Gå til innhold

Krigen om bloggerne - greit de får betalt?


Dotten

Anbefalte innlegg

Både ja og nei.....

det er jo underholdning. Det er jo faktisk folk som leser disse bloggene hver dag og syns det er like gøy som at jeg syns det er gøy å spille dataspill....

så ja, sånn sett...

 

Men så syns jeg det er en enkel måte for bloggerne å skaffe seg penger på. Det handler bare om å gidde.

 

I tillegg må man være pen. Ingen av toppbloggene handler om noen kvisete, sjenerte 'tykke' småjenter med sans for mote liksom :p

 

 

Vurderer selv å lage meg en blogg. Veit jeg kunne lagd en helt grei en om jeg bare hadde giddet...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slenger med noe mer; I tillegg er det noe som heter 'det er forskjell på å være kjent og anerkjent'

 

Ikke for å være slem,

men nå trur jeg det er flere her som faktisk leser bloggen til hun heidi alexandra fordi... det er morsomt, fordi vi ler litt av henne.

Litt som med hun rebecca Black og sangen hennes friday. hadde det ikke vært for alle haters så hadde hun ikke tjent så mye som hun gjør :p

 

ikke at det har noe å si for bloggerne.. og det er jo underholdning i å ufrivillig fremstå som dum også.... men det er jo litt skeivt...

Lenke til kommentar

At noe av innholdet kommer til å bli sensasjonspreget ser jeg ikke helt bort i fra, men samtidig har bloggsfæren en "mekanisme" om du vil, som gjør at jo dårligere innholdet er jo mindre lesere får man. På grunn av dette regner jeg med at kvaliteten på innholdet i de største bloggene kommer til å regulere seg selv etter en gitt tid.

Lenke til kommentar

Altså, er noen dumme nok til å lese bloggene, hvorfor ikke?

med bloggene tenker jeg på sånne som "i dag har jeg sminket meg med den sminken osv.), skjønner selvfølgelig at mange blogger er mer interessante, men de er vel ikke på blogg.no?

Endret av Majjuus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...