Gå til innhold

Tips til et snikespill?


Steamed

Anbefalte innlegg

Hallo.

Jeg husker for mange år siden. Så prøvde jeg et Splinter Cell spill på PS2, husker ikke helt hva det het, men du snek deg værtfall rundt, umerket. Drepte folk, løftet dem opp og gjemte likene.

 

Det var også et James Bond spill der til PS2, husker ikke hva det het men var en åpning sang. "Give me everything or nothing" Så regner spillet heter noe sånt som det.

Du kunne rushe igjennom hele mappet, men du kunne også prøve å snike deg gjennom hele banen med en venn på co-op.

 

Noen som vet om et slik bra snikespill? Har nå en Xbox360 jeg har tenkt å spille det på. Jeg har cod7, men det er liksom bare rush og stress, vil ha et snikespill i splintercell duren. Takker for svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

splinter cell double agent (også på xbox og ps2, så det kan være at det er det du har spilt.) og splinter cell conviction.

 

conviction er mye mer action basert.

 

det sakl ligge demoer ute til begge spillene til 360.

Lenke til kommentar

Har nå lastet ned demoen til Hitman: Blood Money, men, når jeg prøver å starte demoen kommer denne meldingen opp

 

"This games does not support PAL-50.

Please change your display setting to

PAL-60.To change your setting, in System,

select Console Settings, Display."

 

Jeg har ikke funnet noe som kan forandre PAL til 60. Noe hjelp`?

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg prøvd spillene du har nevnt her, men det er en del snikmording i Assassin's Creed-serien.

 

Der har du et knakende godt forslag, alle spillene baserer seg på sniking. De er også perfekte til konsoll, har selv spilt de på Xbox 360, og må si meg imponert over spillene. De anbefales på det sterkeste new_woot.gif

Lenke til kommentar

Har nå lastet ned demoen til Hitman: Blood Money, men, når jeg prøver å starte demoen kommer denne meldingen opp

 

"This games does not support PAL-50.

Please change your display setting to

PAL-60.To change your setting, in System,

select Console Settings, Display."

 

Jeg har ikke funnet noe som kan forandre PAL til 60. Noe hjelp`?

 

Gå inn på videoinnstillingene og bytt fra PAL-50 til PAL-60. Hvis PAL-60 ikke står der, støtter TVen din det mest sannsynlig ikke.

Lenke til kommentar

Takk! fikk nå prøvd demoen.

Men er spillet litt sånn at det er bare 1 mulig vei? Eller at du kan løse det på flere forskjellige måter?

Er spillet kanskje litt gammelt, på demoen, vare det en fyr som plutselig dro rett igjennom en dør, så lurer på om det har en del bugs?

Lenke til kommentar

Takk! fikk nå prøvd demoen.

Men er spillet litt sånn at det er bare 1 mulig vei? Eller at du kan løse det på flere forskjellige måter?

Er spillet kanskje litt gammelt, på demoen, vare det en fyr som plutselig dro rett igjennom en dør, så lurer på om det har en del bugs?

 

Spillet er litt gammelt, men et rett og slett mesterverk.

Nei det er flere veier, du kan enten gå stealth eller blaze and blast.

Du må ha ganske god tålmodighet på enkelte oppdrag.

Som jeg husker var det ikke noe bugg som forstyrret meg noe særlig.

Har btw runnet spillet 3-5 ganger på brukeren min OppsalLocos på live ;)

Lenke til kommentar

Takk! fikk nå prøvd demoen.

Men er spillet litt sånn at det er bare 1 mulig vei? Eller at du kan løse det på flere forskjellige måter?

Er spillet kanskje litt gammelt, på demoen, vare det en fyr som plutselig dro rett igjennom en dør, så lurer på om det har en del bugs?

 

Spillet er litt gammelt, men et rett og slett mesterverk.

Nei det er flere veier, du kan enten gå stealth eller blaze and blast.

Du må ha ganske god tålmodighet på enkelte oppdrag.

Som jeg husker var det ikke noe bugg som forstyrret meg noe særlig.

Har btw runnet spillet 3-5 ganger på brukeren min OppsalLocos på live ;)

 

Samme her, og enig med deg. Et godt gammelt mesterverk :)

Lenke til kommentar

Var bedre med Conviction, men folk sier spillet er kort? + er det mye face 2 face, eller mye sniking ? :p

Samarbeidsmodusen fungerer som en prequel til enspilleren, så spillet får lengre levetid om man har noen å spille sammen med.

 

Conviction er veldig action-orientert, men spillet inneholder alikevel mye sniking. Når man spiller på Realistic er det iallefall fordelaktig å bruke overraskelsesmomentet og skyggene for alt de er verdt.

 

Jeg slenger meg for øvrig på tipset om Assassin's Creed. AC2 og Brotherhood er særdeles underholdende.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...