Stonemeister Skrevet 19. mars 2011 Skrevet 19. mars 2011 For en jævla søppeldag. Den samlede motgangen med tanke på skader, inkonsekvente dommeravgjørelser, resultater og alt mulig om dagen begynner å bli vanskelig å tolerere.
tc47 Skrevet 19. mars 2011 Skrevet 19. mars 2011 OG NEI, INGEN GULE KORT TIL FITTEBOLTON UANSETT HVA DE FITTENE GJØR. FUCK OFF.
Geir M Skrevet 19. mars 2011 Skrevet 19. mars 2011 Samtidig er Davies (?) sin takling på Evra like farlig uten at han får gult en gang. Liten grunn til å trekke inn den taklingen når vi snakker om Evans sin. Bortsett fra at dommeren ikke er konsekvent isåfall. Arsenal utligner. Strakt bein, knottene først rett inn i beinet på Evra. Eneste som gjør at ikke konsekvensene blir værre er tilfeldigheter.
banansplitt™ Skrevet 19. mars 2011 Skrevet 19. mars 2011 INGEN spillere gidder å løpe for å sparke den ballen bort til Rooney som skal ta corner. NULL vilje.
Geir M Skrevet 19. mars 2011 Skrevet 19. mars 2011 For en jævla søppeldag. Den samlede motgangen med tanke på skader, inkonsekvente dommeravgjørelser, resultater og alt mulig om dagen begynner å bli vanskelig å tolerere. Jeg vet. Det er seriøst like før jeg mekker meg en tinnfoliehatt og dikter opp vannvittige konspirasjonsteorier. Det skal seriøst ikke være mulig å ha så forbanna mye uflaks. Ikke for andre året på rad. Blir faenmeg gal.
IcedInsanity Skrevet 19. mars 2011 Skrevet 19. mars 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAA BERBAAAAAAAAAA FOR DSATA`FGNhitdpnep< ldgfnsy dnkjbyv ghdgravregf
IcedInsanity Skrevet 19. mars 2011 Skrevet 19. mars 2011 WOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FUCK MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :dribble:
tc47 Skrevet 19. mars 2011 Skrevet 19. mars 2011 dfasdfasdgasdfasjdølkfadslfjølaksdfjløkasdjfløasdjfølas
Raste Skrevet 19. mars 2011 Skrevet 19. mars 2011 Okei, beklager for det vonde jeg sa Berbatov om deg i stad. Du kan godt få et MMS bilde av kølla mi seinere i dag. JAAAAA!!! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå