Gå til innhold

Noen som ser Transformers Prime?


Anbefalte innlegg

Jeg kom over denne med en tilfeldighet og har sett de tre første episodene, og jeg må si jeg har fått sansen for den. Det er som navnet sier Transformers, men har ingenting med filmene til idioten Michael Bay å gjøre. Det minner mye mer om Star Wars: The Clone Wars, men med Transformers. Alt er i CGI, men ifølge de som lager den er den ikke rettet mot noen spesiell aldersgruppe. Det er trygt for barn å se den, men vi som har noen år bak oss kan også storkose oss med den. Det er ikke akkurat barnslige saker, men overraskende mørkt og dystert til tider. Kort sagt dør robotene for godt i serien, ulikt filmene hvor de bare dukker opp igjen hele tiden etter å ha dødd syv, åtte ganger. Anbefales. :)

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For all del, gå tilbake til Hollywood og bli der om dere vil. Jeg kommer garantert til å følge med. Stilen er litt rar, men hva så?

 

Snakker du om? Prime er like mye "Hollwood" som alt annet Transformers.

 

Ikke sitt der og tro at Transformers er noe dypt. Den ble laget KUNN for å selge leker. Samme som alle de andre tegneseriene fra den tiden. He-Man, GI Joe, TMNT, osv osv.

 

Den fikk en simpelt handling, og slengte inn den typiske "moralen" på slutten. Dette var kunn laget for å få foreldre til å tro at serien hadde gode hensikter og at de kjøpte leker til ungene med glede.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Hvordan vet du hva jeg er vant til? Jeg har sett alle 5 episoder som kom ut snart 3 mnd siden.

 

Synes det var dårlig greier. Figurene mangler liv (da snakker jeg om menneskene) og er stive. Stemme skuespillingen er ræv.

 

Scener gå på loop, og brukt om igjen særlig bakgrunnene.

 

Omgivelsene er døde. Du ser de kjører igjennom byer osv, men det er ikke et enaste menneske i gatene....alt virker som et "sandbox" dataspill som er i beta.

 

 

Og foresten, de skal jo lage dataspill bassert på serien. Så der her du hele "markedsførings" tullet om igjen. De forsøker å cashe inn på Transformers igjen.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Som stor Transformers-fan følger jeg selvsagt med på TF: Prime. Flott at de brakte tilbake Cullen og Welker tilbake som Optimus Prime og Megatron, og å se Starscream med den personligheten som kjennetegner denne karakteren. Regner med at persongalleriet tar seg opp etterhvert som episodene kommer.

 

Selv om det koker inne i meg når jeg leser enkelte av innleggene her, så aksepterer jeg at dette forumet består av mennesker med forskjellige kulturpreferanser. Personlig har ingen problemer med å anse meg selv som en person som lar meg underholde av noe, som andre anser som intellektuelt og kulturmessig mindreverdig. Det hadde blitt en kjedelig verden dersom alle skulle ha likt de samme filmene og TV-seriene..!

Lenke til kommentar

Haha, det er da lov til å komme med en mening om denne serien. Det virker som at folk blir sure fordi folk har en annen mening. Flertallet liker nok ikke tegneserier så mye her, men det finnes også de som gjør det. Derfor også jeg poster her, som en mini-fan av de eldre Transformer-seriene. Men en enda større fan av litt andre tegneserier, slik som tegneserie-hefter og slikt fra Marvel. Noe jeg egentlig har vært i hvertfall 15år nå.

 

Personelig så fungerer ikke denne labre graffikken for min del. Selv om plottet fungerer litt, er det ikke akkurat det perfekte heller. Det er fint å høre at Peter Cullen og han andre fra orginal-serien er tilbake. Men det gjør det ikke til noe bra.

 

Å hvorfor skal ikke de som liker Transformers, eller de som ikke liker serien(hvertfall så godt) få lov til å gi sin mening om serien? Tiltross for at vi/de da mener noe negativt om serien?

 

Folk liker ting, folk liker ikke ting. Dette er et mer eller mindre vanlig(og litt stort, hvertfall nogenlundene for å være norsk)diskusjonsforum, ikke et Transformers fanboy-forum. Ikke whine på grunn av folk ikke liker ditten og datten, eller liker ditten og datten.

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ærligtalt vikingkylling. Nå er det du som pirker i folk/meg her når vi sier vår meining at den er dårlig. Om noen har ødlagt så har du gjort det selv. Du må tåle at noen folk ikke liker den.

 

En diskusjon tar opp alle sider på et tema. På godt og vondt.

 

Diskusjon? En diskusjon tar opp begge sider. Dere nekter å godta at noen faktisk liker serien. Om dere gidder ha en normal diskusjon skal jeg vurdere å bli med, men det ser ikke ut til at det blir noe av det. Jeg følger selvsagt med, men sier ikke mer om det på forumet. Det er nok best for alle at vi bare diskuterer populære serier. Helt til en eller annen fjott sier den serien ikke er bra, og alle klikker synkront i vinkel som vanlig. Av og til skjønner jeg ikke hvorfor jeg i det hele tatt gidder kaste bort tid på forum.

Lenke til kommentar

Av og til skjønner jeg ikke hvorfor jeg i det hele tatt gidder kaste bort tid på forum.

 

Jeg deler samme oppfatning - innlegget mitt i stad var det første her på diskusjon.no på lang, lang tid. Å lese diskusjonsforum av typen vgd.no samt kultur, politikk og religion på dette forumet er en ypperlig oppskrift på å få meg ettertrykkelig ned på jorda igjen dersom jeg er glad og lykkelig. Jeg føler at jeg rett og slett har vokst fra meg denne vanen å diskutere med vilt fremmede mennesker på nettet om ting man er uenige om.

 

Og spesielt fordi Transformers, GI Joe og andre lignende konsepter er sterkt mislikt blant mange på dette forumet, føler jeg heller ikke noe behov til å ytre meg noe ytterligere her. Jeg får heller begrense gleden og interessen min for Transformers til meg selv og mine venner og kjente, og ikke til gud og hvermann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...