Gå til innhold

Musikktattovering, hva synes du?


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg er ei jente på 18 som har veldig lyst å ta en tattovering, jeg holdt på å gjøre det da jeg var 16 (litt spontant) men valgte å heller vente til jeg ble 18 siden jeg kanskje kom til å skifte mening (men det gjorde jeg jo slettes ikke). Så jeg har lyst å tattovere en åttendedelsnote bak mitt venstre øre i str. ca. 1 cm lang.

 

Jeg spiller selv musikk, har gjort det hele livet. Jeg spiller piano og har spilt klarinett. også betyr musikk no helt spesielt for meg, og da snakker jeg ikke om alle disse rapperne og populære pop artister, no offence.. men heller skikkelig 60'talls rock, rock, indie, klassisk osv.

 

Men uansett! Hva syntes DU om tattoveringen, jeg vet at jeg vil ha den og at det er det som teller aller mest..

Dette innlegget har blitt redigert av karobaro: Ett minutt siden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uskyldig?

Man har jo ikke mulighet til å skjule det, da er det nesten bedre med en tribal tatto på korsryggen som kan gjemmes bort når man ikke vil ha det synlig.

Tenkte på regelen med hode/hender, men ser som sagt ingen grunn til at det skal gjelde her.

Lite sannsynleg at ein potensiell arbeidsgjevar har noko imot den tatoveringa, med mindre han hatar alt som heiter musikk ;)

Lenke til kommentar

Uskyldig?

Man har jo ikke mulighet til å skjule det, da er det nesten bedre med en tribal tatto på korsryggen som kan gjemmes bort når man ikke vil ha det synlig.

 

Jeg kan kjule den med håret, med den plasseringen jeg har tenk kan man bare se den hvis je tar opp håret :) har langt tykt hår kjønner du :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2uOMM

Jeg syns det høres spennende ut at du vil ha en åttedels-note bak øret, spesielt siden du spiller piano og virker såpass interessert i musikk som du gjør. Spiller selv piano, og skjønner godt hva du mener når du sier at musikk er noe helt spesielt for deg.

 

Tatoveringer er stilig, men du må tenke på at det er noe som varer livet ut.

Dermed syns jeg ikke noe om de som tar en tatovering bare for å ta en.

Skal man først ha en tatovering bør det være en tatovering som gir mening for vedkommende, for som sagt så er det noe som varer livet ut.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...