Gå til innhold

Age Of Conan med ny grafikk motor?


Anbefalte innlegg

Hei jeg har spilt age of conan før og har just begynnt igjen, gikk inn på testlive serveren for å se den "banebrytende" grafikkmotoren til funcom som nå kommer som skal være veldig nice på fpsen og ha mye bedre grafikk..

 

dette var ikke noe jeg la merke til, jo fps var mye bedre.. men grafikken?.. var ikke så imponert.. så egentlig ikke så mye forskjell. Er det noen andre som har prøvd testlive serveren og sett den nye grafikken som har andre meninger?

 

Jeg skrudde alt på max som er mulig med dx10. har jeg gjort noe feil for å ikke få så mye bedre grafikk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er en stund siden jeg har spilt AoC så er ikke helt sikker på hvordan det er nå, om det er enda en ny motor eller hva.

 

Men jeg husker når DX10 kom ut til AoC og alle sa det såg 100% likt ut, fordi de ikke visste at man måtte aktivere DX10 i spillet, så gå ut av spillet og gå inn igjen gjennom en annen .exe fil

 

Vet ikke om det er den feilen du gjør, men du må ihvertfall gå inn via AoCDX10.exe eller noe sånt for at DX10 skal virke, kanskje enda en ny .exe fil om det er enda en ny motor siden jeg spilte det.

Lenke til kommentar

Det hører logisk ut, Pycnopedia. At motoren til Age of Conan plutselig skal få mye bedre grafikk høres utenkelig ut da AoC fortsatt sitter på topp når det gjelder grafikk.

 

Optimalisering er det som mangler. Spillet krever alt for mye. Tro om en SSD vil hjelpe en del med loading av textures osv?

Lenke til kommentar

Kanskje de mener at optimaliseringen vil gjøre slik at mange kan skru opp grafikken ytterligere? F.eks. fra low til medium?

 

Ganske riktig det. Dreamworld er forøvrig navnet på den nye grafikk-motor'n, og ble kjørt ut på live-serverne i går. Har ikke fått lastet ned oppdateringene enda, men testa på TL for et par uker siden, og ytelsene ble merkbart bedre ja. 30-50 fps mer i enkelte områder takker man jo ikke nei til :)

 

Var fortsatt endel bugs i den testversjonen jeg prøvde, så det skal bli spennende å se hvordan den nå funker på live.

Lenke til kommentar

Ganske riktig det. Dreamworld er forøvrig navnet på den nye grafikk-motor'n, og ble kjørt ut på live-serverne i går. Har ikke fått lastet ned oppdateringene enda, men testa på TL for et par uker siden, og ytelsene ble merkbart bedre ja. 30-50 fps mer i enkelte områder takker man jo ikke nei til :)

 

Dreamworld er det navnet de har brukt på motoren helt siden Anarchy Online.

Lenke til kommentar

En stor overhaling av grafikkmotoren, med sikkert noen effekter som er lagt til er en ting, eller om det er snakk om en optimalisering kan jo også hende.

 

Uansett, så høres det veldig usannsynelig at de lager en ny grafikkmotor til spillet. Da kunne de like gjerne lagt et "Age of Conan 2". :)

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...