Gå til innhold

Test: Test: LG Optimus 2X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Den ekstra prosessorkraften i telefonen brukes blant annet til å gi telefonen mulighet for å filme i HD (1080p), men det er en så vidt krevende prosess for telefonen at den ikke helt makter å gi flyt i bildene."

 

En omskrivning av siste delen kan sikkert med fordel forekomme.

Lenke til kommentar

Vil dette si at du kan laste ned dette til optimus 2x og da kunne bruke slide metoden til å skrive meldinger, slik som i swype metoden??

Kan noen bekrefte at dette går?

 

 

Her må det leses korrektur tror jeg :p

 

Forøvrig så synes jeg ikke telefon er så dyr, men tanke på maskinvare. Det finnes dyrere telefoner (Uten å nevne noe, siden det blir flamewar) som er dyrere og langt dårligere enn dette. Prisen synes jeg tilsvarer produktet. Det er litt missvisende å si at det koster rundt 5000 også, når du fint får den ned til 4300, det uten å lete noe lenge. Norsk tastatur kan du vel også få ved å laste ned SlideIT og Norsk tastatur pakke, koster riktignok 30 kroner eller no.

Lenke til kommentar

Vil dette si at du kan laste ned dette til optimus 2x og da kunne bruke slide metoden til å skrive meldinger, slik som i swype metoden??

Kan noen bekrefte at dette går?

Hvis det ikke går så må i så fall det trekkes frem. Det er jo nettopp dette som er fordelen med Android, at du kan installere nye tastatur, epost-programmer, sms-program, launchers osv... dersom du ikke liker det som følger med.

 

Så ja, det virker. Ellers hadde det vært store skriverier og LG hadde skutt seg selv i foten.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Optimus 2X har kjente og alvorlige stabilitetsproblemer. Telefon fryser til stadighet eller tar utilsiktet omstart. LG meldte i midten av april til mobilsiden.dk at problemet var lokalisert og "Opdateringen er på nuværende tidspunkt ved at blive sendt ud i samarbejde med vores distributører.".

 

Nå, 4 uker senere, melder LG Norge i min supportsak at oppgraderingen som skal fikse dette sannsynligvis blir sendt ut om noen(???) uker.

Det er vanskelig å beholde troverdigheten når informasjonen er så motstridende.

 

Læs mere: http://www.mobilsiden.dk/nyheder/lg-alligevel-problemer-med-optimus-2x,lid.15324/#ixzz1M7DDyt8C

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Dyr? lol var da ikke så ille:)

hos netcom kunne jeg få den for 1kr med 440 kr i måneden.

 

Og siden den ikke har norsk tastatur så vil jeg virkelig anbefale GO keyboard fra android marked.

 

 

Og go launcher om du ikke liker hjemmeskjermen på den.

post-240395-0-78178700-1317691249_thumb.png

Endret av sonarctica
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Har brukt denne i over ett år, og det er IKKE en tlf jeg vil anbefale til den kresne... F.eks hvis du skriver feil passord i innst.menyen, så går den helt ut til startsiden igjen. Den er veldig treg å starte opp, åpne meldinger, og kamera tar 5-7 sek å bli klar. Zoomer du litt, er bildet ubrukelig. Kontakten til HDMI har jeg nytte tre ganger.

Nå blir det ny mobil, ikke mere LG for min del.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...