Gå til innhold

Hvorfor i all verden scorer SV så bra på meningsmålingene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv holder jeg ikke med SV, de blir litt for langt ute på venstresiden for min del. Men akkurat i denne debatten er jeg enig med SV, som den Palestina-tilhengeren jeg er. Det jeg ikke skjønner er hvorfor du trekker paralleller fra SV til nazisme, noe som bare får deg til å virke usaklig, Geeder.

 

Regner med at du har fulgt med i Palestina-Israel-debatten, Geeder, men regner også med at du er Israel-tilhenger, så det faktum at Israel i stor (og større) grad enn Palestina utfører umenneskelige handlinger mot sivilbefolkningen til det andre landet, ligger vel utenfor ditt synsfelt. Uansett, selv om Israel er en jødisk stat, så betyr ikke boikott av Israel at det er jødehat, langt i fra. Ved å boikotte israelske varer, i stort omfang og over lang tid, kan de israelske lederne etter hvert føle press fra andre land som er i mot deres handlinger. Om det vil virke er jo en annen ting: påvirkning utenfra, med f.eks. FN-resolusjoner og menneskerettighetserklæringer, har jo vist seg å være et ukjent begrep hos de israelske (militære) lederne før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...