Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

Om Reinhard Heydrich:

 

 

Hvem?

 

Og der tror jeg vi takker for innsatsen, Quazer. Du har slått fast at du ikke har noe med å uttale deg om Holocaust som historisk tema, og på noe sett forvente å bli tatt det minste alvorlig.

 

Det blir bare lytehumor å fortsette denne "diskusjonen" nå.

 

Hils Nyhetsspeil-gjengen, og lykke til ute i den virkelige verden. Se deg om etter NWO og Illuminati under sengen før du legger deg om natten.

Endret av Bidalaka
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De gjør en god jobb med å avkristne Norge og resten av verden.

Dokumenter det. Så vidt jeg vet er avkristningen en kollektiv prosess og det hjleper ikke at du stadig henviser til konspirasjonen så lenge du ikke dokumenterer annet enn at du er både lettlurt og har en frisk fantasi.

 

 

Hvem?

Utrolig. Du vet ikke hvem Reinhard Heydrich var. Kanskje ikke så overraskende, siden du vet så utrolig lite om Holocaust. Heydrich var sjefen for SD, senere RSHA, organiserte krystallnatten og var godt mulig den Aktion Reinhard ble oppkalt etter. Han ledet Wansee-konferannen og var en av de viktigste arkitektene bak Holocaust.

 

Du vet i det hele tatt veldig lite om Holocaust. Ikke uvanlig. BB hadde også ekstreme hull i sin historiekunnskap og klarte ikke å gjøre rede for sentrale datoer som f. eks D-Dagen ...

 

Tull. Nazistene brukte frimurer symboler som er i bruk i USA den dag i dag. De fikk jo tross alt jobb der etter krigen.
Dokumenter det, og dokumenter hvordan det viser at SS-folk var frimurere. SS brukte også dødningehoder. Betyr det at de var sjørøvere? De brukte swastika. Betyr det at de var indiske soltilbedere?

 

Hvor dypt ned i absurditetene har du tenkt å begrave deg?

 

Ikke engang gadd de allierte å lete etter gravene fordi de ikke fantes.

Sludder. Det ble foretatt flere utgravinger rett etter krigen av polske myndigheter. Du vet at utryddelsesleirene lå i Polen ikke sant? Eller var det også nytt for deg?

 

Man trenger noen jøder i toppen, og noen millioner av sauer. Funker helt fint.

Ikke anta at alle er like godtroende som Holocaust-benektere. Dokumenter hvordan denne konspirasjonen har fungert. Hvordan fikk en håndfull jøder tyske soldater til å slakte ned jødiske kvinner og barn i Baltikum, Polen, Ukraina og andre okkuperte områder? Merk, dette skjedde FØR utryddelsesleirene ble bygd og selv ikke David Irving nekter for at det skjedde. Er han også styrt av jødene?

 

Muslimer dreper og slakter. De kristne må forsvare seg mot dem fordi de hele tiden angriper.

At du gjentar det igjen og igjen gjør det hverken sant eller sannsynlig. Å omskrive historien om ikke bare Holocaust, men også folkemordet i Rwanda og Bosnia, krever litt mer enn at du gjentar en løgn flere ganger. Dessverre for deg ser det ut til at det er det eneste du er i stand til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den nye er 2011-utgaven, den gamle 1930-utgaven.

Det er ikke årstallsutgivelsene jeg snakker om, men hvilke versjoner. Noen oversetter helt feil.

 

Og det budskapet - fra Gud - er at mennesker skal drepe andre mennesker som ikke tror eller lever på rett vis.

Thou shalt not kill

 

Dette en Holocaust tråd. Bibelstudering er for en annen tråd.

Lenke til kommentar

Fordi man er født kristen er ikke det samme som en er praktiserende kristen for ente gang.

Muslimer er praktiserende muslimer. Hvis noen ikke er praktiserende muslimer tør de ikke si noe annet da straffen for å være frafellen er døden.

Mer vrøvl. Du forsøker å definere deg bort fra påstanden din om at bare muslimer begår folkemord med å lage en så streng definisjon av kristne at selv ikke serbere får plass, samtidig som du må redefinere hva en muslim er.

 

Ta deg en pause og les deg opp hvem Reinhard Heydrich var, og hva han gjorde. Det er rett og slett pinlig når en som hevder han kan kullkaste noen titusener av historiefaglige årsverk ikke en gang hvet hvem Heydrich var.

 

PS: Når var D-Dagen?

Lenke til kommentar

Om Reinhard Heydrich:

Du skrev Heydrich først.

 

Og der tror jeg vi takker for innsatsen, Quazer.

Du skrev først bare et etternavn, og det er først nå du skriver hele navnet for så å være blærete.

Arrogante mennesker er ikke interessert i sannheten, de tror de vet og tror de kan belære andre.

 

Du har slått fast at du ikke har noe med å uttale deg om Holocaust som historisk tema

De allierte gravde ikke opp noen massegraver. Hvordan skal man lage en historie av det, ved å lyve?

 

Det blir bare lytehumor å fortsette denne "diskusjonen" nå.

Det er ingenting morsomt med innskrenkinger av menneskerettigheter, fri ytring, og å kunne bevege seg uten å bli spionert på. Hele holocaust-myten har ført til dette fordi eliten ser på oss som sauer som skal styres og overvåkes.

 

Hils Nyhetsspeil-gjengen, og lykke til ute i den virkelige verden.

Typisk arrogante svar fra noen som ikke har bevis, men er hjernevaska til å tro på myter.

 

Se deg om etter NWO og Illuminati under sengen før du legger deg om natten.

Den kan komme fortere enn du aner. Valutaene devalueres, økonomiene ruineres, matmangel, slippe ut virus, tredje verdenskrig, nedbefolkning. Ikke noe å spøke med.

Lenke til kommentar

Dette en Holocaust tråd. Bibelstudering er for en annen tråd.

Men du kan finne på egne definisjoner på hvem som egentlig tilhører en religion?

 

Du benekter historiske fakta, herunder Holocaust, Rwanda og Srebrenica. Du kommer med utspill basert på fri fantasi om hvem som begikk disse folkemordene og gidder ikke engang forsøke å dokumentere dette sprøytet.

 

Og dette gjør du mens du legger skylda på ofrene det ene øyeblikket, og benekter deres eksisten det andre. Sorry påsan. Det holder ikke. kanskje det funker på Nyhetsspeilet, men ikke blant normalt oppegående mennesker. Det er vel det Mark Weber har skjønt.

Lenke til kommentar

Dokumenter det.

Dette er en holocaust tråd.

 

du er både lettlurt og har en frisk fantasi.

Sauer er lettlurte, de som tror på holocaust-myten. Jeg følger med på alternative nyhetsskilder.

 

Du vet ikke hvem Reinhard Heydrich var.

Det stod bare Heydrich. Det er først etter jeg spør at hele navnet kommer.

 

Kanskje ikke så overraskende, siden du vet så utrolig lite om Holocaust.

Jeg har motbevist alt holocaust tilhengerene har kommet påstander om, så det er dere som ikke vet sannheten om hvorfor holocaust myten var en jødisk NWO agenda.

 

Heydrich var sjefen for SD, senere RSHA, organiserte krystallnatten og var godt mulig den Aktion Reinhard ble oppkalt etter. Han ledet Wansee-konferannen og var en av de viktigste arkitektene bak Holocaust.

Kunne likesågreit en revisjonist skrevet. Hva er det du prøver å si?

 

klarte ikke å gjøre rede for sentrale datoer som f. eks D-Dagen ...

Er bare å google, men har ingenting med holocaust å gjøre.

 

Betyr det at de var sjørøvere?

Sjørøver myte. Ikke rart når du også tror på holocaust myte like lett.

 

De brukte swastika. Betyr det at de var indiske soltilbedere?

Symbolene frimurerer bruker er tusener år gamle. Gud er egentlig solen, så frimurerer har fått folket/sauene til å tilbe solen.

 

Hvor dypt ned i absurditetene har du tenkt å begrave deg?

Jeg graver ned i det absurde for å finne sannheten, mens sauene lever i den.

 

Sludder. Det ble foretatt flere utgravinger rett etter krigen av polske myndigheter.

Hvor er kildene dine?

 

Du vet at utryddelsesleirene lå i Polen ikke sant? Eller var det også nytt for deg?

Det er nytt for deg at de fantes i mange land, mens de mest kjente navnene ligger i Polen.

Kanskje for da var det lettere å skjule sannheten siden majoriteten i Polen var jøder.

Hvorfor ikke avse et område i Tyskland slik at ingen fant ut av sannheten?

 

Hvordan fikk en håndfull jøder tyske soldater til å slakte ned jødiske kvinner og barn i Baltikum, Polen, Ukraina og andre okkuperte områder?

Det er din påstand som du må bevise.

 

selv ikke David Irving nekter for at det skjedde.

Kilder?

 

krever litt mer enn at du gjentar en løgn flere ganger.

Det funker jo på deg.

 

"If you tell a big enough lie and tell it frequently enough, it will be believed." - Adolf Hitler.

Lenke til kommentar

Du har ikke tenkt på at kanskje folk velger bort kristen tro og tradisjon fordi de rett og slett ikke tror?

En del gjør det, men det jobbes også bak kulissene med å islamisere kristne land og skitne til kristendommen med løgner om pedofili bl.a. Muslimer får mer og mer innpass og rettigheter på bekostning av de kristne. Man kan ikke ha NWO når kristendommen står så sterkt.

Lenke til kommentar

Mer vrøvl. Du forsøker å definere deg bort fra påstanden din om at bare muslimer begår folkemord med å lage en så streng definisjon av kristne at selv ikke serbere får plass, samtidig som du må redefinere hva en muslim er.

Jeg har forklart hva en muslim er og hvorfor de gjør som de gjør. Når hvite ikke-muslimer dreper så mener du at det er kristne som gjør dette. Det er du som ikke kan definere.

 

Ta deg en pause og les deg opp hvem Reinhard Heydrich var, og hva han gjorde.

En frimurer av høy rang som hjalp med å lede og utføre holocaust-myten.

 

Det er rett og slett pinlig når en som hevder han kan kullkaste noen titusener av historiefaglige årsverk ikke en gang hvet hvem Heydrich var.

Hvem er det?

 

PS: Når var D-Dagen?

Hva har det med saken å gjøre?

Lenke til kommentar

Det er ikke årstallsutgivelsene jeg snakker om, men hvilke versjoner. Noen oversetter helt feil.

Men alle oversttelser jeg har sett sier det samme. (På de språk jeg forstår, det vil si norsk, svensk, dansk, tysk, engelsk.) Finn gjerne en oversettelse som framstiller budskapet i 3. Mosebok kapittel 20 på noen annen måte.

 

Thou shalt not kill

Ja, er det ikke paradoksalt?

 

Dette en Holocaust tråd. Bibelstudering er for en annen tråd.

Så hvorfor bruker du bibelen som kilde og argument? Som jeg sa i går om masseinnvandrings-argumentet: Det var du som brakte det inn i tråden, om det er off topic så burde du latt det være.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men du kan finne på egne definisjoner på hvem som egentlig tilhører en religion?

For å være muslim må man praktisere islam. Er man kristen og praktiserer der står det om nestekjærlighet, mens i koranen står det drep de vantro. Altså kristne slaktet ikke kristne i guds navn.

 

Og dette gjør du mens du legger skylda på ofrene det ene øyeblikket,

Ìngen ofre har jeg lagt skylden på.

Lenke til kommentar

Ja, er det ikke paradoksalt?

Jo når du finner oversettelser som er feil og er ment til å sverte kristendommen.

 

Så hvorfor bruker du bibelen som kilde og argument?

Fordi kristne driver ikke å dreper, det er det muslimer som gjør fordi det står i koranen. Noe sånt står ikke i bibelen.

 

Nå er dette klart, og trengs det å diskuteres mer religion må man opprette tråder.

Lenke til kommentar

Dette er en holocaust tråd.

Helt riktig. Men dine påstander må du nesten dokumentere når de strider mot all normal historieforståelse.

 

Sauer er lettlurte, de som tror på holocaust-myten. Jeg følger med på alternative nyhetsskilder.
Det virker ikke som de alternative nyhetskildene har gjort deg veldig mye klokere. Heller tvert imot.

 

Det stod bare Heydrich. Det er først etter jeg spør at hele navnet kommer.
Ro videre du. til slutt får du kanskje MS Holohoax opp i plan. Heydrich var etter Hitler og Himmler den mektigste personen i Tyskland. At du ikke vet hvem han var er et soleklart tegn på at rett og slett er blank innen Holocaust-historie.

 

Jeg har motbevist alt holocaust tilhengerene har kommet påstander om, så det er dere som ikke vet sannheten om hvorfor holocaust myten var en jødisk NWO agenda.

På ingen måte. Du har gjentatt ubegrunnede påstander. Til din informasjon er Holocaust bevist som en historisk hendelse og som et delvis industrialisert og statsledet folkemord. Bevisbyrden ligger på deg og dine. Dine "beviser" er ikke engang i stand til å skape ny forståelse for enkelthendelser. Et tipås er å sette seg inn i hva det er du argumenterer mot. Det er alltid en fordel, hvis man ikke vil framstå som en ren benekter.

 

Kunne likesågreit en revisjonist skrevet. Hva er det du prøver å si?
At Heydrich var en av de mest sentrale personene bak Holocaust, samt at det at du ikke visste hvem han var tyder på at du er mer kunsnkapsløs enn en gjennomsnittsbenekter.

 

Sjørøver myte. Ikke rart når du også tror på holocaust myte like lett.

Du klarte ikke å dokumentere påstanden din om SS bruk av frimurersymboler og heller ikke at det tydet på at de faktisk var frimuerere. Det er din logikk som tilsier at SS var sjørøvere siden de brukte hodeskaller.

 

Symbolene frimurerer bruker er tusener år gamle. Gud er egentlig solen, så frimurerer har fått folket/sauene til å tilbe solen.
Hva i all verden dette har med saken å gjøre er fortsatt uklart?

 

Jeg graver ned i det absurde for å finne sannheten, mens sauene lever i den.
Mens historikere vurderer historiske kilder, deres troverdighet og i kvilken grad informasjonen konvergerer. Hvem i all verden skal man stole på? Historikere eller de som velger å kalle alle som ikke er enige med dem for sauer, i stedet for å argumentere for synet sitt.

 

Hvor er kildene dine?
Blant annet i polske riksarkiver. Dommer Włodzimierz Bednarz som ledet the Central Commision for Investigation of German Crimes in Poland beskriver gravene i boka Obóz straceń w Chełmnie nad Nerem. Det ble gjort underøkelser i de andre AR-leirene også.

 

Det er nytt for deg at de fantes i mange land, mens de mest kjente navnene ligger i Polen.

Kanskje for da var det lettere å skjule sannheten siden majoriteten i Polen var jøder.

Hvorfor ikke avse et område i Tyskland slik at ingen fant ut av sannheten?

Åh? I hvilke andre land var det utryddelsesleire? Dokumenter det er du grei. Ikke si at du ikke vet forskjellen på en utryddelsesleir som AR-leirene Treblinka, Belzec, Sobibor og Majdanek og de "vanlige" konsentrasjonsleirene?

 

Det er din påstand som du må bevise.

Nei. Det var din påstand at det var nok med en håndfull jøder på toppen for å styre denne kjempekonspirasjonen. Du har usedvanlig tillit til jødenes evner til å være anti-semitt.

 

Kilder?

Kilder fins. Hvis jeg får inntrykk av at du kommer til å vektlegge dem kan jeg finne noen. men førster det strengt tatt din tur til å komme med en eneste historisk kilde som støtter de fantasifulle påstandene dine. jeg kan ikke si jeg har registrert at du har kommet med en eneste en. Du har bare ett argument. Jødene har skylda og Holocaust var en kjempekonspirasjon. Jepp. Veeeeldig overbevisende.

 

 

"If you tell a big enough lie and tell it frequently enough, it will be believed." - Adolf Hitler.

Hitler i intervju med Thomas Hell i 1920:

 

"If I am ever really in power, the destruction of the Jews will be my first and most important job. As soon as I have power, I shall have gallows after gallows erected, for example, in Munich on the Marienplatz-as many of them as traffic allows. Then the Jews will be hanged one after another, and they will stay hanging until they stink. They will stay hanging as long as hygienically possible. As soon as they are untied, then the next group will follow and that will continue until the last Jew in Munich is exterminated. Exactly the same procedure will be followed in other cities until Germany is cleansed of the last Jew!" (quoted in John Toland, Adolf Hitler. London: Book Club Associates, 1977, p.116)

 

Og la oss ikke glemme Goebbels dagbøkger (Irving går for øvrig god for disse også):

 

"February 14, 1942: The Führer once again expressed his determination to clean up the Jews in Europe pitilessly. There must be no squeamish sentimentalism about it. The Jews have deserved the catastrophe that has now overtaken them. Their destruction will go hand in hand with the destruction of our enemies. We must hasten this process with cold ruthlessness."

 

"March 27, 1942: The procedure is a pretty barbaric one and not to be described here more definitely. Not much will remain of the Jews. On the whole it can be said that about 60 per cent of them will have to be liquidated whereas only 40 per cent can be used for forced labor."

 

Hvorfor ble så mange jødiske kvinner og barn skutt bak fronten under Operasjon Barbarossa Quazar? Hvorfor ble jødene samlet i ghettoer før de ble transportert til leire hvor vi i dag vet det er massegraver, og hvor flere vitner, inklusive gjernongsmennene, bekrefter at de ble drept? Og hvorfor har ikke en eneste benekter eller revisjonist klart å finne et eneste tilfelle av en togtransport med jøder som blir transportert videre østover fra Treblinka?

 

Og hva betyr dette:

 

OK Ostrow meldet, dass die Juden in treblinka nicht ausrechend beerdigt seien und infolgedessen ein unerträglicher Kadavergeruch die Luft verpestet

 

Hvorfor skrev Wehrmacht-kommandanten i Ostrow de linjene i sin krigsdagbok?

Endret av Salvo
Lenke til kommentar

 

Jeg har forklart hva en muslim er og hvorfor de gjør som de gjør. Når hvite ikke-muslimer dreper så mener du at det er kristne som gjør dette. Det er du som ikke kan definere.

 

Du må utdype litt. Folk som kaller seg kristne og dreper ikke er kristne ifølge deg? Finnes det ikke muslimer som driver med folkemord?

Lenke til kommentar

Jo når du finner oversettelser som er feil og er ment til å sverte kristendommen.

Det var din påstand. Du får eventuelt finne en oversettelse som stemmer med ditt argument. Mine versjoner er altså to av de tre offisiell norske oversettelsene, pluss King James. I tillegg til NLT og NAB som Bidalaka postet fra. Hvis du ikke godtar King James - som ble oversatt av engelske skriftlærde direkte fra hebraisk (GT) og gresk (NT) på 1600-tallet har vi et problem. Da er det nemlig ingen som er kristne idag, siden ingen har tilgang til eldre kilder.

 

Fordi kristne driver ikke å dreper, det er det muslimer som gjør fordi det står i koranen. Noe sånt står ikke i bibelen.

Det blir ikke sant fordi om du gjentar det.

 

Nå er dette klart, og trengs det å diskuteres mer religion må man opprette tråder.

Det som er klart, er at vi har sitert 5 ulike bibelversjoner så langt som henviser til drapsbefalinger fra Gud. Du har ikke referert til noen der dette ikke står. Opprett gjerne en tråd når du finner en oversettelse du går god for, så kan vi ta det der. I mellomtiden står våre sitater og kilder der, så kan folk vurdere dem selv.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Femte Mosebok, 13. kapittel:

 

 

 

Femte Mosebok, 17. kapittel:

 

 

 

2. Mosebok, kapittel 22:

 

 

 

Kapittel 32:

 

 

 

3. Mosebok, kapittel 20:

 

 

 

Sakarja, kapittel 13:

 

 

 

Esekiel, Kapittel 9:

 

 

 

Kilde: http://www.bibel.no/...n/Bibeltekstene

 

Dette er noen av stedene i Bibelen der Gud befaler mennesker til å drepe hverandre. Det er flere. Andre ganger gjør han det selv istedet, eller sender en engel, for ikke å snakke om de gangene han truer med gjøre det. Noen ganger uten mye foranledning.

 

Geir :)

 

Edit: La på kildehenvisning.

 

Dette er ting du ikke forstår, og som ikke er noen oppfordring til kristne i dag om å drepe noen mennesker.

 

Som jeg alt har fortalt deg så er det Jesu budskap i NT som kristne skal følge .

I den tiden som GT omtaler så eksisterte heller ikke noe kristendom, kun Israels gamle religion som var forløperen til kristendom.

 

Hva er grunnen til at du ikke vil forholde deg til det jeg sa, og også dokumenterte i et tidligere innlegg ?

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Men dine påstander må du nesten dokumentere når de strider mot all normal historieforståelse.

Du løper rundt i sirkel.

 

Det virker ikke som de alternative nyhetskildene har gjort deg veldig mye klokere. Heller tvert imot.

De forutså det økonimske 2008 krasjet bl.a. og at neste krasj blir mye verre. Mainstream news i USA snakket bare positivt, men 2008 skjedde likevel. De snakker positivt om fremtiden fremdeles, men alle som følger med vet at dollaren vil devalurere så mye at det kan bli borgerkrig i USA.

 

Ro videre du. til slutt får du kanskje MS Holohoax opp i plan.

Hva er det?

 

Heydrich var etter Hitler og Himmler den mektigste personen i Tyskland. At du ikke vet hvem han var er et soleklart tegn på at rett og slett er blank innen Holocaust-historie.

Ingen tyske navn er viktige å merke seg da holocaust ikke skjedde. De er bare viktige om holocaust skjedde. Dessuten er bankmenn alltid mektigst, og det vet politikerene, som måtte låne penger under krigen.

 

At Heydrich var en av de mest sentrale personene bak Holocaust, samt at det at du ikke visste hvem han var tyder på at du er mer kunsnkapsløs enn en gjennomsnittsbenekter.

Har aldri hørt om noen som bare heter Heydrich. Like lite som jeg har hørt om noen som bare heter Hitler, eller Adolf.

 

Du klarte ikke å dokumentere påstanden din om SS bruk av frimurersymboler og heller ikke at det tydet på at de faktisk var frimuerere. Det er din logikk som tilsier at SS var sjørøvere siden de brukte hodeskaller.

Du kaller meg kunnskapsløs som ikke kjenner til symbolene, og at hodeskall symbolet var oppfunnet av sjørøvere. Uansett så er dette NWO diskusjon, selv om den er linket til holocaust så handler holocaust om det skjedde eller ikke, ikke hvem som stod bak og hvorfor.

 

Hva i all verden dette har med saken å gjøre er fortsatt uklart?

Du mener det er rene nazi-symboler, mens symbolene har vært brukt lenge, av frimurene siden babylon tiden og før. USA, jødene og nazistene er full av egyptisk symbolisme. Det er fordi de samarbeider.

 

Mens historikere vurderer historiske kilder,

Skolebøkene er skrevet av hjernevaska venstrevridde med jøde-kommunismens innflytelse. Frimurerene stiger i gradene bare om de hjelper med jødenes NWO agenda, det er jo de som sitter på toppen av pyramiden.

 

Blant annet i polske riksarkiver. Dommer Włodzimierz Bednarz som ledet the Central Commision for Investigation of German Crimes in Poland beskriver gravene i boka Obóz straceń w Chełmnie nad Nerem. Det ble gjort underøkelser i de andre AR-leirene også.

Man trenger ikke lese bøker først for å sjekke. Kom med noen utdrag eller linker som beskriver innholdet eller mer om dette på nettet.

 

Åh? I hvilke andre land var det utryddelsesleire? Dokumenter det er du grei. Ikke si at du ikke vet forskjellen på en utryddelsesleir som AR-leirene Treblinka, Belzec, Sobibor og Majdanek og de "vanlige" konsentrasjonsleirene?

Her har du en http://en.wikipedia.org/wiki/Maly_Trostenets_extermination_camp

Flere var også en blanding.

 

Nei. Det var din påstand at det var nok med en håndfull jøder på toppen for å styre denne kjempekonspirasjonen. Du har usedvanlig tillit til jødenes evner til å være anti-semitt.

Her ror du deg bort fra påstanden din slik at du skal slippe å argumentere for den.

 

Kilder fins.

Ro ro ro ro ro, Quazer skal ikke få noen kilder.

 

Hitler i intervju med Thomas Hell i 1920:

Hvorfor får jeg 0 treff når jeg googler? Finn det for meg er du grei.

 

Og la oss ikke glemme Goebbels dagbøkger (Irving går for øvrig god for disse også):

Hvor er den forrige Irving kilden du skulle komme med? Igjen utelater du det i din neste påstand.

 

Hvorfor ble så mange jødiske kvinner og barn skutt bak fronten under Operasjon Barbarossa Quazar?

Det er din påstand. Vis kilde før du spør folk.

 

Hvorfor ble jødene samlet i ghettoer før de ble transportert til leire hvor vi i dag vet det er massegraver,

Hvorfor gjentar du dine spørsmål når de allierte ikke gravde opp noen massegraver etter befrielsen av leirene?

 

OK Ostrow meldet, dass die Juden in treblinka nicht ausrechend beerdigt seien und infolgedessen ein unerträglicher Kadavergeruch die Luft verpestet

 

Hvorfor skrev Wehrmacht-kommandanten i Ostrow de linjene i sin krigsdagbok?

Ingen kilde som vanlig. I tillegg etter kremeringen var det bare skjelettet igjen i følge tidligere påstander i denne tråden. Hvorfor kommer du plutselig med at likene luktet råttent? Det er dere som vingler med historien. Så mye for det viktige ordet historikere påstanden deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...