Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blitt kjent med ei jente... :p


Anbefalte innlegg

Si det smile.gif

Det er ganske enkelt, ser hun at jeg tar det tungt, så blir det kleint. Tar jeg det lett, og fører en samtale videre, så går kvelden videre uten problemer. Vi var sammen i nermere 1 og 1/2 time etterpå, der vi satt på gjerde av ei bro å pratet.
En må bare ikke tenke at dette gikk helt til helvette, selv om en vet det kansje gjorde det (=

Men, jeg må takke for tipest om "KINO". Det var en del lesestoff og mye jeg ikke vistesmile.gif

Endret av slacky
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan sammenfattes ganske kort og enkelt: For at mennesker skal være komfortable med hverandre, det gjelder mellom alle kjønn og varianter, så må det bygges en sosial relasjon. Sosial relasjon kan være mye, men dersom man ønsker fysisk kontakt videre, hvilket man ofte ønsker dersom man treffer en attraktiv kvinne f.eks, er det viktig å TIDLIG vise med KINO at man ikke er redd for å berøre og ta på hverandre. Gjør man dette på en kongruent måte så vil det raskere bygges en sosial relasjon og vedkommende vil være "mottagelig" for mer fysisk kontakt (aka KINO). Da kan man eskalere.

 

Det finnes selvsagt unntak, men dette er hovedtrekkene. Jo lenger man venter med å utøve KINO, jo mindre er sjansen for at det "skjer noe" mtp. fysisk kontakt.

Endret av Bandidos-Pelle
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du sier en kopp kaffe, da tenker jeg "Hmm, tenk om hun ikke liker kaffe", "hvor burde dette skje..", etc, jeg er håpløs på dette punktet... (=

Jeg tar henne bare med ut på en random kafe? :)

Hvis hun ikke drikker kaffe er nok alt håp ute.

 

Eller kanskje spørre: "Drikker du kaffe?" Jeg har scora på den linja.

Endret av Frohman
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...