Gå til innhold

Bevis for at jødene står bak "multikulturen" i Norge.


pk2010

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvilken nasjonalitet BelzeBob mener kronprins Haakon har, hvilken kong Olav hadde og hvilken kong Haakon hadde.

 

Nasjonalitet kan defineres på ihvertfall 2 måter:

 


  1.  
  2. people having common origins or traditions and often comprising a nation; "immigrants of the same nationality often seek each other out"; "such images define their sense of nationality"
  3. the status of belonging to a particular nation by birth or naturalization

 

Ifølge nr. 2, så er kronprins Haakon norsk, da han tilhører staten Norge.

Ifølge nr. 1, blir det igrunn det samme (eventuelt europeisk), da avstamningen hans kommer fra områder som er nært beslektet med Norge.

 

Rasemessig er han europid*, med europeisk avstamning. Ikke alltid så lett å se forskjellen på forskjellige europeiske etnisiteter, da vi tilhører samme rase.

 

* jeg bruker dette begrepet da kaukasoid iblant også omfatter andre folkeslag med liknende kranium-strukturer, inkludert arabere. Europid er mer spesifikt for etniske europeere fra både vest-, øst-, nord- og sør-Europa.

 

edit: typo

Endret av Wyrd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-211409

Ingenting unaturlig eller rart med å ville bevare sitt eget folk og tilrettelegge slik at fremtiden blir så bra som mulig for sine etterkommere. Det er bare de politisk korrekte som prøver å få noe så godt og naturlig til å bli uglesett.

Ja, jeg mener absolutt at det vil være et stort tap for jorda om den Europide rasens særegenhet blir utvannet. Ikke bare estetisk sett, da vi over tusenvis av år med adskilthet fra de andre folkeslagene har utviklet mange trekk som er helt unike, men også kreativt sett.

Ta det med ro, det er plass nok på jorda til alle raser/folkeslag og kulturer. Det er ingen grunn til at vi europeere skal kompromissere og gi opp vårt eget.

Hvor spennende vil verden være om vi alle skal gå inn for å bli like?

Forestill deg en Ringenes Herre av Tolkien, men uten forskjellige folkeslag og kulturer. For en kjedsommelighet! :p

Jeg sa dessuten ikke at folk skulle bli helt like. Folk skal kunne få barn med hvem som helst. Man beholder da sin identitet uansett hudfarge og ansiktstrekk!

 

Hvilke tiltak bør bli gjort for å beholde den Europide rase, mener du? Si at enkelte ikke får ha barn sammen eller eventuelt kaste folk ut av landet? Uansett hvordan du vil det skal bli gjennomført så vil det bli idiotisk

 

Som en luring sa i sted:

Med en slik tankesett så er segregering et faktum, av erfaring så er det til det beste for samfunnet at man unngår segregering av sosialantropologiske årsaker..
Lenke til kommentar

Jeg tror det er på høy tid å atter en gang poste denne videoen som forklarer både problemet og løsningen på en fortreffelig måte:

 

http://www.youtube.com/watch?v=g_eh6DBpAqI

 

Jeg har vært i andre land ganske langt vekk fra politisk korrekte Norge og snakket med mange forskjellige mennesker. Det store flertall av disse, 99% kanskje, er fullstendig enig i det David Duke har å si i denne videoen om et folks rett til å bevare sin egen eksistens, sin egen kultur, og sin egen selvråderett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fordi han er generisk? På lik linje med Ola...

 

eller var det den manglende -n du tenkte på?

 

Muhammed er Muhammed. Ola er Ola. De kan godt komme overens og bo i Norge begge to, men jeg vil nok aldri kalle Muhammed nordmann. Selv bodde jeg mange år i Vietnam og det hadde vært absurd om vietnameserne skulle referert til meg som en "vietnameser." dette med at man "blir norsk" fordi man har lov å være her er ikke det samme som at man faktisk blir norsk. Mener nå jeg.

Jeg lurer på hvilken nasjonalitet BelzeBob mener kronprins Haakon har, hvilken kong Olav hadde og hvilken kong Haakon hadde.

 

 

Tja. Jeg ser dem ikke som spesielt interessante. De er jo innflyttere fra andre land (Tyskland, ser det ut som), men de er helt greie for sin rolle: å reise rundt og smile og håndhilse. Har egentlig ingenting i mot dem. Nasjonalitet? Ja, nå kan man vel si de er norske.

 

Gjør ikke noe for meg om vi har en gjeng med tyskere her. De oppfører seg bra og har nesten samme kultur som vi har selv.

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Fordi han er generisk? På lik linje med Ola...

 

eller var det den manglende -n du tenkte på?

 

Muhammed er Muhammed. Ola er Ola. De kan godt komme overens og bo i Norge begge to, men jeg vil nok aldri kalle Muhammed nordmann. Selv bodde jeg mange år i Vietnam og det hadde vært absurd om vietnameserne skulle referert til meg som en "vietnameser." dette med at man "blir norsk" fordi man har lov å være her er ikke det samme som at man faktisk blir norsk. Mener nå jeg.

Jeg lurer på hvilken nasjonalitet BelzeBob mener kronprins Haakon har, hvilken kong Olav hadde og hvilken kong Haakon hadde.

 

 

Tja. Jeg ser dem ikke som spesielt interessante. De er jo innflyttere fra andre land (Tyskland, ser det ut som), men de er helt greie for sin rolle: å reise rundt og smile og håndhilse. Har egentlig ingenting i mot dem. Nasjonalitet? Ja, nå kan man vel si de er norske.

 

Gjør ikke noe for meg om vi har en gjeng med tyskere her. De oppfører seg bra og har nesten samme kultur som vi har selv.

Jeg er glad for at flertallet av mennesker ikke er som deg :D

Lenke til kommentar

Nasjonalitet? Ja, nå kan man vel si de er norske.

Jeg trodde du sa at man aldri kunne bytte nasjonalitet fra den du, foreldrene dine og så videre, var født med jeg...

 

Du mener nok etnisitet. Nasjonalitet er en teknisk formalitet.

 

Nasjonalitet: du er norsk på papiret.

 

Etnisitet: du er norsk.

 

Vet ikke om du kan se forskjellen. Dette med ord er ganske viktig: forskjellige ord har forskjellig betydning.

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Til BB's forsvar så kommer dette veldig an hva som blir sett på som rasisme.

For min del er rasisme hovedsaklig undertrykkelse av andre raser og blant annet ved å snakke om hvor overlegen en rase er i forhold til en annen, eller ved å forhåndsdømme noen for deres hudfarge.

 

Akkurat dette har jeg ikke sett så mye komme fra BB, uansett hvor sprø hans teorier skulle bli.

 

At det blir diskutert litt negativt rundt jødene, betyr ikke at han er en rasist for det.

Vist enn stiller seg tvil hva Obama har gjort/gjør eller Bush for den saks skyld, betyr ikke det at enn har noe imot hele rasen til den personen.

Lenke til kommentar

For en gang skyld er jeg enig i det du skriver, IT-henrik. Nå om dagen strør man helt vilt rundt seg med rasismekortet, selv om det selvsagt er oss hvite som får det kastet i hodet oftest. Man kan faktisk risikere å bli kalt rasist bare man våger å påpeke det selvfølgelige: at det faktisk eksisterer ulike raser. Dette er en naturlig konsekvens av at diverse grener av Homo Sapiens Sapiens skilte lag og levde adskilt i ulike miljøer over tusenvis av år. Jeg er sikker på at samtlige av dere som stempler BelzeBob som "rasist" og "antisemitt" klarer helt fint å skille mellom hvite europeere og innvandrere fra midt-østen, Afrika og Asia når dere ser dem, og dette betyr at dere mer eller mindre bevisst raseklassifiserer mennesker, enter dere liker det eller ei.

Forøvrig; akkurat som at diverse afrikanere som kritiserer den hvite kolonialiseringen av Afrika ikke nødvendigvis er antieuropide, så blir man heller ikke "antisemitt" av å kritisere ugjerninger som blir begått av mektige individer i samfunnet som er av jødisk avstamning (de fleste jøder er faktisk av Khazar-avstamning).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å være rasist er en indre overbevisning. Som at man er kristen, muslim, nykterist, feminist eller lignende. En måte å se verden på.

 

Jeg er selv ikke rasist, men mener alle rasene er likeverdige. Det som dog får folk å tro at jeg er rasist er at jeg poengterer at likhet (equality) ikke er det samme som å være like. Og jeg viser til forbrytelser begått av jøder. Og faktisk jødisk rasisme. Og dette blir automatisk assosiert med rasisme. Altså at jeg er rasist. Men det er jeg ikke.

 

Og jeg har et syn på innvandring som ikke er så fjernt fra Tore Tvedt sitt syn. Men det mange nordmenn ikke skjønner er at i de fleste andre land har man akkurat samme synet! Ingen kineser, vietnameser, afrikaner eller araber hadde hevet et øyebryn hadde han fått litt høytlesing fra BelzeBob eller Tvedt. For han har omtrent akkurat samme syn på ting. Dette med innvandring, kultur og selvråderett, altså.

 

Så om noen kaller meg rasist så får man kalle 90% av resten av verden rasister også.

 

Går alle kinesere rundt og hater de andre rasene/folkeslagene? Nei. De er kanskje litt overdrevent nasjonalistiske og har en del fordommer, noe som alltid skjer i homogene samfunn, men de går ikke rundt og hater. Og møter de deg så viser de deg sannsynligvis respekt. Og forventer det samme tilbake. Helt greit.

 

Vietnameserne har ikke et ord for rasisme. Og går vi 100 år tilbake i tiden, eller mindre, så hadde ikke vi det heller, tenker jeg. Rasisme er et ord vi burde klare oss uten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1. i retningslinjene.

 

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Å være rasist er en indre overbevisning. Som at man er kristen, muslim, nykterist, feminist eller lignende. En måte å se verden på.

 

Jeg er selv ikke rasist, men mener alle rasene er likeverdige. Det som dog får folk å tro at jeg er rasist er at jeg poengterer at likhet (equality) ikke er det samme som å være like. Og jeg viser til forbrytelser begått av jøder. Og faktisk jødisk rasisme. Og dette blir automatisk assosiert med rasisme. Altså at jeg er rasist. Men det er jeg ikke.

 

 

Nei, det er ikke dette som for meg til å vite at du er en rasist. Det som gjør at jeg vet du er rasist er at du mener at "Jøder /som en gruppe/ er parasitter og ondskapsfulle mordere."

 

Det høres ut som definisjonen på rasisme for meg. Allikevel mener du at du ikke er rasist?

Endret av Bidalaka
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Nei, det er ikke dette som for meg til å vite at du er en rasist. Det som gjør at jeg vet du er rasist er at du mener at "Jøder /som en gruppe/ er parasitter og ondskapsfulle mordere."

 

Det høres ut som definisjonen på rasisme for meg. Allikevel mener du at du ikke er rasist?

 

Kunne det ikke være en ide å sitere faktiske innlegg skrevet av BelzeBob, for å underbygge dine påstander? Kan aldri huske å ha sett ham skrive at jødene som folkegruppe er ondskapsfulle mordere. Mulig det er noe jeg har oversett. :roll:

Endret av Wyrd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enhver person med intelligens skjønner at man ikke kan generalisere så mye som mange i denne tråden gjør. Dere har rett og slett ikke grunnlag for å si at jøder som et folkeslag er skylden i noe som helst. Det finnes gode og dårlige personer i hvert eneste folkeslag.

 

Dette er en advarsel - ikke forvent å bli tatt alvorlig dersom dere fortsetter slik. Dere overlever på internett, men ikke forvent å bli tatt alvorlig ute i den virkelige verden.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Nei, det er ikke dette som for meg til å vite at du er en rasist. Det som gjør at jeg vet du er rasist er at du mener at "Jøder /som en gruppe/ er parasitter og ondskapsfulle mordere."

 

Det høres ut som definisjonen på rasisme for meg. Allikevel mener du at du ikke er rasist?

 

Kunne det ikke være en ide å sitere faktiske innlegg skrevet av BelzeBob, for å underbygge dine påstander? Kan aldri huske å ha sett ham skrive at jødene som folkegruppe er ondskapsfulle mordere. Mulig det er noe jeg har oversett. :roll:

 

Fra et annet, engelskspråklig forum. Jeg klippet vekk BelzeBobs tapre forsvar av Vigrid og Tore Tvedt.

 

b5kxlk.jpg

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Fra et annet, engelskspråklig forum. Jeg klippet vekk BelzeBobs tapre forsvar av Vigrid og Tore Tvedt.

 

b5kxlk.jpg

 

Aha. Dette utsagnet var da ikke så dumt, og jeg kan støtte ham 100% der. Som han sier, gjelder naturligvis ikke dette hvert eneste jødisk individ, men man kan ikke si at jødene på noen måte har vært en spesielt uskyldig, engleaktig folkegruppe opp igjennom historien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fra et annet, engelskspråklig forum. Jeg klippet vekk BelzeBobs tapre forsvar av Vigrid og Tore Tvedt.

 

b5kxlk.jpg

 

Aha. Dette utsagnet var da ikke så dumt, og jeg kan støtte ham 100% der. Som han sier, gjelder naturligvis ikke dette hvert eneste jødisk individ, men man kan ikke si at jødene på noen måte har vært en spesielt uskyldig, engleaktig folkegruppe opp igjennom historien.

 

Ingen folkegrupper har vært uskyldige eller engleaktige, De fleste Jøder er ikke hva dere tror de er, det er så enkelt som at en så stor folkegruppe ikke er monstre som man kan generalisere så enkelt.

Lenke til kommentar

 

 

Aha. Dette utsagnet var da ikke så dumt, og jeg kan støtte ham 100% der. Som han sier, gjelder naturligvis ikke dette hvert eneste jødisk individ, men man kan ikke si at jødene på noen måte har vært en spesielt uskyldig, engleaktig folkegruppe opp igjennom historien.

 

Du mener at det fins enkelte unntak, men som en helhet er Jøder parasitter og mordere, altså? I større grad enn andre grupper, siden det må påpekes.

 

Ah, da skjønner jeg. Ikke rasistisk i det hele tatt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...