Gå til innhold

CS "LAGG"


Anbefalte innlegg

Hvorfor skulle messenger'en din gjøre noe sånt da?

Hvordan kan du ta å skylde på det stakkars lille Microsoft produktet? :grumpy:

Stakkars Bill Gates, startet et dritt selskap også har de ikke engang klart å lage et lite messenger program riktig... Hvordan hadde du reagert hvis du hadde vært Bill Gates?

 

Btw. jeg har kun det problemet når noen logger seg på MSN, da bryter helvetet løs! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
cl_cmdrate

cl_updaterate

rate

 

Det er løsningen. Med SDSL får du ofte ned i 10-15 i ping.  

ADSL 15-30

10MB Lyse 3-10

 

Har Catch SDSL 2 mbit jeg da, men kommer ikke så lavt, bør jeg forandre noe? Hva da?

"rate"-greiene så står de sånn her nå:

rate "7500.000000"

cl_updaterate "20"

cl_cmdrate "30"

 

Kan ikke huske at rate sto på så mye før, men men, dere får bestemme nå, kanskje jeg får lavere ping? :shrug:

Lenke til kommentar

Har Catch SDSL 2 mbit jeg da, men kommer ikke så lavt, bør jeg forandre noe? Hva da?

"rate"-greiene så står de sånn her nå:

rate "7500.000000"

cl_updaterate "20"

cl_cmdrate "30"

 

prøv dette, du kan gjerne trikse litt med rates, men cl_updaterate er max 60 på de aller fleste servere, og max rate er 20000

 

rate "12000"

cl_updaterate "60"

cl_cmdrate "60"

Lenke til kommentar
Trur ikkje det er microsoft som har lagt msn mes. 5, de har bare lagt den som er medfølgende på winxp :woot:

 

Vel... MSN er jo en gruppe innenfor Microsoft, og der er vel Microsoft Corporation som har eneretten for MSN Messenger. Deler i MSN Messenger er hentet fra andre steder, som f.eks. noen av sikkerhetsfunksjonene i MSN Messenger har vel en annen produsent laget.

 

prøv dette, du kan gjerne trikse litt med rates, men cl_updaterate er max 60 på de aller fleste servere, og max rate er 20000

 

rate "12000"

cl_updaterate "60"

cl_cmdrate "60"

Ok, skal prøve dette!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...