Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Stoke


Smågal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det at han ikke ser ut som en modellversjon av bruno, med sminkehud og Morten Gamst Pedersens dose med voks i håret (les Torres) ,gjør ingen verdens ting. Tror det at han ser veldig vanlig og litt spesiell ut, gjør at fansen får et enda mer personlig forhold til han og liker han enda bedre :)

Endret av FredrikV.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Avatar om noen vil ha:

 

post-67244-0-12889100-1296686476_thumb.jpg

 

 

Takk :D

No problems :)

 

Kan godt lage om folk har bilder de vil ha til avatar :p

 

Hadde vært kjempefint om du hadde lagd en avatar av bildet i vedlegget! :) ty

post-67244-0-53807200-1296687825_thumb.jpg

 

Noen til av Suarez og:

 

post-67244-0-56375300-1296687850_thumb.jpg

 

post-67244-0-45090400-1296687856_thumb.jpg

 

red: Ser ramma på Meireles ble ganske snodig. Kan godt legge på rundt hele, om du vil :)

 

alt meireles:

 

post-67244-0-90251600-1296687998_thumb.jpg

Endret av edge
Lenke til kommentar

Avatar om noen vil ha:

 

post-67244-0-12889100-1296686476_thumb.jpg

 

 

Takk :D

No problems :)

 

Kan godt lage om folk har bilder de vil ha til avatar :p

 

Hadde vært kjempefint om du hadde lagd en avatar av bildet i vedlegget! :) ty

post-67244-0-53807200-1296687825_thumb.jpg

 

Noen til av Suarez og:

 

post-67244-0-56375300-1296687850_thumb.jpg

 

post-67244-0-45090400-1296687856_thumb.jpg

 

red: Ser ramma på Meireles ble ganske snodig. Kan godt legge på rundt hele, om du vil :)

 

alt meireles:

 

post-67244-0-90251600-1296687998_thumb.jpg

 

Takker! :)

Lenke til kommentar

Fornøyd med resultatet, og Reina, Agger, Meireles og Suarez. At folk kan si at Kuyt var banens beste skjønner jeg ikke. Han jobber og alt det der, men mer udugelig spiller foran mål skal man leite lenge etter. Beviser nok en gang at han kan ikke bli et klart førstevalg hos oss om vi har ambisjoner.

 

Virkelig herlig å se Carroll sitte å smile på tribunen når Suarez scorte. Kjenner jeg begynner å bli glad i de to gutta allerede. Moro å se hvor mye Luis var i bevegelse når han kom innpå. Stod knapt stille og sprang fremover i banen med en gang han fikk sjansen. Løp kanskje mer på den tiden han var inne enn det Torres gjorde i hele år. Det som bekymrer meg mtp CL-plasser og sånt er vår mangel på bredde. Så sentralt som vi spiller tror jeg vi vil slite mot bedre motstand som også er bedre defensivt organisert. Pdd er nok 6. plass det mest realistiske. 4. plass foran Chelsea tror jeg forblir en drøm.

 

Sitter nå å vurderer om jeg skal slenge på Carroll, Suarez eller Meireles på hjemmedrakten jeg har med Torres bakpå (må fjerne det). :p Også har jeg en drakt med han fra 07/08 sesongen uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fornøyd med resultatet, og Reina, Agger, Meireles og Suarez. At folk kan si at Kuyt var banens beste skjønner jeg ikke. Han jobber og alt det der, men mer udugelig spiller foran mål skal man leite lenge etter. Beviser nok en gang at han kan ikke bli et klart førstevalg hos oss om vi har ambisjoner.

 

Virkelig herlig å se Carroll sitte å smile på tribunen når Suarez scorte. Kjenner jeg begynner å bli glad i de to gutta allerede. Moro å se hvor mye Luis var i bevegelse når han kom innpå. Stod knapt stille og sprang fremover i banen med en gang han fikk sjansen. Løp kanskje mer på den tiden han var inne enn det Torres gjorde i hele år. Det som bekymrer meg mtp CL-plasser og sånt er vår mangel på bredde. Så sentralt som vi spiller tror jeg vi vil slite mot bedre motstand som også er bedre defensivt organisert. Pdd er nok 6. plass det mest realistiske. 4. plass foran Chelsea tror jeg forblir en drøm.

 

Sitter nå å vurderer om jeg skal slenge på Carroll, Suarez eller Meireles på hjemmedrakten jeg har med Torres bakpå (må fjerne det). :p Også har jeg en drakt med han fra 07/08 sesongen uansett.

Se for deg Carroll på alle de innleggene :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...