlig for ett såpass rimelig filter. Hatt litt dårlig erfaring med altfor billige ND filter før :)

 

Litt mer on-topic:

Var i konfirmasjon idag og lånte i den anledning ett 5DmkII med 24-105mm. Edit: Skulle helst sett at de gikk i aprilfesten, men holder meg til utstyrsutfordringen der :)

Disse er forøvrig ikke veldig konfirmasjons orienterte:

5628995336_5366ba3a6c.jpg

0461 by egilh, on Flickr

5628991258_3ba500acdc.jpg

0460 by egilh, on Flickr

Endret av egilrs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...