Gå til innhold

Beste filmer dere har sett

Skunkish

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Dette er en tråd hvor dere kan dele de filmene dere mener er de beste på markedet. Jeg er en fan av "mindfuck-filmer", noe som da gjør at Inception og Shutter Island står høyt på min liste. GODE komedier er jeg også glad i, Grandmas Boy har jeg ledd høyt av noen ganger.

Når du skal anbefale en film sørg for å skrive med hvilken sjanger filmen går under. Fyr løs! :thumbup:

Endret av Philipo The Hippo
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Trainspotting, Jarhead, 28 days later, The Boondock Saints, Moon, Fight Club, Requiem For A Dream er alle filmar som står høgt oppe hos meg. :)

Også smokin' aces! :wee:

Endret av Alliha
  • 2 uker senere...
Skrevet

Akkurat nå, så tenker jeg på Lucky number slevin. Men det er bare en av de beste filmene jeg har sett.

Anbefaler å IKKE se traileren siden den gir bort alt.

Gjest Slettet+981723478
Skrevet

"I love you, Philip Morris", "Dinner For Schmucks" og "Frihetens Regn" er mine favoritter, ellers så er jeg svak for James Bond, så lenge Sean Connery eller Roger Moore spiller...

Skrevet

• Black Swan (2010)
  • Fight Club (1999)
  • Reservoir Dogs (1992)
  • Oldboy (2003)
  • The Elephant Man (1980)

Uff, er så mange eg kunne ramse opp, men får berre stoppe her, sjølv om eg føler meg litt småslem for å ikkje nemne opp resten...

• 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet

Memento, Black Swan, Blue Velvet, The Prestige og The Machinist er gode mindfuckers.

Ellers er jeg glad i Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Nuovo Cinema Paradiso, V for Vendetta, Lost in Translation, Into the Wild, Little Miss Sunshine, 500 Days of summer, 12 Angry Men og Into the Wild, for å nevne noen.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Beste filmen jeg har sett må være Ringenes Herre triologien og Shawshank Redemption. Magiske filmer! Går vell ikke under dine sjanger favoritter, men de er et must! :)

Endret av Gubban
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

• A Beautiful Mind (noe av det beste jeg har sett)

• The Butterfly Effect

• Black Swan

• Misery

• 127 Hours

• Notes on a Scandal

• Orphan

• Hard Candy

Dette er bare noen av yndlingsfilmene mine jeg tror kan passe deg :)

Endret av flowers
  • 3 uker senere...
Skrevet

Takk for utrolig mange bra forslag, har allerede sjekket ut mange, og flere skal det bli! Kanskje dette kunne bli en tråd hvor alle generelt ramser opp de beste filmene de har sett?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...