Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge *WARN: SPOILERTRÅD*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kim og heidi ryker i morgen. Kjenner en som kjenner kim, og han fortalte at Kim ikke nådde selve finalen. Var dog i fylla, så kan ha vært kødd, men de kjenner hverandre så stoler delvis på det.

 

Jeg kjenner en som kjenner noen jeg og, og de sa at de kjente noen som kjente noen andre igjen, og de, de kjente kongen de!ph34r.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kim og heidi ryker i morgen. Kjenner en som kjenner kim, og han fortalte at Kim ikke nådde selve finalen. Var dog i fylla, så kan ha vært kødd, men de kjenner hverandre så stoler delvis på det.

 

Tror det blir Heidi/kim og madde/niklas i finalen, men mulig kim blir disket... Tror han har jukset på et eller annet

Lenke til kommentar

Etter å ha sett dagens episode, så er det åpenbart at Kim og Heidi er i finalen. Mikke og Nora røyk ut på navnet i konvolutten opplegg.

 

Den store hemmeligheten til Ole er at en har juksa.. Men altså, juksa? Hvordan da? Heidi begynner å grine når han sier det, så kanskje det er Kim? Ole sier han har holdt lenge på det..

Lenke til kommentar

Denne artikkelen fra se&hør avslører vel at det er kim som har jukset og dermed blir utvist?

 

Min teori er at Kim fortalte Ole om oppdraget han hadde når han fikk Ole til å velge Heidi som partner. Og dermed røk ut selv, men kom inn igjen med fredning.

 

Synst denne teorien også forklarer hvorfor det var Nora og Mikke som var jokere. Crewet har spilt med på bløffen til Kim, men sendte Nora og Mikke inn igjen sånn at de skulle få en ny, og mer fear sjanse.

 

Anyways, kjipt at viaplay ikke legger ut siste episoden før samtidig som den går på tv på torsdag :thumbdown:

Lenke til kommentar

Tusen takk Dagbladet: http://www.kjendis.no/2011/06/01/kjendis/paradise_hotel/reality-tv/tv_3/triana_iglesias/16735944/

 

- Deltakeren som ufrivillig ble involvert i episoden ga oss beskjed på finaledagen, forteller kommunikasjonsansvarlig Øyvind Skovli i TV3.

 

- «Paradise Hotel» skal ha en verdig vinner, og vi måtte tenke fort. Dermed fikk juryen (tidligere deltakere) i oppgave å bestemme hva vi skulle gjøre med den utro deltakeren, og de valgte å sparke vedkommende fra finalen, sier Skovli.

Endret av Stine
Lenke til kommentar

Kan ikke kjøpe finalen på viaplay i hvertfall. Det jeg har hørt, og med den artikkelen DB og Seher har skrevet, at Kim avslørte oppgaven sin til Ole når han vant 2 fredninger. Er ganske villt at Ole sier dette på finale dagen :O Om det er sant da, men ser sånn ut. Er mer og mer sikker på det rykte om at Nikals og Madde vinner og Niklas slipper kulen.

Lenke til kommentar

Store-Niklas som slipper kulen

 

Jeg håper min kilder ikke er til å stole på, jeg fikk vite dette i fylla av en som er tett tilknyttet serien, men man vet aldri i fylla.

Var som jeg tenkte. Greit at Niklas vant, men nektet å tro at han kom til å slippe kulen. Er ikke mange som hadde turt å gjøre det.

Lenke til kommentar

Store-Niklas som slipper kulen

 

Jeg håper min kilder ikke er til å stole på, jeg fikk vite dette i fylla av en som er tett tilknyttet serien, men man vet aldri i fylla.

Var som jeg tenkte. Greit at Niklas vant, men nektet å tro at han kom til å slippe kulen. Er ikke mange som hadde turt å gjøre det.

Enig, ble veldig forundret da jeg hørte det. Greit at det gikk som det gikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...