Gå til innhold

Hva er din favoritt alkobrus ?

DraZeN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smakte en gul en det stod VK på med orange bokstaver. Smakte som fanta. mmmm..

Ellers er jo Vikingfjord god og Smirnoff Ice går ned den også.

Skrevet

To ting:

Først: nå kommer alle forståsegpåere, og forteller dere hvor banslige og dumme dere er når dere drikker rusbrus. "Øl er tingen bla bla bla"

Men drit nå i de :)

Og så skulle jeg fortelle at jeg ikke drikker verken øl eller rusbrus...

Skulle bare ønske dere en god sommer :)

Skrevet
To ting:

Først: nå kommer alle forståsegpåere, og forteller dere hvor banslige og dumme dere er når dere drikker rusbrus. "Øl er tingen bla bla bla"

Men drit nå i de :)

Og så skulle jeg fortelle at jeg ikke drikker verken øl eller rusbrus...

Skulle bare ønske dere en god sommer :)

Jeg bare sitter og venter på dem :p

Skrevet

Sorry dere, men ØL er tingen.

Hvis jeg måtte velge mellom noe så hadde det blitt Smirnoff ice, men det drikkes hvis det ikke er øl i nærheten.

Skrevet

Smirnoff Ice er helt greitt til avløsning av øl. når en har lyst til å drikke mer og ikke har så lyst til mer øl(uansett hvor utrolig det hørest) så er det greitt. Smirre er også god som læskedrikk, meget godt i varme strøk...

Skrevet

Rusbrus er et forbanna kjerring prosjekt!! :p

Betale 25 kr or 33ml som smaker søtt og j**li og jeg skjønner egentlig ikke hvordan folk kan drikke seg dritings på det :shrug:

Skrevet

Enig. Øl først, men smiroff ice funker hvis jeg vil prøve å shotte den på kortest mulig tid. Har klart 3.2 sekunder til nå, men jobber med å forbedre den.

Skrevet
Enig. Øl først, men smiroff ice funker hvis jeg vil prøve å shotte den på kortest mulig tid. Har klart 3.2 sekunder til nå, men jobber med å forbedre den.

Håper du mener "bottoms up" metoden, og ikke shotte den i shotte glass? :shrug:

Skrevet

Håper du mener "bottoms up" metoden, og ikke shotte den i shotte glass? :shrug:

Jepp det jeg mener. Putte sugerør i flaska å bare sette i gang. Jeg skal ihvertfall komme nede på 2 tallet før jeg sier meg fornøyd. Brodern slår meg nå siden han har 3 blank. :grumpy: Men har er 3 år eldre dah

Skrevet

lenge siden jeg har drukket nå gitt.. men jeg synes huske at grevens eller teezer pærecider slår best ann. hvis ikke må det bli den ene hvitaktige. som likner på smirre ice, som jeg ikke husker navnet på..

Skrevet

Alkobrus/rusbrus el. lignende ble lagt for ganske åpenbare formål:

Tjene penger, få fjortisser til å drikke mere..

Jeg kan kùn si at Smirnoff er den beste av de jeg har smakt, holder meg til karsk(kaffedram) på fest.. Ellers går det på øl :woot:

Skrevet
holder meg til karsk(kaffedram) på fest.. Ellers går det på øl :woot:

Er du fra trøndelag da? Kun de drikker karsk på fest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...