Gå til innhold

Ting som for meg er klinkende likegyldige og ikke gir meg noen spesielle følelser fra eller til


SnittLeif

Anbefalte innlegg

Den må jeg si meg enig i ja, Esso! Dumme statuser på Facebook irriterer!

 

Også disse "om du ....... så kopier denne statusen og sett den på din side!"

Nettopp, og så slenger de på den "ja, jeg har fritids". Da går det fra at jeg er likgyldig til at jeg blir provosert; så utrolig unødvendig det er, de er klar over det selv.. også skal de LIKEVEL poste det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den må jeg si meg enig i ja, Esso! Dumme statuser på Facebook irriterer!

 

Også disse "om du ....... så kopier denne statusen og sett den på din side!"

Nettopp, og så slenger de på den "ja, jeg har fritids". Da går det fra at jeg er likgyldig til at jeg blir provosert; så utrolig unødvendig det er, de er klar over det selv.. også skal de LIKEVEL poste det!

 

Haha, så utrolig enig! :hrm:

Lenke til kommentar

Politikk generelt. Jeg driter en lang marsj i det. Jeg stemmer ikke ved valg, ergo indikerer at jeg at det er for meg revnende likegyldig hvem som styrer by og land (det ER jo det. Akkurat samme dritten skjer uansett. Alle valgløfter blir brutt, uansett). Dermed klarer jeg å unngå (dritkjedelige) politikk-diskusjoner på fest.

 

 

Så politikk påvirker deg ikke på noen måte?

Du merker aldri noe som du irriterer deg over som kunne vært bedre om det var noen andre som satt med makten? (haha kanskje litt teit formulert, men du skjønner hva jeg mener :p )

 

Korrekt.

 

hahaha :p OK

Lenke til kommentar

Fangene på Fortet er for meg klinkende likegyldig. Kjenner ingen spenning og gir meg vel egentlig en god F :) Har en kompis som ser på det haha, og eneste grunnen til at jeg ikke sovner av når det står på er fordi Jenny Skavlan befinner seg på skjermen fra tid til annen.

Indeed.

Dette stiller jeg meg også klinkende likegyldig til.

Lenke til kommentar

Her er et fint eksempel. Der ALLE/STOR DEL av norske befolkning burde nevne i nettopp denne tråden

Norske Aviser som skriver om volds episoder av Danske Realitistjerner. Ved å se på en 50øring i 5 timer, gir meg mere nytte

 

Lørdag ble det kjent at Amalie Szigethy, kjent fra «Paradise Hotel» i Danmark ble funnet forslått i en bakgård i København natt til lørdag. Ekskjæresten, kjent som «Ulven Peter» er koblet til hendelsen, men nekter nå for at han har overfalt eksen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

En ting som jeg ikke bryr meg om, men som alle andre er sint på, er dette med datalagringsgreierne. Jeg bare...bah. Whatever. Syns folk er en smule paranoie.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En ting som jeg ikke bryr meg om, men som alle andre er sint på, er dette med datalagringsgreierne. Jeg bare...bah. Whatever. Syns folk er en smule paranoie.

 

:realmad:

Prinsipper!

 

--

 

Jeg bryr meg overhodet ikke om helgens alltid like kule fest, og hvor mye alkohol de forskjellige folkene rølpet i seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...