Gå til innhold

IRC-kanal for brukerne av linuxforumet!


Anbefalte innlegg

Vel, den var jo bare morsom den der :) Folk tok den litt lang. - Men er enig

jeg, actionnick er plagsomt. Folk skal liksom bytte nick hele tia til "dusj"

til "spiser", "sover", "trener", "kino" osv... Tenk om alle i kanalen hadde gjort

det, hvordan tror du det hadde vært i kanalen da? Ikke særlig bra akuratt,

men 1 000 nickskifter nedover. Det er også uting med public /me away.

 

- Det er greit å bruke "/away" til å si at du er away, da vil folk som er

interessert i deg få vite hva du driver med, om du er vekk osv. - Jeg bruker

det selv, - det er også lovlig med "hilight" notice på nicket ditt, om noen skriver

"Velmont" i kanalen, og jeg er vekke (/away) så sender jeg en notice én gang

til den personen om hva jeg driver med, og at jeg er vekk. Mye greiere, mye

bedre - og det er ikke spam som jaskorpe sier :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Actionnick er en uting ja. Jeg respekterer din mening PaiNKillaH, men jaskorpe, uavhengig av om han er operatør eller ikke, har lengre ansienitet enn deg, så hans mening kommer først. Føler du synd på deg selv siden noen misliker at du bytter nick i hytt å pine bør du heller ta deg sammen.

 

La oss dessuten dømme saken ut ifra en sammenheng. Se http://egil.velmont.net/crit.log

I lengden blir det faktisk betydelig mindre støy i kanalen om du ikke bytter nick.

Jøsses, - må virkelig trekke fram denne, var jo helt sykt med nickskifte. - Nei, det var

en idiotisk ting å ta opp i det hele tatt PaiNKillaH. Du MÅ jo se at det der er UTROLIG

plagsomt?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

her kommer min erfaring med denne kanalen:

 

ledes av personer som påstår at man lyver om man spør om noe seriøst.

jeg ble kicket fordi dem sa det ikke var en supportkanal.

og vi kan dessuten bistå med hjelp og råd.
jeg spurte bare et simpelt spørsmål. visse personer gadd ikke tro meg, kalte meg en løgner og gjentok det dem sto så hardt på flere ganger, selv om jeg sa det var gjort, og sa jeg kunne poste bilde om dem absolutt ikke trodde meg.

fikk forsåvidt svar på et lite spørsmål, men det var jo ikke akuratt høflig levert. har dere for vane å prøve å få andre mennesker til å virke som idioter?

Lenke til kommentar
her kommer min erfaring med denne kanalen:

 

ledes av personer som påstår at man lyver om man spør om noe seriøst.

jeg ble kicket fordi dem sa det ikke var en supportkanal.

og vi kan dessuten bistå med hjelp og råd.
jeg spurte bare et simpelt spørsmål. visse personer gadd ikke tro meg, kalte meg en løgner og gjentok det dem sto så hardt på flere ganger, selv om jeg sa det var gjort, og sa jeg kunne poste bilde om dem absolutt ikke trodde meg.

fikk forsåvidt svar på et lite spørsmål, men det var jo ikke akuratt høflig levert. har dere for vane å prøve å få andre mennesker til å virke som idioter?

remiss er maktsyk.

hvis du vil ha hjelp så prøver du #linuxhelp.no :)

Lenke til kommentar

Jeg spurte om det var noen som visste om noen distroer med DVD ISO. Det eneste som skjedde var at jeg fikk slengt mye unødvendig skit i trynet. "Hvorfor skal du ha DVD ISO, hvorfor ikke CD?" osv. Utrolig irriterende. Så sa jeg at om folk ikke visste svar på spørsmålet kunne de slutte med sånn grenseløst verdiløs og tafatt småflaming, men da ble jeg kicka.

 

#alinux.no = teh sucky sucky

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

drange_net: Vi har forstått over at du er misfornøyd over at du ikke har fått support slik du ønsker på kanalen, og jeg presiserer igjen at det ikke nødvendigvis er en supportkanal. At du trekker opp et sitat fra i fjor skrevet av en bruker som ikke er på forumet lenger er komplett irrelevant. Forventer du et svar?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
hva med å få ut fingeren å få forandret den første posten da for helvette ???

 

jeg gikk inn der etter å ha lest de føreste postene HER!, med et skikkelig spørsmål og ble kicket fra alinux.no av "Karsten" pga de ikke driver med hjelp lengre ... er litt pissed nå!

 

overlegne drittsekker! rett å slett!!!

Så du har null forståelse for at man blir lei idioter som deg som ikke gidder å lese for å forstå ting, men forventer svar servert på sølvfat?

Lenke til kommentar

vel.. jeg har lett. brukt google og søking her men fant ikke noe som HJALP MEG! så derfor hvorfor ikke gå et sted hvor det er folk som kan dette ?? ...

 

 

EDIT.. se å forandre den missledene første posten da..

 

 

slik til f.eks "her diskuteres det mellom eksperter! alle noobs blir kicked" eller kanskje "kanal stengt, invite only" .. den siste hadde jo vært genial...

Endret av Diablito2k
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Støtter opp bak resten her, #alinux.no er den største samlingen med pompøse, overlegne idioter jeg noensinne har sett. Makan til teit gjeng skal man lete langt ut i universet for å finne.

Kan dere ikke bare gjøre kanalen invite only, så slipper dere spørsmål? Dere vil jo ikke ha andre en dere som henger der fast uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...