Gå til innhold

Bevis for at jødene står bak "multikulturen" i Norge.


pk2010

Anbefalte innlegg

Herlig å se at høyreekstreme, venstreekstreme, muslimer og andre rasister kan være enige for en gangs skyld... :thumbdown:

 

Hva er en høyreekstrem? Du vet at det er en som tror på ingen myndighet i motsetning til venstreekstreme som tror på fullstendig kontroll fra myndighetene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva betyr egentlig ekstrem? Selv syns jeg det er ekstremt å sette folk i fengsel for deres overbevisninger - og enda mer ekstremt å slippe bomber i hodet på de. AP-mafiaen som styrer Norge - de er ekstremister i mine øyne. De støtter en ekstremt ond politikk. Jeg ser på både Tore Tvedt og Erling Folkvord som langt mer moderate og normale elementer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jødehatere er ikke velkomne i propalestina-bevegelsen. Så var det sagt.

 

Two peoples - one future. http://jfjfp.com/

 

Så det du sier er at antallet i pro-Palestina bevegelsen bare skal være to personer? :!:

 

Fra spøk til side, hvordan skal man kunne renske ut jødehatere fra pro-Palestina organisasjoner?

 

Hva betyr egentlig ekstrem? Selv syns jeg det er ekstremt å sette folk i fengsel for deres overbevisninger - og enda mer ekstremt å slippe bomber i hodet på de. AP-mafiaen som styrer Norge - de er ekstremister i mine øyne. De støtter en ekstremt ond politikk. Jeg ser på både Tore Tvedt og Erling Folkvord som langt mer moderate og normale elementer.

 

Man ser gjerne på likesinnede som moderate uansett hvordan ideologien deres er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man ser gjerne på likesinnede som moderate uansett hvordan ideologien deres er.

 

Jeg vil påstå at moderat vil si å f.eks motsette seg at Norge skal være med i internasjonal krigføring og være underlagt utlenninger og ekstremkapitalister.

 

Ja, nettopp og det er derfor du ser på de som moderate, men ekstremkapitalister? Arbeiderpartiet er ikke akkurat kapitalister.

Lenke til kommentar

Man ser gjerne på likesinnede som moderate uansett hvordan ideologien deres er.

 

Jeg vil påstå at moderat vil si å f.eks motsette seg at Norge skal være med i internasjonal krigføring og være underlagt utlenninger og ekstremkapitalister.

 

Ja, nettopp og det er derfor du ser på de som moderate, men ekstremkapitalister? Arbeiderpartiet er ikke akkurat kapitalister.

 

Arbeiderpartiet har ingenting med arbeidere å gjøre. De er ingenting annet enn lydige tjenere for internasjonal kapitalisme. Sosialismen har alltid bare vært en løgn og et skalkeskjul. Visste du for eksempel at det var vestlige storkapitalister som finansierte den russiske revolusjonen?

 

Situasjonen er slik at det er de med mest penger som dikterer politikken. På tvers av landegrensene. Norge er ikke styrt av norske velgere, men av et internasjonalt broderskap av ekstremt rike og mektige individer. Et eksempel: nordmenn stemte mot EU, men vi er allikevel praktisk talt med i EU. Fordi dette gavner disse jeg kaller ekstremkapitalistene. De som vil ha et globalt maktmonopol.

 

NATO, FN, WTO, WHO, Verdens Handelsbank, EU, G20, Bilderbergklubben osv osv. har alle et felles mål: å skape det globale diktaturet makteliten (=pengeeliten) vil ha. Legg merke til hvordan nasjoner får mindre og mindre selvråderett mens internasjonale organisasjoner som disse jeg nettopp nevnte og internasjonale mega-bedrifter får mer og mer rettigheter og innflytelse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Poenget til han før deg er fortsatt valid ettersom du mener at de som har dine meninger er moderate...

 

Ingen har mine meninger. Det er bare jeg som har mine meninger.

Jeg skulle ønske du hadde helt rett i det...

 

Zing! :!:

 

Men til han sitt forsvar er det vel ingen som har helt like meninger som han.

Lenke til kommentar

Poenget til han før deg er fortsatt valid ettersom du mener at de som har dine meninger er moderate...

 

Ingen har mine meninger. Det er bare jeg som har mine meninger.

Jeg skulle ønske du hadde helt rett i det...

 

Jeg har det. Bare slå opp på Wikipedia: "BelzeBobs meninger er unike og tilhører kun BelzeBob. De som benekter dette risikerer bøter eller fengselsstraff i henhold til paragraf 142 C, andre og tredje ledd."

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fra spøk til side, hvordan skal man kunne renske ut jødehatere fra pro-Palestina organisasjoner?

 

Jødehat er allerede forbudt v/vedtektene til Palestinakomiteen og sikkert andre palestinavennlige organisasjoner i Norge. Jødehat blir dermed behandlet med eksklusjon. Så langt har ikke dette vært noe problem. Jødehatere har en tendens til å holde seg utenfor disse organisasjonene, nettopp fordi de vet at de ikke hører hjemme der, og vil finne for mye motstand.

Lenke til kommentar

Må jeg spørre trådstarter hva som er galt med et multikulurelt Norge?

 

Eller, trenger vel ikke å spørre engang, siden du er så høyreorientert...

 

Virket ikke som om trådstarter fokuserte så mye på minimal statlig innblanding i økonomi dvs. høyrepolitikk?

 

Du vet at Hitler var venstreorientert?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...