Gå til innhold

Krangletråd for akademiske foto-relaterte diskusjoner.


Anbefalte innlegg

TV kan fint vise over 24 fps, "internett" kan fint vise over 24 fps, og man kan argumentere for at kinofilm til en viss grad kan gjøre det også.

 

AtW

 

Vennligst link til en TV som kan spille av mer enn 30p fps. , også gjerne link til en internett media spiller og en PC media spiller som kan vise mer enn 30p fps.

 

 

Jeg vil være meget interessert i dette for å kunne teste høy fps opptak.

Endret av arthon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TV kan fint vise over 24 fps, "internett" kan fint vise over 24 fps, og man kan argumentere for at kinofilm til en viss grad kan gjøre det også.

 

AtW

 

Vennligst link til en TV som kan vise mer enn 30p fps. Link også gjerne til en internett media spiller og en PC media spiller som kan vise mer enn 30p fps.

 

 

Jeg vil være meget interessert i dette for å kunne teste høy fps opptak.

 

JEg vet ikke om en eneste tv som ikke kan vise mer enn 30 fps. Men ta feks min Sharp LE700 da om du vil ha ett eksempel. Den kan vise mer enn 30 Fps. Alle PC-mediaspillere jeg vet om kan vise mer enn 30 FPS, min favoritt er J. River Media Center.

 

AtW

Lenke til kommentar

Ja, hva er egentlig oppløsning? Jeg har sett så mange meninger og utalelser at jeg har hoppet av for lenge siden.

Forskjellige stoffer er oppløslige i ulike væsker. F.eks. vann, olje eller edikk. Størrelesen på oppløsningen måles ofte i milliliter, liter eller kubikkmeter :yes:

 

Spøk til side: god idé med en sånn tråd! :thumbup:

 

Når man først skal spøke..mennesker går også i oppløsning...enten av nerver...og i hvertfall etter ens død.:tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...