Gå til innhold

hjelp! betaler for mye i toll!?!


Anbefalte innlegg

jeg bestile 3 pakker med protein cirka 5kg per pakke, og det kostet meg 88 usd for alle tre pakkene tilsammen, 198 usd(1100kr)inkludert frakt. jeg kjøpte det ifra bodybuilding.com, og de bestemte seg for å dele varene, og sende dem i 2 sendinger istedenfor 1( vet ikke hvorfor), den ene sendingen som inneholder 2 pakker med protein har ligget hos posten for fortolling siden den 18.03.2011, og den andre sendingen som inneholder 1 pakke med protein ankom mitt lokale poststed overigår, og da fikk jeg en hentelapp hvor det stod at jeg måtte betale 541 kr!!!

 

hvordan kan det stemme?!? selve verdien på en pakke med protein er 29 usd(163kr).

jeg hadde forstått at det var riktig pris hvis hentelappen gjaldt for begge sendingene, men på hentelappen så stod bare kollinummeret for den ene sendingen som inneholdt 1 pakke med protein, og jeg kommer sikkert til å få enda en hentelapp når den andre sendingen ankommer, og da må jeg betale sånn cirka over 1100kr bare får å kunne henta pakkene mine!!!

 

jeg sendte dem en epost, og da sa de at den ene sendingen hadde en verdi på 125 usd etter vedlagt faktura, og den andre sendingen hadde en vedlagt faktura på 160 usd, og jeg vet at dette er helt feilt, men de sier at jeg ikke kan motbevise dem

 

hva er det jeg må gjøre for å slippe å betale så mye?!? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@satchman jeg har sendt dem faktura via mail, men de fortalte meg at de vedlagte fakturaene overgår all annen form for dokumentasjon :(

 

@Bruno det kostet 198usd inkludert frakt, og det blir jo 1100kr, men det å betale enda 1100kr for toll og mva er jo helt sykt.

 

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. jeg har ett ganske stramt budsjett når det gjelder penger :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...