Gå til innhold

Nytt antiliberalistisk forslag: Vil forby stripping


  

106 stemmer

  1. 1. Bør stripping forbys?

    • Ja
      5
    • Nei
      101
  2. 2. Bør prostitusjon legaliseres?

    • Ja
      75
    • Nei
      31


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok. Så INGEN vil at datteren deres skal være prostituert, men ønsker likevel at andre sine døtre skal være det.

Hvordan kommer du fram til konklusjonen at alle som ikke vil bruke rå politivold til å kaste prostituerte i fengsel ØNSKER at andre skal prostituere seg? Er det virkelig ikke lov å mene at folk skal få lov til å bestemme over sine egne liv uten å måtte ta det fulle moralske ansvaret dersom andre gjør noe som samfunnet generelt sett ser ned på, men tillater?
Lenke til kommentar

Ok. Så INGEN vil at datteren deres skal være prostituert, men ønsker likevel at andre sine døtre skal være det.

Hvordan kommer du fram til konklusjonen at alle som ikke vil bruke rå politivold til å kaste prostituerte i fengsel ØNSKER at andre skal prostituere seg? Er det virkelig ikke lov å mene at folk skal få lov til å bestemme over sine egne liv uten å måtte ta det fulle moralske ansvaret dersom andre gjør noe som samfunnet generelt sett ser ned på, men tillater?

 

Og hvorfor skal vi ikke la mennesker selge sitt eget kjøtt til kjøttmarkedene dersom nøden deres er stor nok?

 

(Og da mener jeg kjøtt, ikke noen metafor for mus)

 

---

 

Dessuten savnet jeg svar på spørsmålet:

Er det noen som heller vil at datteren deres er prostituert enn arbeidsledig -- i Norge?

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Ok. Så INGEN vil at datteren deres skal være prostituert, men ønsker likevel at andre sine døtre skal være det.

Hvordan kommer du fram til konklusjonen at alle som ikke vil bruke rå politivold til å kaste prostituerte i fengsel ØNSKER at andre skal prostituere seg? Er det virkelig ikke lov å mene at folk skal få lov til å bestemme over sine egne liv uten å måtte ta det fulle moralske ansvaret dersom andre gjør noe som samfunnet generelt sett ser ned på, men tillater?

 

Og hvorfor skal vi ikke la mennesker selge sitt eget kjøtt til kjøttmarkedene dersom nøden deres er stor nok?

Ja hvorfor skal vi ikke la dem få gjøre det? Det er ikke jeg som har laget reglene her i landet.

 

Dessuten savnet jeg svar på spørsmålet:

Er det noen som heller vil at datteren deres er prostituert enn arbeidsledig -- i Norge?

Og hva har det med saken å gjøre hva man vil at datteren sin skal gjøre? Det er sikkert mange som VIL at datteren sin ikke skal begynne i typiske manneyrker, skal vi forby det da? Eller skal vi la folk få bestemme selv uavhengig av "hva om det var DIN datter"? Endret av Warz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil ha et samfunn hvor mennesker som ikke har råd til mat og tak over hodet SLIPPER å selge sitt eget kjøtt eller sin egen kropp for å overleve.

 

Jeg betaler gledelig skatt for at kvinner og barn skal slippe å ty til hor for å overleve, fordi jeg vet at jeg og samtlige her inne aldri ville ønsket at barna våre ble horer:

Vi ønsker alle at barna våre er arbeidsledige framfor at de driver med prostitusjon.

Lenke til kommentar

Jeg vil ha et samfunn hvor mennesker som ikke har råd til mat og tak over hodet SLIPPER å selge sitt eget kjøtt eller sin egen kropp for å overleve.

Er det virkelig SÅ mange i verden som mener det motsatte at du er nødt til å presisere dette? Eller bruker du dette som en del av argumentasjonen din ved å sette meningsmotstanderene dine i en bås som "motstandere av at alle skal få ha et godt liv"?

 

Jeg betaler gledelig skatt for at kvinner og barn skal slippe å ty til hor for å overleve
Men er du like "gledelig" til å personlig ta pistolen opp mot hodet til den prostituerte og true henne inn i fengsel? Jeg antar at denne gleden er størst så lenge du selv er distansiert fra volden du så varmt snakker om å bruke.

fordi jeg vet at jeg og samtlige her inne aldri ville ønsket at barna våre ble horer:

Vi ønsker alle at barna våre er arbeidsledige framfor at de driver med prostitusjon.

Så hvis jeg ønsker et samfunn hvor all har råd til mat er løsningen å nasjonalisere all matproduksjon og salg?
Lenke til kommentar

Jeg vil ha et samfunn hvor mennesker som ikke har råd til mat og tak over hodet SLIPPER å selge sitt eget kjøtt eller sin egen kropp for å overleve.

 

Jeg betaler gledelig skatt for at kvinner og barn skal slippe å ty til hor for å overleve, fordi jeg vet at jeg og samtlige her inne aldri ville ønsket at barna våre ble horer:

Vi ønsker alle at barna våre er arbeidsledige framfor at de driver med prostitusjon.

 

Så du vil heller at datteren din skal sulte enn å være prostituert?.

Lenke til kommentar

Det er vel vanskelig å se for seg at mans egen datter er prostituert. Når jeg nå tenker over det, mener jeg at jeg ville ha blitt forbannet. Men hva i all verden har det å si ? Om prostitusjon hadde vært lovlig, så hadde vi sett annerledes på saken. ATM er prostitusjon ulovlig, og hva man hadde gjort er umulig å sette seg inn i.

 

Om min datter ville ha prostituert seg(lovlig) så hadde jeg sikkert ikke likt det, både fordi lovlig prostitusjon var uvanlig, og på grunn av at det var familie. Men det hadde vært hun som hadde hatt siste ordet uansett. Det går ikke an å diskutere rundt det.

 

Og hvorfor i helsike snakker dere bare om kvinnfolk? Om prostitusjon hadde blitt lovlig og kontrollert, tror dere det kun hadde vært damer som solgte sex? Det blir ikke mer kvinnediskriminerende enn man gjør det til selv.

 

Og setningen "Og hvorfor skal vi ikke la mennesker selge sitt eget kjøtt til kjøttmarkedene dersom nøden deres er stor nok?" Synes jeg var tåpelig. Typisk forsvarsteknikk å sammenligne saken med noe som høres helt på trynet ut. Sammenligning med noe negativt(som gjerne ikke finnes, men "kunne" ha gjort det. lol) kan få det mest positive på jord til å høres jævlig ut.

Lenke til kommentar

Superdupermenneskene fortsetter å vise hvor maktsyke de er. Nå vil sende Norge ned på nivå med Saudi-Arabia og gjøre stripping forbudt. Hvis de får det som de vil, vil alle norske strippeklubber måtte stenge. De mener at stripping legitimerer å se på kvinner som en salgsvare, og at veien er kort fra stripping til prostitusjon og menneskehandel.

ADVARSEL: pupper

 

striptease06_HA_Ver_126743b.jpg

 

 

http://www.dagbladet.no/2011/02/06/nyheter/politikk/kvinnepolitikk/regjeringen/prostitusjon/15329663/

 

Stem derfor ikke Ap, SV, Sp og Rødt. De ønsker å regulere livet ditt!

 

... og dette mener du ikke er tilfellet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...