Bjarnemann Skrevet 28. mars 2011 Skrevet 28. mars 2011 Ifølge reklamen blir jeg lovet ekstrem og langvarig energi, i løpet av 15 min, så det virker jo flott. Noen her som har noen erfaring med om det faktisk virker? Evt andre preparater som gjør det?
vidor Skrevet 28. mars 2011 Skrevet 28. mars 2011 Det funker for å dra ut resverver kroppen egentlig ikke har, og går du lenge nok på dette så blir du enda tommere for energi. Det å ta det i ny og ne er ok, men ikke gjør det til noen vane. Det er i alle fall min klare anbefaling etter analysen jeg gjorde av innholdet i produktet. Hvis du sliter med energi så spis fornuftig mat, drikk nok rent vann og tren regelmessig. Pass også på å få nok søvn og sett av tid til å slappe av. Hvis dette ikke hjelper, oppsøk lege.
Bjarnemann Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Skrevet 29. mars 2011 Hmm, var det jeg tenkte meg. Måtte jo være en hake. Men jeg drikker store mengder kaffe, det blir vel noe av det samme?
PgUp Skrevet 29. mars 2011 Skrevet 29. mars 2011 Gjør vel det ja. Men store mengder kaffe er heller ikke anbefalt. Regelmessig søvn, trening flere ganger i uken og godt kosthold er vel det jeg og de fleste andre vil anbefale. Godteri passer best i helgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå