Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

Her blir jeg muligens nødt til å servere Juviking et "poeng" på et sølvfat. Hvorfor er det ingen bilder av massegravene tilgjengelig via enkle søk på Google? Kan noen vise meg hvor de er gjemt?

Har vi ikke vært gjennom dette også?

 

Flere av massegravene ble gravd opp igjen av nazistene da de skjønte hvilken vei det bar for dem. Vi har vitner, Sonderkommandos hvis jeg ikke tar feil, som beskriver hvordan de de ble satt til å grave opp igjen de døde og brenne dem. I tillegg ble mange av ofrene brent med en gang. Det er ikke så lett å ta bilder av menneskelig aske iblandet jord, men det er veldig lett å sjekke hvorvidt aske stammer fra mennesker.

 

Du finner en hel del informasjon på www.deathcamps.org, f.eks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her blir jeg muligens nødt til å servere Juviking et "poeng" på et sølvfat. Hvorfor er det ingen bilder av massegravene tilgjengelig via enkle søk på Google? Kan noen vise meg hvor de er gjemt?

Har vi ikke vært gjennom dette også?

 

Flere av massegravene ble gravd opp igjen av nazistene da de skjønte hvilken vei det bar for dem. Vi har vitner, Sonderkommandos hvis jeg ikke tar feil, som beskriver hvordan de de ble satt til å grave opp igjen de døde og brenne dem. I tillegg ble mange av ofrene brent med en gang. Det er ikke så lett å ta bilder av menneskelig aske iblandet jord, men det er veldig lett å sjekke hvorvidt aske stammer fra mennesker.

 

Du finner en hel del informasjon på www.deathcamps.org, f.eks.

Nå er du bare desperat for det fremkom av dine kilder at dette helt klart var menneskelige levninger, det var faktisk så ille og såpass tett med bein at man ikke en gang kunne borre der.

 

Dette må være det mest intetsigende du har greid å lire ut av deg til nå.

Lenke til kommentar

Her blir jeg muligens nødt til å servere Juviking et "poeng" på et sølvfat. Hvorfor er det ingen bilder av massegravene tilgjengelig via enkle søk på Google? Kan noen vise meg hvor de er gjemt?

Har vi ikke vært gjennom dette også?

 

Flere av massegravene ble gravd opp igjen av nazistene da de skjønte hvilken vei det bar for dem. Vi har vitner, Sonderkommandos hvis jeg ikke tar feil, som beskriver hvordan de de ble satt til å grave opp igjen de døde og brenne dem. I tillegg ble mange av ofrene brent med en gang. Det er ikke så lett å ta bilder av menneskelig aske iblandet jord, men det er veldig lett å sjekke hvorvidt aske stammer fra mennesker.

 

Du finner en hel del informasjon på www.deathcamps.org, f.eks.

Nå er du bare desperat for det fremkom av dine kilder at dette helt klart var menneskelige levninger, det var faktisk så ille og såpass tett med bein at man ikke en gang kunne borre der.

 

Dette må være det mest intetsigende du har greid å lire ut av deg til nå.

Nå har jeg vist deg hva boka heter, hva forfatteren heter, jeg har vist deg et bilde som dokumenterer at de hadde faktiske utgravninger der, og det fins en drøss med kilder som kan bekrefte dette. Hvis du bestrider funnene boka beskriver anbefaler jeg deg at du skriver en bok om det. Du kan bli rik :)

 

Nå gjør jeg nesten jobben for deg her, men du virker jo litt hjelpesløs. Her beskrives metoden. Det demrer nok, før eller siden!

 

 

The methodology for all these recent investigations was similar: marking out the area to be examined to a fixed grid system at 5 m. intervals (knots). Exploratory boreholes to depth of 6 m were made,[13] obtaining core samples of the geological strata.[14] 2,001 archaeological exploratory drillings were done and were instrumental in locating 33 mass graves of varying sizes. From these exploratory drillings, many graves were found to contain naked bodies in wax-fat transformation (complete) and carbonized human remains and ashes were identified. The investigating personnel were divided into three teams, each working at a table to record data as soil samples were withdrawn and examined. Using a map of the area to a scale of 1: 1,000 prepared by the District Cartographic Office in Zamosc, a Central Bench Mark (BM 2007) was used as the reference point from which the archaeologists worked. Positive data and negative findings were recorded before replacing the soil samples in the boreholes. The most significant and unexpected facts to emerge as a result of the 1997-99 investigations are the large number of mass graves located and the large number of camp structures found scattered throughout the area of the former death camp.
Endret av Salvo
Lenke til kommentar

Huh... Tviler på at Professor Kola solgte mer enn 100 kopier. Det er ikke akkurat noe å bli rik av, dette historie-feltet...

Vel, hvis man hadde klart å føre bevis for at Holocaust var en stor svindel hadde det gjerne blitt noen nuller til på kontoen ... Det merkelige er jo at våre lokale benektere hevder det er så lett. men de gjør det aldri :D
Lenke til kommentar

Her blir jeg muligens nødt til å servere Juviking et "poeng" på et sølvfat. Hvorfor er det ingen bilder av massegravene tilgjengelig via enkle søk på Google? Kan noen vise meg hvor de er gjemt?

 

Massegravene ved Belzec er grodd over, slik som bildene viser. Det er rett og slett ei gresslette der nå. Man kan derfor ikke vise noen bilder av det man forventer en massegrav ser ut som, uten å grave opp hele greia, og det er man lite lysten til å gjøre. Det er tross alt minnesmerker vi snakker om. Det er ingen som pløyer opp en kirkegård i Norge heller, bare fordi noen tullinger plutselig påstår at ingen er begravd der.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Her blir jeg muligens nødt til å servere Juviking et "poeng" på et sølvfat. Hvorfor er det ingen bilder av massegravene tilgjengelig via enkle søk på Google? Kan noen vise meg hvor de er gjemt?

 

Massegravene ved Belzec er grodd over, slik som bildene viser. Det er rett og slett ei gresslette der nå. Man kan derfor ikke vise noen bilder av det man forventer en massegrav ser ut som, uten å grave opp hele greia, og det er man lite lysten til å gjøre. Det er tross alt minnesmerker vi snakker om. Det er ingen som pløyer opp en kirkegård i Norge heller, bare fordi noen tullinger plutselig påstår at ingen er begravd der.

 

Jeg skjønte det. Jeg bare lurte på hvorfor det ikke var noen bilder av selve ekspedisjonen, utgravning osv. Jeg så jo ett, men med tanke på at det de gravde ut var core samples som ble kjemisk bevist å inneholde skjeletter skjønner jeg jo at det ikke var en fantastisk fotogen ekspedisjon...

Lenke til kommentar

Angående hele dette saksområdet, synes jeg spesielt én artikkel er interessant.

 

Den sier blant annet dette:

"A major reason for the lack of success in persuading people that conventional Holocaust accounts are fraudulent or exaggerated is that -- as revisionists acknowledge – Jews in Europe were, in fact, singled out during the war years for especially severe treatment.

 

[...]

 

No informed person disputes that Europe’s Jews did, in fact, suffer a great catastrophe during the Second World War. Millions were forced from their homes and deported to brutal internment in crowded ghettos and camps. Jewish communities across Central and Eastern Europe, large and small, were wiped out. Millions lost their lives. When the war ended in 1945, most of the Jews of Germany, Poland, the Netherlands and others countries were gone.

 

Given all this, it should not be surprising that even well-founded revisionist arguments are often dismissed as heartless quibbling."

 

 

Innholdet i dette er ikke nytt. Det som var nytt da det ble skrevet i 2009, var at forfatteren er Mark Weber, lederen av Institute for Historical Review, og den som med rette kan kalles sjefsbenekteren de siste tiårene.

 

Her har vi altså lederen for IHR som sier at Holocaust skjedde, og at det er fåfengt å protestere mot det.

 

Hele artikkelen er her: http://www.ihr.org/weber_revisionism_jan09.html

med tittelen: How Relevant is Holocaust Revisionism?

Endret av Bidalaka
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Så Mark Weber, direktøren for Institute for Historical Review "...an American Holocaust denial[2] organization..." (Wikipedia), er nå altså plutselig medlem av en jødisk lobbyistorganisasjon? Jøss, de får det virkelig til disse jødene! Kanskje hele benekterbevegelsen egentlig er en del av den jødiske konspirasjonen, med den hensikt å vekke til live interessen for Holocaust igjen?

 

For min del virker det heller som om Mark Weber innser at Holocaust ikke kan bestrides, og at han i denne innrømmelsen faktisk avdekker sitt egentlige motiv bak benektelsen, nemlig å kjempe i mot det han ser som en zionistjødisk maktkonspirasjon.

Endret av Hugo_Hardnuts
  • Liker 3
Lenke til kommentar

hva er poenget de prøver å få frem da? Altså, i den artikelen så sier han at det er vanskelig å overbevise folk om saken, fordi jøder ble faktisk forfulgt og behandlet svært dårlig.

 

Er poenget at tallene er svært overdrevet?

 

Det han sier er at Holocaustbenektelse er lite produktivt i kampen mot Sionismen, siden alle "informed persons" må godta at Jødene ble utsatt for grusomheter, så han vil nå droppe benektelsen, og finne andre måter å bekjempe "Jewish-Sionist power" på. Så, som Hugo over skriver, er han ikke blitt noen godgutt akkurat, selv om han innrømmer at Holocaustbenektelse har lite for seg.

 

Dette er da sjefsbenekter nr 1, og det gjør dette svært interessant, selv om hardcore-segmentet går hardt ut mot ham i etterkant.

 

 

 

 

Hvem bryr seg om hva en rotte fra ADL mener uansett?

 

Unnskyld meg, men det måtte bare siteres en gang til.

Endret av Bidalaka
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det eneste du demonstrere er hvor korrupt han er og hvor langt enkelte krefter er villige til å gå for å holde liv i myten. Mulig han har blitt truet på livet.. noe som heller ikke er en uvanlig metode for dere "tolerante holocaust-forskere".

 

Faktisk så er vold, arrestering og trakassering av folk som ikke bekjenner seg troen deres det eneste dere har når det kommer til stykket. Jeg lurer på hvordan reaksjonsmønsteret fra dere blir når kritisk masse blir oppnådd.. noe som er kun et kort stykke unna.

 

Ja, hvor skal egentlig alle de stakkars, unyttige idiotene på holocaust-senteret gjøre av seg når myten ikke lengere har noen kraft? Kanskje de må gjøre fysisk arbeid til forandring.

Endret av Juviking
Lenke til kommentar

Det eneste du demonstrere er hvor korrupt han er og hvor langt enkelte krefter er villige til å gå for å holde liv i myten. Mulig han har blitt truet på livet.. noe som heller ikke er en uvanlig metode for dere "tolerante holocaust-forskere".

 

Faktisk så er vold, arrestering og trakassering av folk som ikke bekjenner seg troen deres det eneste dere har når det kommer til stykket. Jeg lurer på hvordan reaksjonsmønsteret fra dere blir når kritisk masse blir oppnådd.. noe som er kun et kort stykke unna.

 

Ja, hvor skal egentlig alle de stakkars, unyttige idiotene på holocaust-senteret gjøre av seg når myten ikke lengere har noen kraft? Kanskje de må gjøre fysisk arbeid til forandring.

For å svare på din egen måte: Spekulasjoner og føleri...faktisk ispedt en aldri så liten dommedagsprofeti forbeholdt oss "troende". (Hvem sitt virkemiddel var det vold var sa du?)

 

Du mener altså det umulig kan være slik at Mark Weber har innsett at han har tatt feil? Det ser jo vitterlig slik ut at han har hatt en agenda - den sionistiske konspirasjonen - bak sin forskningsom han har ønsket å svekke vha. å bevise at Holocaust er en bløff, men som han nå innser han må finne et annet angrep mot.

 

En annen ting som (mildt sagt) skurrer: Hvis han faktsik er blitt truet på livet til taushet, hvorfor fortsetter han å snakke om den sionistiske konspirasjonen? Er det ikke først og fremst denne evt. jødiske maktpersoner burde frykte at blir avslørt?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...