Gå til innhold

CS "LAGG"


Anbefalte innlegg

Jeg bruker nVidia 43.45 driver med refreshforce kjører 100fps konstant. Har Ti4200, men når jeg joiner en server så går alt som sirup, kjører 4x AA og 8x AF. oppløsning 800*600 på 144Hz. Vsync=on.

 

 

Noen som vet hva jeg kna gjøre? (jeg vil helst slippe svar som "slutt med cs så slipper du hele problemet")

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utrykket meg hvis ikke godt nok her.. jeg har prøvd alle mulige forskjellige instilinger på driverne. Det skjer bare av og til på LAN, men det skjer opp tilo 50% online, uansett hvor jeg er. Og en ting til jeg lurte på, jeg har alltid rundt 50ms som jeg trudde skulle ligge på 0 hvis alt var som det skulle.

Lenke til kommentar
Og en ting til jeg lurte på, jeg har alltid rundt 50ms som jeg trudde skulle ligge på 0 hvis alt var som det skulle.

 

har du 0 i ping, spiller du på server-maskinen. normal ping med standard bredbånd (nextgentel, telenor) ligger på rundt 20-70.

 

Hei, tulling. Du nevnte ikke Catch, det er standard levrandør hvis man har SDSL. :smile:

 

- SDSL - Det gikk rykter om at man kunne ha 12 eller var det 14 ms?

Hvilke servere er det snakk om da?

I CS er det ofte "highpingers" som gjør serveren også til en "highpinger".

Ut med "highpingers", inn med "lowpingers".Standard ping for meg er ca 30 med Catch SDSL, med normale servere (no) f.eks. FoCo serverne, og de lignende.

Sorry psilocybe, Badass (var det det den het?) har for mange spillere, er umulig å være statshore uten cheats med ca 15 vs 15. :yes:

Lenke til kommentar

XoRc - Mener å ha sett nicket ditt på FoCo, kaller du deg XoRc?

Jeg spilte en del før på FoCo, og sorry, men husker ikke hvilket nick jeg brukte da. Jeg er av personen som bytter nick 1 gang i uka ca.

Uansett har ikke spilt på FoCo nå i det siste, har fått så utrolig dårlig aim, siden jeg ikke har spilt CS på 2 uker, var borte en stund og alt sammen ble ødelagt.

Så for tiden prøver jeg og trene opp aimen min igjen.

 

Også nevnte du at 30 var normal ping med 384/128 eller noe sånt. kan jo være mulig, men kan man komme så mye lavere? Var en gang på 19, ellers ligger jeg fra 25 - 40 på norske servere. Er det normalt med Catch? Så akkurat pingen har ikke imponert meg så mye.

Lenke til kommentar
XoRc - Mener å ha sett nicket ditt på FoCo, kaller du deg XoRc?

Jupp. Det er hvertfall "realnicket" mitt.

Nicket mitt står vel også på servernes MOTD, skal hvertfall gjøre det. :)

Så for tiden prøver jeg og trene opp aimen min igjen.

193.71.194.27:27015 [FoCo].no #5 CS 1.5 Aim (foco.tk)

:D

Noe greier om ping..

Er ikke helt sikker på hva normal ping med Catch er, men 25 - 40 i ping på norske servere er helt greit. Blir ikke så veldig mye lavere enn det.

Lenke til kommentar

Litt "off topic" ja... Men, men... Sånn er jo livet. :D

 

XoRc : Aim serveren til FoCo ja, godt eksempel, men blir så deppa også begynner jeg og tenke "CH34T3R M07H3R FU<K3R H4X0R" osv når jeg blir eid. :(

Man blir ikke kvitt cheaterne og statshorene vet du!

Lenke til kommentar

som nevnt over, disable af og aa

 

dersom du kjører noen form for ram-optimalisering bør du skru den av

 

ms går til 0 om du setter updaterate høyt nok, men selv om ms=0 vil det ikke si at høy ping og lagg forsvinner. cl_updaterate/cmdrate og rate bør eksperimenteres med for å finne det som passer best til din egen linje

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...