Gå til innhold

PL: 05.02.2011 Newcastle United v Arsenal, St. James' Park

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi scorer 5 mål i andre og vinner 5-4. Da skal jeg runke på alle kameratene mine etterpå. Hardt, intenst og jævlig bløtt.

Like sannsynlig som at Arsenal kjøper Messi og Ronaldo til sommeren ;)

Skrevet

FOR en omgang. Arshavin, Walcott, van Persie, Koscielny, Wilshere, Clichy ... alle har vært strålende. Gleder meg til å nyte resten av kampen!

• Liker 1
Skrevet

Vi scorer 5 mål i andre og vinner 5-4. Da skal jeg runke på alle kameratene mine etterpå. Hardt, intenst og jævlig bløtt.

Like sannsynlig som at Arsenal kjøper Messi og Ronaldo til sommeren ;)

Skjedd merkeligere ting før. JEG VET VI VINNER DENNE!

Skrevet

Arsenal har vært strålende, og Newcastle har vært totalt fraværende, om man ser bort ifra Tiote, Barton og til dels Jonas. Grusomt!

Men vi skal ha for at vi er Best i offside. HAHAHAHAHA!!!! Fuckin' A!

Skrevet

Det Leon er best til, er å gå i offside. Aldri hørt om duden før heller.

Scoret hattrick i sin første Premier Leaguestart noensinne mot West Ham. Ellers så har han bare spilt ræva, og har vært på transferlisten vår i noen mnd.

Skrevet

Regner med at det blir endringer i andreomgang. Ranger inn for Best, Løven dras opp på topp og Barton over på høyre.

"Engasjementet og gutsen til Pardew er forbiledlig. Elsker når han klapper i hendene og sier "Come on lads" rolig for seg selv etter 0-4-målet.

Hvor lenge syns Ashley dette er en morsom hobby?"

Skrevet (endret)

Kommentatorene er som alltid helt fantastiske. For en gjeng patetiske mongiser disse norske idiotene er.

Endret av OhMyOhMy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...