Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Wigan

Smågal

35 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

3-0 til Liverpool. Suarez x2 (dersom han får spille! røk på den sist, men fikk hvertfall rett på Meireles da... :cool: ) og, hmm, Kuyt.

Endret av Phil Hellmuth Jr.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klar til kamp nå, og lang dag med PL. Må bare en liten tur ut før det blir benking foran TVen. Ble forrige hjemmedrakt med Skrtel i dag.

Skrevet

Ja, man kan vel innrømme at effekten av en joint heller ikke varer evig. Så må vel før eller siden komme ned på jorda igjen :]

Skrevet

Blir en flott kamp, og en flott innedag i denne herlige vintersolen jeg i dag ikke får sett noe av! Går selvsagt for full pott i dag, og tror faktisk på 3 poeng. Vi må ned på jorden før eller siden, men i dag har jeg troen på 3 velsignende poeng. Ser ordentlig frem til Suarez fra start også :)

Skrevet (endret)

Reina, Kelly, Carragher, Skrtel, Johnson, Rodriguez, Meireles, Leiva, Aurelio, Kuyt, Suarez

Innbyttere: N'Gog, Gulacsi, Kyrgiakos, Jovanovic, Wilson, Pacheco, Poulsen

Kunne trengt Gerrard og Agger i dag, er ikke fan av Aurelio for tiden... Uansett, gleder meg til Suarez fra start.

Endret av WCH
Skrevet

Tror dere det blir en ren 4-4-1-1 i dag, eller maxi inn som indreløper og Kuyt ut på kanten? Kunne vært spennende med en Pacheco inn mot et vel ganske temposvakt Wigan-forsvar etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...