Gå til innhold

Dorian Gray's quiz-tråd! FINALE PÅGÅR NÅ! SPENNING! FART! EVENTYR!


Dorian Gray

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fasit:

1. The Shawshank Redemption - Crinderman 1p

2. Das Boot - Cypheron 2p

3. Stand by Me - Era Vulgaris 3p

4. PD James - The Children of Men Olum 4p

5. Stanislaw Lem - Jonas 2k 5p

 

The Leaderboard

Julenissen: 9

Olum: 9

Cypheron: 8

Jonas2k: 5

The Barnacle: 4

KennethJS: 3

Era Vulgaris: 3

Blixbox: 2

Art Vandelay: 1

Crinderman: 1

 

Den der vil jeg ha poeng på :innocent:

Selv om du var ute etter forfatteren av boka.. Viste hvilken film det var snakk om

Du kunne skrevet Stalinslev Fem og fått poeng. Det du skrev, derimot, var ganske "Matt Damon".

 

Hei Dorian! Den premiefilmen, "Coming up", jeg finner den ikke på IMDb? Der er det bare en TV-serie som heter det. Hva faen for en drittfilm er det du har som premie, egentlig?!?!

Den er ganske middels. Neida, har funnet dem frem nå. Blir seks filmer som loddes ut, førsteposten er oppdatert straks.

 

Neimen for faen, jeg gikk og la meg klokken syv i går ! Det hadde jeg ikke gjort hvis jeg hadde husket denne quizen :hrm:

Neste blir kl 18:30 i kveld, be there or be square. Skal ikke mer enn en 5-poengers så er du på toppen.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar

Den er ganske middels. Neida, har funnet dem frem nå. Blir seks filmer som loddes ut, førsteposten er oppdatert straks.

 

Noe for enhver smak. Respekt. Jeg angrer nesten på at jeg var stor i kjeften og sa jeg ikke skulle delta. (Ja, det er faktisk filmer på den listen jeg ikke har.)

Lenke til kommentar

Runde 4 - Drittfilmer

 

1. Hva heter kjøretøyene i Space Mutiny?

 

2. Battlefield Earth inneholder en del shots hvor kamera er tiltet litt til venstre eller høyre. Hvilket land er disse shotsene oppkalt etter? (det er faktisk to svar som gir poeng, selv om det ene uten tvil er mer korrekt)

 

3. Før han laget det som mange betegner som den verste filmen noensinne laget så slapp han en film om cross-dressers, med seg selv i tittelrollen. Hva heter makkverket?

 

4. En komedie som ikke er morsom eller en actionfilm uten action? Det eneste man kan si med sikkerhet er at denne svindyre sci-fien kjedet publikum i hjel, og beviste nok en gang at 80-tallets sterkeste standup-komiker er den siste du vil ha i hovedrollen hvis du skal lage en komedie. Hva het filmen, hva heter skuespilleren?

 

5. Han er flink til å bokse, utnytte skattelover og irritere på seg folk. Han fremstår som en total idiot, og derfor er det litt rart å tenke på at han faktisk har doktorgrad i ...?

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar

Well done, all - nok en gang tok vi knekken på 5 av 5.

 

Fasit:

1. Enforcers (med en toppfart på 3) - Olum 1p

2. Dutch angles (kalles også German angle, men plz) - henrik_s 2p

3. Glen or Glenda (en film som er kjipere enn Plan 9, da Plan 9 faktisk er litt morsom) - Cypheron 3p

4. Pluto Nash og Eddie Murphy - Jonas2k 5p

5. Literatur (det er selvfølgelig snakk om Dr. Uwe Boll) - The Barnacle 5p

 

The Leaderboard

Cypheron: 11

Jonas2k: 10

Olum: 10

Julenissen: 9

The Barnacle: 9

KennethJS: 3

Era Vulgaris: 3

Blixbox: 2

henrik_s: 2

Art Vandelay: 1

Crinderman: 1

 

Det ser ut som vi har 4 stykker som er keen på DVDer, det blir spennende å se hvordan de klarer seg fremover. Resten håper vi selvfølgelig tar igjen, f eks i en bonusrunde i helgen hvor man dobler poengsummene (omg, jeg er reneste M. Night med alle tvistene mine).

 

Neste quiz i morgen 18:30.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...