Gå til innhold

Jonas Gahr Støre avkledd.


pk2010

Anbefalte innlegg

Sosialstønaden er svært liten. Denne overstiger nok ikke minstepensjonister.

I kombinasjon med underholdbidrag så overstiger den nok to minstepensjoner. Er det rett at personer som har ingen tilknytning til vårt land og som ikke har arbeidet en time for "fellesskapet" skal ha slike summer gratis? Hva med de som har jobbet? burde ikke de optimalt sett få tja, si en del mere? Hva med de som har jobbet et helt liv?

 

Ser du ikke galskapen i dette?

 

Skal bli morsomt å se hva som skjer med slike som Gahr Støre når pengene tar slutt, skal også bli morsomt å se hva hordene fra den tredje verden kommer til å gjøre når de ikke lengere får gratis penger.

 

Og hvorfor skal nordmenn måtte nøye seg med sosialstønad når innvandrere får underholdsbidrag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En minstepensjonist har da ikke "jobbet hele livet for å fortjene den". Det er akkurat derfor pensjonen er minst. Kall det gjerne et minimum, som alle har rett til.

Det dreier seg uansett om mennesker som da har jobbet, noe man ikke kan si at de som mottar underholdsbidrag har gjort.

 

Dette er ikke rett.

Lenke til kommentar

Man må se på hvordan "norske" myndigheter konstant gir fordeler til innvandrere på bekostning av etniske nordmenn. De gjør dette over hele rekken, man må være fullstendig blind for å se at Gahr Støre jobber utifra en klar agenda om å desimere etniske nordmenns nummer. Hvorfor han gjør dette er i min mening pga biologiske faktorer, dvs Gahr Støre er ikke norsk og han har et hat mot det som er edlere og mere nobelt enn han selv.

Lenke til kommentar

Med all respekt: Om jeg har forstått det riktig (noen kan kanskje vise det fulle klippet i sammeheng) så var kontekst pensjonistektepar, ikke enslige. Og de har 280K som minstepensjon.

 

Geir :)

http://nrk.no/nett-tv/klipp/710121/

 

Bytt navn på tråden til "Siv Jensen avkledd". Svært mange politikere fra alle mulige partier er udugelige, men Siv Jensen tar virkelig kaka. Tenk om folk kunne vært litt mer ærlige og fornuftige.

 

For øvrig er jeg ikke overrasket over å se en tvilsom YouTube-film fra deg, pk2010. Det beviser nok en gang hvordan du forholder deg til kilder, debatteknikk, logikk og mye annet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Med all respekt: Om jeg har forstått det riktig (noen kan kanskje vise det fulle klippet i sammeheng) så var kontekst pensjonistektepar, ikke enslige. Og de har 280K som minstepensjon.

 

Geir :)

http://nrk.no/nett-tv/klipp/710121/

 

Bytt navn på tråden til "Siv Jensen avkledd". Svært mange politikere fra alle mulige partier er udugelige, men Siv Jensen tar virkelig kaka. Tenk om folk kunne vært litt mer ærlige og fornuftige.

 

For øvrig er jeg ikke overrasket over å se en tvilsom YouTube-film fra deg, pk2010. Det beviser nok en gang hvordan du forholder deg til kilder, debatteknikk, logikk og mye annet.

Såså, fordi at jeg og noen andre har vært med på å avkle holocaustsvindelen så trenger du ikke gjøre denne saken til en debatt om min person selv om at du føler deg snurt og naken.

Lenke til kommentar

I de aller fleste tilfeller da vel i motsetning til innvandrere som får godene av ingen annen grunn enn at de er innvandrere.

Det er så enkelt som det. Minstepensjon er den pensjonen alle har krav på som borgere her i landet, entende har jobbet eller ikke. De som jobber tjener opp pensjonspoeng som gir øket pensjon. De som ikke jobber (eller har jobbet for lite til å oppnå noe særlig pensjonspoeng) får forøvrig særtillegg, dette er ikke noe unikt for innvandrere.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det kan jo være greit at de samme folkene som får underholdsbidrag får pensjon også når de begynner å gå ut på dato. /sarkasme

 

Veldig rettferdig overfor nordmenn som betaler for galskapen.

 

Disse tiltakene er tuftet på rasisme mot etniske nordmenn, intet annet.

 

Og som et resultat bør Gahr Støre miste hodet.

Endret av pk2010
Lenke til kommentar

Det er fascinerende å høre på denne virkelighetsfjerne sinnsyke mannen Gahr Støre om hvordan han hver gang han prater om dette multikulturelle paradiset han er med på å skape hvordan dette er noe som er irreversibelt, hvorfor det? hvorfor kan ikke disse innvandrere returneres? Hvorfor denne fanatismen etter å påpeke at dette er noe som er kommet for å bli? Var det ikke fra første stund vært meningen at vi skal returnere flyktinger/innvandrere når det blir stabilitet i landene de kommer fra? Var ikke det også en del av grunnen til at det norske folks aksept? Jo.

 

Gahr Støre er etter alle standarder en forræder og bør behandles derreter.

 

Det er ingen grunn til at innvandrere skal få flere ytelser, fordeler og lignende på bekostning av nordmenn, dette må stoppes og jeg håper noen med skikkelig nasjonalfølelse gjør det eneste som er riktig med Gahr Støre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...