Gå til innhold

Kanaler, fjernkontroller og TV-er forsvinner?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørreundersøkelse blant 50 TV-eksperter har gitt spådommer om avvikling av TV-kanaler, fjernkontroller og muligens også TV-apparater.

 

<a href="http://www.audiovisuelt.no/artikler/kanaler-_fjernkontroller_og_tv-er_forsvinner/90491" title="Kanaler, fjernkontroller og TV-er forsvinner?">Les mer</a>

Futurama? Ja, hvorfor ikke?

hypnotoad.gif

 

Gleder meg især til punkt 3, skjermer overalt.

Punkt 4 også, så lenge det ikke er type Youtube reklame, som dekker deler av skjermen under filmen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Jeg fantaserte litt om on-demand og ble litt usikker på om folk faktisk gidder.

 

Greit nok når folk har bestemt seg for å se noe spesielt, men tenk at folk flest skal fylle kvelden hver dag med on-demand innhold... jeg er litt usikker på om de orker. Det å velge mellom en 7-8 ulike kanaler er noe annet enn å ha en milliard alternativer.

 

Jeg er også usikker på om "skjermer over alt" har noe for seg. Folk flest liker å ha en godstol eller "sweet spot" for å trigge avslappingsmodus. Greit at du har en skjerm med deg når du er utomhus, men at det blir videre populært å fylle alle veggene med skjermer er jeg mer usikker på.

Lenke til kommentar

Jeg fantaserte litt om on-demand og ble litt usikker på om folk faktisk gidder.

 

Greit nok når folk har bestemt seg for å se noe spesielt, men tenk at folk flest skal fylle kvelden hver dag med on-demand innhold... jeg er litt usikker på om de orker. Det å velge mellom en 7-8 ulike kanaler er noe annet enn å ha en milliard alternativer.

 

Jeg er også usikker på om "skjermer over alt" har noe for seg. Folk flest liker å ha en godstol eller "sweet spot" for å trigge avslappingsmodus. Greit at du har en skjerm med deg når du er utomhus, men at det blir videre populært å fylle alle veggene med skjermer er jeg mer usikker på.

Blir nok ikke direkte TV, men det kommer nok til å bli skjermer overalt.

Ser her:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Blir nok ikke direkte TV, men det kommer nok til å bli skjermer overalt.

Nja... det vil nok bli mer skjermer og interaktivitet, men et liv som på video eksempelet vil være utrolig stressende. Dersom jeg hadde utstyret de folka hadde ville skjermene stort sett vært av.

 

Jeg vil gjerne selv velge når jeg skal fores med info.

 

Når det er sagt må det gjerne være skjermer på alle flater i huset for min del, men jeg tror bare ikke folk er villige til å betale (ekstra) for å få det.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
×
×
  • Opprett ny...