Gå til innhold

Gaming-musikk?


Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg er ute etter litt musikk som kan games til (FPS a là CoD). Har du noe å dele? Hva hører du på, eller hører du ikke på i det hele tatt? Jeg har jo en liten spilleliste (Her!), men jeg vil gjerne ha den litt lenger. Alle innlegg og forslag vil mottas med stor glede! :)

Endret av JonasC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

a beautiful day primetime remix - dj splash

bboy folklor flor - dj pablo

birthright birthwrong remix - blue stahli

ultranumb - blue stahli

broken - surface 2 air

edge and pearl - machinae supremacy

propane nightmares celldweller remix

tragedy - celldweller

reignition mix - savage

exploration of space radio edit - cosmic gate

mustique - blue stahli

Lenke til kommentar

Bruker noen ganger og høre på John Mayer når jeg spiller. :)

 

Link!

 

Jo, John Mayer er bra musikk det, både til gaming, eller bare musikk man kan kose seg med. Takk for alle svar. Hvordan streamer dere musikken? Fra en pc, eller rett fra konsollen? (Dette er vel ikke et spørsmål for pc-gamere :p )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Whitest boy alive funker jævlig bra.

 

Hva som er bra er ofte opp til hver enkelt. Jeg liker ofte up-tempo låter som får meg gira, men av og til må jeg ha rolig musikk, fordi jeg blir så forbanna. Kommer veldig an på hvilket spill man spiller og da :p

 

MGMT, Justice og andre liknende band er og egentlig veldig bra

Lenke til kommentar

Det viser seg at jeg spiller skytespill mye bedre hvis jeg lytter til rolig blues eller jazz. Det er bare noe magisk med en langsom saxofon mens du gir andre spillere buckshot facials. Anbefales varmt.

 

Ellers så hører jeg på musikk fra spillet som ofte kommer under singleplayeren. Gjorde dette mye mes jeg spilte WaW og det skapte en fantastisk stemning.

Lenke til kommentar

Når jeg spilte World of Warcraft tidligere, så hørte jeg konstant på ringenes herre musikken fra første filmen, ganske så beroligende og herlig å høre på.

 

Ettersom jeg har sluttet med wow, så har jeg gått mer innpå disturbed. Rytmen der passer til spillene jeg spiller nå! :D

Lenke til kommentar

Hadde aldri trodd at jeg noen gang skulle høre gjennom en Pendulum sang, men når jeg gamer er det faktisk ekstremt digg :thumbup:

 

Ikke sant, er så fast paced at det passer perfekt! :D

 

 

 

Ratatat

 

 

Ratatat er mindblowing, men klarer ikke å høre på det mens jeg gamer. Tusen takk for all feedback, og værsåsnill, kom med flere!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Ahahaha... John Mayer til spilling. Jaja.. hver sin smak.

 

Personlig synes jeg det kan passe med noe cheezy metal/numetal/industrielle greier, eller instrumental musikk fra div. filmer.

 

Bruker det bare ved spesielle anledninger som når jeg er feks emosjonell sliten. Hører på death metal når jeg er glad. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...