Gå til innhold

t610 software oppdatering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel, personlig må jeg si jeg ikke har merket noe særlig fartsproblem på t9 saken etter at jeg skrudde av den digre menyen som kommer sprettende, mye greiere å bare bruke opp/ned på joystick ofr å velge nytt ord :)

 

hmm, får ikke den >*<<*<* til å funke, er * faktisk * eller at en trykker på joysticken eller noe sånt?

Lenke til kommentar

men har den kommet ut i oslo, jaja, får vel spøre på mobilfikseren imorra da.

 

Men den hadde noen gode ting den R1L

The changes I have noticed so far are these:

 

The phone seems to work faster. Maybe it's just me, but I think it is.

 

The phone doesn't freeze for 30 seconds if it receives a SMS from an alphanumeric sender.

 

The Screensaver clock has a different font. I would say it's clearer now.

 

Syncronization seems to go smoother now.

 

I haven't had the time to check if Bluetooth has been improved at all. Hopefully the EU3 Language pack comes in tomorrow so I can have my phone flashed with it.

 

---

...in addition to the above

 

- shutter delay problem fixed

- crackling sound with HBH-30 fixed

- clock font size change

- picture size indicator in camera mode

- faster WAP

Lenke til kommentar
* er faktisk *,, det er den knappen som er helt nederst til venstre. >*<<*<*

 

funka vist, bare bare jeg som ikke fulgte helt med. den ga ikke noen spesiell beskjed om at den gikk inn på akkurat den menyen så jeg trodde med det frøste jeg bare kom inn på en eller annen undermeny (ivertfall med tanke på at den beveget seg gjennom menyene mens jeg holdt på å trykket)...

Lenke til kommentar

Tror de har fått den. Etter hva jeg har hørt ligger den på en server som de har tilgang til, men det er ikke alle som sjekker den før de får beskjed fra SE om at serveren er oppdatert. De to service stedene jeg har snakket med har begge hatt den nyeste R1L013-softwaren...

 

 

Vector

Lenke til kommentar

Lurer også på om Hgsd har ett slikt verksted.

 

Har funnet en liste hos SE der det står at Brommeland Elektronikk og Esscom (Torvastad) har utstyr som skal til for en software oppdatering.

 

Men hvor oppdatert denne listen er vet jeg ikke! Men det er vel bare til å ringe og spørre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...