Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Posten kom rundt 12 her :D alle som fikk den sendt på mandag fra Elkjøp får den nå :)

Irriterende at jeg må kjappe meg og komme meg til byen kl 14.00 så får egentlig ikke spilt ordentlig før om et par timer. Jaja, kos dere alle sammen med FIIIFA 12 :D

Skrevet

Har spillet release i mårra? Jeg fikk hvertfall melding fra GameStop om at jeg kunne komme innom å hente mitt eksemplar av fifa idag.

Sjekk sms - der står det at kan hente det den 29. september - altså imorgen....... Det gjorde det ihvertfall hos meg.....

Skrevet (endret)

kan ikke vente med å få spille fifa 12 på den nye 42" LCD jeg bestilte :new_woot: da blir det svetting på rommet i høstferien :thumbs:

Endret av furiUZ
Skrevet

Har spillet release i mårra? Jeg fikk hvertfall melding fra GameStop om at jeg kunne komme innom å hente mitt eksemplar av fifa idag.

Sjekk sms - der står det at kan hente det den 29. september - altså imorgen....... Det gjorde det ihvertfall hos meg.....

Såg det nå. Sucks..

Skrevet

Er nok den eneste som har PC-versjonen her, virker det som. Jeg kan ihvertfall spille fra 01:00 i natt (kjøpt på Origin). Lurer på å sove litt på kvelden for å så stå opp i natt og ta noen kamper online. Hehe.

Skrevet

Kan noen med tilgang til FUT sjekke prisen på gullpakker i MSP?

5000 coins / 80 MSP

7500 coins / 120 MSP

Gått ned såpass mye i pris ja. Det var godt å høre. I tillegg til 20 % rabatt er vel prisen grei. Takk for at du sjekka :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...