Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner at det er hardt for deg å innrømme overfor deg selv og andre at jøder har en overdrevet stor makt i den vestlige verden og at Judea (jødiske statsmenn) erklærte krig mot Tyskland først.

 

Om vi så godtar den premissen, hva har det med temaet å gjøre? Gjør det Holocaust mindre et faktum?

 

 

Jeg lurer også på når vi skal få en original benekter i tråden. Det virker som denne nye inkarnasjonen tror vi ikke har sett alt dette før. Bordet med "suvenirer" fra Buchenwald igjen? Fallskjermutstyr? Relevans?

 

facepalm.jpg.

 

(Skal du ikke "beskylde" meg eller andre for å være ansatt på Holocaust-senteret da, TF?)

 

Thunderfuck, det ble funnet spor av HCN i alle fem krematorier i Birkenau. Med hvilken hensikt ble HCN brukt der i mengder som gjør at man fant spor i god tid etterpå? Det er sentrale spørsmål, ikke de blindsporene du driver med. Skal du være original som benekter, kan du komme med et svar på det.

Endret av Bidalaka
Lenke til kommentar

Bildet er tatt i nyere tid fordi det er fra en samlerside der de viser tilstanden idag:

 

http://collectrussia....HTM?ITEM=18098

 

Om du lurer på faktaene er det bare å besøke et forum for folk som er interessert i tyske ww2-effekter. Om jeg kan finne et bilde av en tysker som bruker det? Kanskje, om jeg googler litt. Men nå skal jeg male den nye redskapsboden min, så tvilerne får heller tvile...

 

Edit: Googlet litt jeg, i folkeopplysningens tjeneste. Se 2 poster nedenfor...

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Det står om de ulike fallskjermtypene benyttet av Luftwaffe her: http://books.google.no/books?id=agsYY4SqtcUC&pg=PA35&lpg=PA35&dq=Fl.30245+R%C3%BCckenfallschirm&source=bl&ots=pZA1fG7Eg9&sig=nm4rHEFNy6w6IDi7yudgQmhNhDo&hl=no&sa=X&ei=Vei4T8f6JI_U4QT32bnUCQ&ved=0CGYQ6AEwBQ#v=onepage&q&f=false

 

Typen Geir viser til, Rückenfallschirm 12B FL30245, er en type benyttet av jagerflypiloter i Luftwaffe, fortrinnsvis de som fløy FW-190.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

beeld-251.jpg

 

This photograph of Jews being rounded up for deportation has appeared countless numbers of time in the media, for its emotional impact.

It is usually accompanied by the allegation that the little ghetto boy was gassed with his entire family.

In reality, he is now lives in the USA. His name is Tsvi Nussbaum. He was deported to Bergen-Belsen with his family. After the war, he emigrated to Israel and in 1953 to the USA.

Lenke til kommentar
This photograph of Jews being rounded up for deportation has appeared countless numbers of time in the media, for its emotional impact. It is usually accompanied by the allegation that the little ghetto boy was gassed with his entire family. In reality, he is now lives in the USA. His name is Tsvi Nussbaum. He was deported to Bergen-Belsen with his family. After the war, he emigrated to Israel and in 1953 to the USA.

 

 

NEWSFLASH: IKKE ALLE AVISOVERSKRIFTER STEMMER!!11!!

 

Konklusjonen er da hva? At andre verdenskrig aldri skjedde?

 

(Og hjelpes meg hvor mange ganger Nussbaum har blitt dratt fram. Helst uten noen medfølgende argumentasjon. Når kommer den sjokkerende rapporten fra Leuchter jr, Tf?)

Endret av Bidalaka
Lenke til kommentar

Denne er spesielt ødeleggende.

beeld-42.jpg

 

Air photo of I.G. Farben, 4 April 1944.

I.G. Farben built a complete new production plant a Auschwitz, where a variety of synthetic products were manufactured from coal, especially benzene, rubber and oil.

If the Germans had wished to kill the Jews with gas, inexhaustible quantities of numerous other, more efficient and cheaper chemical products were available for the purpose.

Grotesquely, they are supposed to have selected a product manufactured in a factory near Berlin, a product which was in short supply and always expensive and in no way suited to the quick, efficient gassing of human beings, as we will see below.

 

beeld-37.jpg

 

Inmates were mostly assigned to general work such as building roads and irrigation installations, or to the support of civilian (Polish and German) workers.

 

beeld-38.jpg

 

Factory for the manufacture of synthetic materials.

 

beeld-39.jpg

 

Horticulture

 

beeld-40.jpg

 

The I.G. Farben power plant at Monowitz.

 

beeld-41.jpg

 

The enormous Buna works manufacturing complex at Auschwitz III.

Lenke til kommentar

Denne er spesielt ødeleggende.

 

(...)

 

The enormous Buna works manufacturing complex at Auschwitz III.

 

Er det et poeng på vei snart? Auschwitz III er relevant fordi?

 

 

Grotesquely, they are supposed to have selected a product manufactured in a factory near Berlin, a product which was in short supply and always expensive and in no way suited to the quick, efficient gassing of human beings, as we will see below.

 

Dette er jo helt hysterisk, siden argumentet er at Zyklon-B ble brukt i Birkenau for å knekke lus og skadedyr, og det var derfor man hadde det. Og det stemmer at 95%+ ble brukt til akkurat det. I følge denne logikken hadde de altså råd til å bruke dette middelet til å ta livet av lus, men de hadde ikke råd til den lille andelen som ble brukt mot mennesker?

Dere benektere må snart begynne å samkjøre argumentene deres, for nå er det lite som henger sammen. Tf, benekter denne kilden din at det var gasskamre for klær også?

 

 

 

Ja, forresten Tf, det ble funnet spor av HCN i alle fem krematorier i Birkenau, hvorfor ble det brukt HCN der?

Endret av Bidalaka
Lenke til kommentar

p22p01.gif

 

Det er antagelig det bildet som er postet mest av revisjonister her i tråden og i tidligere tråder om emnet. (Bortsett kanskje fra bildet av pipa på det gjennoppbyggede krematoriet i Auschwitz.) Du fortsetter å bevise min teori: Det er intet nytt under den revisjonistiske solen, bare samme leksa om og om igjen.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er antagelig det bildet som er postet mest av revisjonister her i tråden og i tidligere tråder om emnet. (Bortsett kanskje fra bildet av pipa på det gjennoppbyggede krematoriet i Auschwitz.) Du fortsetter å bevise min teori: Det er intet nytt under den revisjonistiske solen, bare samme leksa om og om igjen.

 

Geir :)

 

Hvordan kan du ha en teori som er falsifisert av fakta som ligger rett foran nesa di? Og du snakker om "nytt under solen", mens dine egne bidrag i denne tråden stort sett har begrenset seg til "nazist!", "konspiratoriker!" og "klipp&lim", noe vi har 140 sider med fra før av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...