Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter! Må gutter/menn være veltrente?


Anbefalte innlegg

Synes at det er et satans hysteri om six-pack, veltrente menn osv. Virker som om ikke damene vil ha noe annet! Eller tar jeg feil? Jeg har så og si aldri sett ei jente som er sammen med en litt rund eller tjukk gutt. Hvor går deres grense, jenter? Er en gutt litt overvektig så vil dere ikke være hans partner eller?

 

Selv så veier jeg 94 kilo og er 1,78. Har aldri hatt dame.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I hvilke grad utseendet vektlegges er relativ, og er forskjellig for alle mennesker. Noen har høy standard, andre lav. Men for all del, utseendet er så mye mer enn hvor mye fett du har rundt magen. Det handler om hvordan du presenterer deg.

Endret av Hanemann
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Synes at det er et satans hysteri om six-pack, veltrente menn osv. Virker som om ikke damene vil ha noe annet! Eller tar jeg feil? Jeg har så og si aldri sett ei jente som er sammen med en litt rund eller tjukk gutt. Hvor går deres grense, jenter? Er en gutt litt overvektig så vil dere ikke være hans partner eller?

 

Selv så veier jeg 94 kilo og er 1,78. Har aldri hatt dame.

 

Hahahaha, kødder du ikke?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er sant, du kommer lengre med en veltrent kropp

 

Hvorfor ?

 

Her er hemmeligheten: Å se bedre ut gir deg bedre selvtillit, som igjen gjør deg mer tiltrekkende og derfor lettere skaffer deg dame/type. Det har mindre med selve utseendet enn du tror, men det er en bra innstilling å tro at det er KUN utseende relatert og siden du ikke er veltrent er DET grunnen til at du ikke har dame.

Nei, saken er nok den at det er din selvtillit som gjør at du ikke har dame.

 

(det jeg egentlig skrev her var: kom i gang med treninga, få selvtillit, få dame, hva venter du på?)

Endret av Okeblol
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Basert på min egen høyde ser jeg klart at du ligger helt feil på skalaen. Du bør ned 14 kilo for å få god livskvalitet. Når det kommer til jenter er det slik at personlighet spiller mye inn så alt kommer ikke an på vekt. Men det som også spiller inn er hvilke sosiale arenaer du er på og hvor aktiv du er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å ha en veltrent kropp kan kanskje være det gjør at du får kontakt med noen jenter på stranden, men du kommer ikke langt med kroppen om du ikke kan takle det neste steget som er kommunikasjon og senere personlighet. En veltrent kropp kan gi deg kontakt med mennesker, men du må besitte langt viktiger kvaliteter for å få og beholde en jente :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Du er no heldig som har vekta vil jeg si :)

Få damer liker en mager kar! Selv veier jeg ~60 kilo, og er 174cm høy. Noe som er veldig ubehagelig. Flere damer føler seg ofte tjukk, om typen er lettere en dem, og det skal ikke mye til i min situasjon.. For meg er det beste å finne ei lita søt jente, men de er ofte litt vanskeligere å få tak i :b

 

Jeg har forsøkt å gå opp i vekt, og forsøker fremdeles.. Men for meg lar det seg ikke så lett gjøre!

Men, får vel se med tiden om jeg gidder kaste meg på mer seriøs trening, og spising for å gå opp i vekt, iallefall nå 70, jeg ser mager ut nå! :b

 

 

TS, hold bena på bakken samt vis litt selvtilitt. Dediker deg til dine ønsker, og du vil få igjen tør jeg si :)

Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at utseende har mye og si. De fleste jenter velger en veltrent gutt framfor en lubben fyr om de hadde hatt muligheten (uten å kjenne dem).

 

Men egentlig har jeg sett mange gode kommentarer allerede om samme saken, og det omhandler selvfølgelig hvor vel du føler deg med deg selv og hvor mye sjarm som står på spill.

 

Jeg fåreslår at du begynner å trene litt (ikke for å ende opp som bodybuilder! men for å gå ned et par kilo og kanskje føle deg bedre med deg selv.)

 

Kjenner mange kjekke gutter som har litt ekstra på kroppen:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at utseende har mye og si. De fleste jenter velger en veltrent gutt framfor en lubben fyr om de hadde hatt muligheten (uten å kjenne dem).

 

Det kommer jo såklart ann på mye annet også.

Hadde du valgt en dum drittsekk med en veltrent kropp, framfor en gutt med en perfekt personlighet, perfekt annsikt, men med litt rund mage?

Lenke til kommentar

For meg tilsier all erfaring at det å ha fin kropp er bare en av de mange ting som til sammen summerer "den totale deg" i en sosial setting, i dette tilfellet med ei jente. Som skrevet over er det masse annet som kan være minst like viktig i et samlivsforhold. Hva som er viktigst er relativt og kommer veldig ann på hvilken sosial krets du er i. En generell regel som ofte gjelder er at man velger fra samme hylle som man er i; det vil si at man ikke blir sammen med hu fineste på skolen hvis du ikke er blant de fineste selv osv osv. Men andre egenskaper kan trumfe det å være pen, som f.eks. det å ha en svært karismatisk personlighet. Men alt i alt er det summen av dine egenskaper slik du selv ser det som gjør at du setter deg på et visst nivå, et nivå-system du også plasserer andre i.

 

Det med fin kropp er en ting som kanskje har blitt enda viktigere nå i moderne tid, nå som seksualitet som tabu har blitt borte. Men igjen er dette avhengig av din sosiale krets. Jeg kan se for meg at på en videregående skole der mange er aktive innen idrett, så er kropp alfa omega (slik det var da jeg gikk på vgs), mens andre attributter som kunnskap, økonomi, "velorganisert liv" og verdier er ting som veier tyngre etterhvert som årene går. Men det kan fort vise seg at flere av disse kombineres, noe som kan sies å være en suksessoppskrift ved første øyekast.

Sannheten er jo også at utseendet ditt er førsteinntrykket

 

En siste ting er hva en fin kropp symboliserer også. Når man ser en veltrent kropp ser man ikke bare kroppen, men også hva denne kroppen sier om personen. Ting som at personen har et godt kosthold, har en sunn livsstil, er glad i trening og aktivitet, er sosial, har selvtillit er utelukkende positive ting man automatisk tenker uten å tenke over det.

 

 

Så for å svare til trådstarter: Vil damene kun ha sixpack? Nei, men de har jaggu ikke noe imot det heller. Det er kun nok en positiv side ved en gutt. Til ettertanke kan jeg si at jeg er 1.94 og veier ca. 95 kg. I min sosiale krets er det jeg som er den tykke. Er den tykke og vil nok alltid være den tykke. Poenget mitt her er at du ikke kan sammenligne deg med andre og forvente like resultater. Relasjoner mellom mennesker er ikke enkel mattematikk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...