Gå til innhold

Den store iPad 2 tråden


QUiPS

iPad 2  

238 stemmer

  1. 1. Skal du få deg iPad 2?

  2. 2. Hvilken farge er finest/tøffest?

  3. 3. Skal du få deg Smartcover og hdmi adapter?

    • Ja hdmi adapter og smartcover.
    • Bare hdmi adapter.
    • Bare Smartcover.
    • Ingen av delene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Hvilken er det dere som er her kjøper da? Er 32gig nok? Dårlig å kjøpe uten 3G eller hva synes dere?

Avhenger helt av bruken din, liten vits i å kjøpe 64gig hvis du bare skal surfe på nettet.

Om du trenger 3G spørs jo hvor mye du faktisk er avhengig av tilgang til nettet 24/7. Evt. kan du vente til iOS 4.3 kommer sånn at du kan bruke iPhone som 'personal hotspot' og derav bruke 3G-tilgangen dens til å surfe med, hvis jeg ikke tar helt feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Jeg går for svart, :)

Verbalo : hvor har du bestilt den?

 

Regner med det går an å bestille den fra Apple Store US, og sende med f.eks JetCarrier, men siden en norsk lansering er såpass nærmt tror jeg at jeg venter til lansering her hjemme.

 

Det blir nok en svart 16GB variant på meg.

 

Forresten noen som vet om elkjøp kommer til å føre disse fra dag1 ? (Kunne tenkt meg en slik "idiotforsikring" :)

Lenke til kommentar

Da gikk jeg til steget og bestilte 2'ern selv. Prøvde muligheten å kjøpe 1'ern på Finn, men der har man en oppfatning at en brukt er verdt omtrent like mye - og ofte mer - enn en ny :-D

Det artige er at mengden med brukte ipader på finn øker for hver dag, og ingen ser ut til å få solgt de haha

Lenke til kommentar

pga knappene er mindre og tyngre å bruke med fingrene kanskje?

Er ikke et problem i det heletatt, da skal du enten ha dårlig digitizer eller pølsefingre deluxe.

 

Har lånt en slate for litt testing og har ikke opplevd noe problem verken med photoshopping eller office etc...

Lenke til kommentar

Da har jeg også bestilt ipad 2 fra Eplehuset. Blir morsomt, aldri hatt en "padde" før. Gikk for en 32gb versjon, men vurderer faktisk å "bytte" til 16gb versjon. Kommer til å bruke den mest til e-books og surfing, så hadde kanskje greid meg med det..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hvorfor vil du kjøpe første versjonen om andre generasjon er på trappene? :dontgetit:

 

Vist den faller langt nok ned i pris, så kan det tenkes at noen heller vil kjøpe Ipad 1.. for min del er det helt uaktuelt.. måtte i så fall måtte prisen falt til 1000 kroner for en brukt..

Litt uenig at den gamle plutselig har kun en verdi på 1000 kroner.

Oppgraderingene er tross alt ikke så altfor store i forhold til hva bruksområdet på disse padsa er.

 

For å vri litt på det, så ser jeg ingen grunn til å kjøpe ny for å erstatte den jeg har nå, pga den gjør akkurat den jobben den skal gjøre, med glans slik som den er nå.

Lenke til kommentar

Da har jeg også bestilt ipad 2 fra Eplehuset. Blir morsomt, aldri hatt en "padde" før. Gikk for en 32gb versjon, men vurderer faktisk å "bytte" til 16gb versjon. Kommer til å bruke den mest til e-books og surfing, så hadde kanskje greid meg med det..

Jeg har også satt meg på venteliste hos Eplehuset på en 64GB WIFI. Ser ikke poenget med 16GB på en iPad. Det er jo alt for lite! Holder bare til litt musikk og noen filmer og programmer.

Lenke til kommentar

Hvorfor vil du kjøpe første versjonen om andre generasjon er på trappene? :dontgetit:

 

Vist den faller langt nok ned i pris, så kan det tenkes at noen heller vil kjøpe Ipad 1.. for min del er det helt uaktuelt.. måtte i så fall måtte prisen falt til 1000 kroner for en brukt..

Litt uenig at den gamle plutselig har kun en verdi på 1000 kroner.

Oppgraderingene er tross alt ikke så altfor store i forhold til hva bruksområdet på disse padsa er.

 

For å vri litt på det, så ser jeg ingen grunn til å kjøpe ny for å erstatte den jeg har nå, pga den gjør akkurat den jobben den skal gjøre, med glans slik som den er nå.

 

Dette var bare hva som måtte til for at jeg hadde kjøpt en brukt ipad.. en ipad i god stand har en høyere verdi enn 1000 kroner.. men jeg syntes 4000 er ganske så billig for ipad 2.. At selv om jeg kunne fått ipad for 2000 kroner, og det kanskje er ett bedre kjøp ut i fra hva man får, så vil jeg uansett valgt ipad 2 :p

 

Om ipad har "full" multitasking?

 

Slik at man kan være på f.eks spotify, veetle fotball stream og MSN samtidig.. og alle kjører samtidig?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Da har jeg også bestilt ipad 2 fra Eplehuset. Blir morsomt, aldri hatt en "padde" før. Gikk for en 32gb versjon, men vurderer faktisk å "bytte" til 16gb versjon. Kommer til å bruke den mest til e-books og surfing, så hadde kanskje greid meg med det..

Jeg har også satt meg på venteliste hos Eplehuset på en 64GB WIFI. Ser ikke poenget med 16GB på en iPad. Det er jo alt for lite! Holder bare til litt musikk og noen filmer og programmer.

 

Jeg har tenkt å bruke den til nett-surfing, epost, youtube og Flight Control HD. 16GB passer meg dermed perfekt. Da var den problemstillingen løst ? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...