Gå til innhold

Den store iPad 2 tråden


QUiPS

iPad 2  

238 stemmer

  1. 1. Skal du få deg iPad 2?

  2. 2. Hvilken farge er finest/tøffest?

  3. 3. Skal du få deg Smartcover og hdmi adapter?

    • Ja hdmi adapter og smartcover.
    • Bare hdmi adapter.
    • Bare Smartcover.
    • Ingen av delene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

Skal til USA til sommern.

 

Blir vel en Ipad 2 da.

 

Med dollarkursen idag kommer den på 2800 :D

 

+ sales tax, for å være veldig pirkete ;)

Lenke til kommentar

Dere som har iPad. Hvordan bruker dere Facebook? Er det via Safari eller iPhones Facebook applikasjon? Og hvordan er chaten?

 

Har nemlig hørt at Facebook ikke skal lansere noen iPad app..

 

Jeg har alltid gjort det gjennom Safari. Syntes det fungerer meget bra. For chaten bruker jeg BeejiveIM som ligger i bakgrunnen (har lagt inn både Facebook og MSN der).

Lenke til kommentar

Når skal Apple slippe mer info om iPad 2 på hjemmesiden sin? Når man klikker inn på iPad2 står det ingenting om funksjoner, design, ios4 etc som man har på iPhone sin side. Noen som vet hvor lang tid det har pleid å ta før de slipper den andre infoen?

 

EDIT: Fant det på den amerikanske siden til Apple. apple.no er vist ikke oppdatert enda..

Endret av .Anders.
Lenke til kommentar

Har hatt ipad 2 nå i noen dager (siden tirsdag) så hvis folk har noen spørsmål, fyr løs.

 

Trodde ikke den skulle føltes lettere, men allikevel gjør den det, fordi vekta er litt mer jevnt fordelt bak, den føles også lettere fordi den er tynnere, og den er veldig tynn.

 

Den er også lynrask. Trodde min ipad var rask, men denne er ekstrem, har tatt noen benchmarks fra diverse apps fra appstore, og forskjellen er ganske tydelig.

 

Loadet også opp noen spill, og et spill jeg liker godt, men som hakker som en gud på ipad er back to the future ep 1, morsomt spill, men det hakker så fælt på ipad 1. På ipad 2 var alt helt smooth.

 

Camera er så dær, er ikke så int i camera uansett, dama syntes photobooth var artig og satt med det en kveld sammen med søstra. Så sikkert noen som liker sånt.

 

Ellers så er imovie bra, men litt krunglete å få redigert film tatt med annet utstyr.

 

Nå er det bare å vente spent på ios 5.0. Gikk forresten for 64gb utgaven. En ting jeg fant ut som var litt kos var den hdmi adapter saken. Skulle til en kompis i går, og vi skulle se film, lastet opp 15 filmer på ipaden som jeg ville se og bare tok den med til han, litt lettere syntes jeg enn å drasse rundt med en laptop.

 

Det var litt kort, blown away mellom forskjellen på back to the future spillet, får meg til å tenke på hva vi kan se apps på den nye ipaden etterhvert.

 

Her er forresten et bra sammenligningsbilde, og husk dette spillet kom før ipad 2 kom, så vi kan forvente enda bedre enn dette.

real-racing-2-hd-20110314102022725.jpg

 

Sorry for elending norsk, men hadde dårlig tid når jeg skrev dette

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...