Gå til innhold

Akambrukerenes bilder - April 2011


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En vanskelig periode for Ole Brumm..

post-43539-0-16362400-1303151246_thumb.jpg

Det er ett av de råeste gatebildene jeg har sett på år og dag.

 

Genial stemning, men det kunne kanskje vært litt mer plass over hodet på frøkenen? Syns det tangerer ørlite nå. :)

 

-

 

Hjemme på påskeferie, og da blir det jo et bilde eller ti. Første ladning kommer nå.

 

paaske-pappa.jpg

 

paaske-veien.jpg

De som har sett mine bilder før vet kanskje hvem dette er. Det er altså patriarken, både sidefra og bakfra.

 

paaske-moped.jpg

Når det ikke er så mye lensmann å se, så er det dessuten ganske greit å kjøre litt moped.

 

paaske-landskap-1.jpg

Returnerer ofte til denne bekken. Vet ikke helt hvorfor, men jeg gjør engang det. Er selvfølgelig fra Aldra. Håndholdt på 1/8s.

 

paaske-tog.jpg

Og grunnet ras var dette min plass på toget nordover. Ikke nok vogner = ikke nok sitteplasser. Genialt å ligge på gulvet i en jernbanevogn mellom Grong og Mosjøen. Usj.

 

God påske, folkens. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takker, Kenneth. Det er et fint situasjonsbilde, men jeg syns dessverre ikke det fungerer helt som bestilt. Jeg har litt sansen for gatefotos der man er på oppdagelsesreise og oppdager noe nytt hele tiden, men her blir bildet litt for intetsigende. Jeg tror en litt tettere crop ville være lurt.

 

Hvordan har det seg at du er i Oslo og driver gatefoto, da? :p

Lenke til kommentar

Takker, Kenneth. Det er et fint situasjonsbilde, men jeg syns dessverre ikke det fungerer helt som bestilt. Jeg har litt sansen for gatefotos der man er på oppdagelsesreise og oppdager noe nytt hele tiden, men her blir bildet litt for intetsigende. Jeg tror en litt tettere crop ville være lurt.

 

Hvordan har det seg at du er i Oslo og driver gatefoto, da? :p

Har festivalfotojobb, så jeg benytter fritiden til å vandre gatelangs..

Inferno

 

Noe fra i fjor.. Inferno 2010

Endret av KSolfjeld
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg synes virkelig at det er et høyt nivå på mange av bildene som brukerene presenterer. Noe som gjør godt for inspirasjonen til tross for at det er et lite orginalt bilde jeg kommer med her nå. :)

 

5635191045_8e76647f55_b.jpg

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...