Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter! Må gutter/menn være veltrente?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En hengende pondus er nok ikke tiltrekkende for noen kjønn.

 

Selv veier jeg 75kg, ganske kraftig benbygning og er 182cm, ligger ca midt på BMI normalen. Jeg trener styrke, men ikke kondis; derfor har jeg litt ekstra flesk selv som skjuler min flotte sixpack(må jo beskytte den litt).

 

Så lenge man er tilfreds med seg selv og har selvtillit og utstråling skal ikke noen kilo for mye ha noe å si.. Men om man er overvektig, kanskje 15kg mere enn man burde, kan det sette en stopper. Gjelder selvfølgelig ikke i alle tilfeller, men tror noe ville kviet seg mere over å evt bli kjent på den måten med en som har en sandsekk for mye å dra på.

Lenke til kommentar

eks. jeg har små pupper og aldri hatt kjæreste, er det pga det?

selvfølgelig ikke. vi mennesker har forskjellige smak på alt.

noen jenter liker veltrente, noen liker overvektige, noen liker veldig tynne, noen liker skalla gutter, noen liker hårete.. det er forskjellig kjære deg :)

Jeg kan ikke tro at små pupper skal være noen hindring. Jeg kjenner mange, mange gutter/menn som liker små pupper. Det er noe av det fineste som finnes, det, hvis de har en litt fin form.

Lenke til kommentar

eks. jeg har små pupper og aldri hatt kjæreste, er det pga det?

selvfølgelig ikke. vi mennesker har forskjellige smak på alt.

noen jenter liker veltrente, noen liker overvektige, noen liker veldig tynne, noen liker skalla gutter, noen liker hårete.. det er forskjellig kjære deg :)

Jeg kan ikke tro at små pupper skal være noen hindring. Jeg kjenner mange, mange gutter/menn som liker små pupper. Det er noe av det fineste som finnes, det, hvis de har en litt fin form.

 

det var bare et eksempel. for flest jenter tror at store pupper er det viktigste tingen gutter ser etter.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe ideal, jeg synes jenter skal få være seg selv i alle størrelser og former.

 

Du har ingen som helst formening om hvordan din drømmekropp ser ut? Du har aldri tenkt; "jeg har lyst til å se slik ut"?

 

Jenter er da seg selv, selv om de jobber for å få en finere kropp.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe ideal, jeg synes jenter skal få være seg selv i alle størrelser og former.

 

Du har ingen som helst formening om hvordan din drømmekropp ser ut? Du har aldri tenkt; "jeg har lyst til å se slik ut"?

 

Jenter er da seg selv, selv om de jobber for å få en finere kropp.

 

Hehe, noen av perspektivene på kvinnekjønnet på dette forumet er litt merkelige.

 

Der er kvinner som ikke tenker over hva de ville forandret med kroppen sin fordi de vet at der er andre ting i livet enn den perfekte kroppen. Selvsagt vet de at kroppen deres ikke nødvendigvis er perfekt, men de er i stand til å sette pris på den allikevel. Litt som når du går rett fra sengen (iført klær av noe slag) med håret på tvers og trøtte øyner for å hente posten. Du vet at du ser litt shabby ut, men so what? Det er en kropp.

 

Ha du noe ved kroppen din du ville forandret?

Lenke til kommentar

Hehe, noen av perspektivene på kvinnekjønnet på dette forumet er litt merkelige.

 

Der er kvinner som ikke tenker over hva de ville forandret med kroppen sin fordi de vet at der er andre ting i livet enn den perfekte kroppen. Selvsagt vet de at kroppen deres ikke nødvendigvis er perfekt, men de er i stand til å sette pris på den allikevel. Litt som når du går rett fra sengen (iført klær av noe slag) med håret på tvers og trøtte øyner for å hente posten. Du vet at du ser litt shabby ut, men so what? Det er en kropp.

 

Ha du noe ved kroppen din du ville forandret?

 

Takk Dopamine, takk. :)

Lenke til kommentar

Hehe, noen av perspektivene på kvinnekjønnet på dette forumet er litt merkelige.

 

Der er kvinner som ikke tenker over hva de ville forandret med kroppen sin fordi de vet at der er andre ting i livet enn den perfekte kroppen. Selvsagt vet de at kroppen deres ikke nødvendigvis er perfekt, men de er i stand til å sette pris på den allikevel. Litt som når du går rett fra sengen (iført klær av noe slag) med håret på tvers og trøtte øyner for å hente posten. Du vet at du ser litt shabby ut, men so what? Det er en kropp.

 

Ha du noe ved kroppen din du ville forandret?

Såklart har jeg ting ved kroppen min som jeg skulle endret på om jeg kunne. Har ikke alle det?

Men det betyr ikke at jeg ikke er fornøyd med den.

Det å si at man ikke har noen idealkropp blir feil, fordi jeg vil tro de fleste ville kunne endre noe på kroppen sin om de kunne. Dermed eksisterer det en idealkropp.

 

Jeg skjønner helt ærlig ikke helt hva du vil fram til her?

Lenke til kommentar

At ikke alle tenker som deg? Jeg må ærlig innrømme at jeg per dags dato ikke har noen idealkropp. I stedet for å fokusere på hva jeg kan forandre, så fokuserer jeg heller på hva jeg liker ved meg selv. Ergo blir det helt feil for meg å prate om noen idealkropp, fordi den ikke finnes. Selv da jeg var konkurranseutøver og var på mitt mest veltrente, så klarte jeg ikke å finne noe som var positivt ved meg selv. Jeg er lei det, jeg orker ikke å tenke på hva som kan bli og hva man kan være, det heller bedre å fokusere på hva som er bra nå - og rett og slett ta det derfra.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Kroppen min er ikke perfekt, men jeg har ikke noe behov for å ha en perfekt kropp. Hvordan skal jeg forklare det da? Der er bare ikke noen grunn til å ønske en annen kropp. Den fungerer som den skal. Knærne mine ser litt rare ut, kroppen min oser ikke av veltrent-het etc. Men det spiller ingen rolle. Den passer mine behov.

 

Hvorfor skulle jeg ønske en annen kropp, hvorfor skulle jeg ha en idealkropp?

 

Jeg må innrømme at noe av det merkligste jeg hører er folk som sier ting som "armene mine er for lange". Hvordan i all verden kommer de på å i det hele tatt sammenligne noe sånt? Det må nå heller være positivt å kunne sitte godt tilbakelendt i sofaen og samtidig være i stand til å nå fjernkontrollen på bordet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...