Gå til innhold

Test: Apple iPad 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grensen var på 100 kB fram til 1.1.3, jeg har sett forumtråder her på forumet for en tid tilbake der folk med nøyaktig 100 kB med data får den feilmeldingen. Om det i tillegg er en grense på 1000 meldinger vet jeg ikke, men en gjennomsnittlig sms tar rundt 0,5 kB (personlig erfaring).

 

Har du mange "ja" "nei" "ok" meldinger som tar mindre plass har du sikkert plass til mange fler enn 200 meldinger.

 

Det AT&T snakker om er hvor mange meldinger du kan sende eller motta. Det er ikke det samme som lagrede meldinger i inboksen.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ser ikke hvordan et nettbrett som mangler så mange elementære ting kan få en 6'er. La oss si at du legger innpå 16gb med musikk fra itunes og inn på Ipad'en (16gb versjonen) så reiser du på tur. Lagringsplassen er brukt helt opp og du sitter nå på et trådløst nettverk, finner et kult bilde og vil laste det ned, men kan ikke pga plassen på enheten er brukt opp. Du tenker "jaja, da får jeg bare slette 1 sang da, så får jeg plass". Meeeen det går ikke, for sangene må slettes gjennom Itunes, noe som også gjelder bilder lagt inn via Itunes.

 

Ellers er flashstøtten på android mobiler i dag vanvittig god:

 

http://www.youtube.com/watch?v=NPGjrlvavhE (Galaxy S2 nettleser test)

 

Ellers kunne det vært greit å kunne se en vanlig film du har lastet ned fra nettet uten å måtte konvertere, laste ned og betale for egne programmer som konverterer disse filmene på en elendig måte.

 

Minnebrikkestøtte som på Samsung sin 8,9 tommer.. utrolig greit hvis du er på tur å kunne ta bilder med kamera, ta ut minnebrikken og se bildene på en stor og god skjerm. Har selv Samsung st550 kameraet som bruker microsd kort og det finnes gode adaptere dersom du vil bruke det i feks et speilreflekskamera.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det ser ut til at mange produsenter gir opp 7-10 tommers Android-nettbrett, og satser heller på 4-5 tommers smarttelefoner:

 

“Branded handset vendors as well as ODM/OEM handset makers, who have ventured into the tablet PC segment, have recently switched their focus back to the development of 4- to 5-inch high-end smartphones in the wake of recent lackluster sales of Android-based tablets, according to industry sources,” Daniel Shen and Steve Shen report for DigiTimes

 

http://www.digitimes.com/news/a20110616PD213.html

Endret av PL610
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...