Gå til innhold

hvordan få sanger fra spotify til mobil/ipod


ceca

Anbefalte innlegg

Guttungen har lastet ned mye musikk på spotify. Han vil gjerne ha dette over på mobil og ipoden sin.(itunes)

Dette får jeg rett og slett ikke til.

tror jeg må få alt over på windows media payer og videre derifra. Men når jeg trykker på last inn i bibliotek, så legger den til alt mulig annet, men ikke noen sanger.

Har satt minnekort inn i pc, og dratt sanger over fra spotify, men de går ikke over.

 

Vet dere hvordan få musikk fra spotify over på mobil/ipod (itunes)?

 

Har windows vista.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

oppgrader til Spotify Premium så får han det til mobilen sin. ved å bruke SPotify på mobil husk på bruk offline mode slik at en slipper unna all datatrafikken. Det finnes ikke Spotify til iPod siden den ikke har noen mulighet til å knytte seg til omverden ved hkelp av Wifi eller 3G. haded han hatt iPhone, iTouch eller iPad kunne det fungert med Spotify da disse har mulighet for oppkobling gjennom trådløs teknologi.

Lenke til kommentar

For å få spotify på en ipod/mobil whatever, må du først undersøke om det finnes en spotify klient å installere på den enheten du skal ha med deg. Deretter må du ha abonnemang på spotify og betale hver mnd for å få lov til å ha en lokal versjon av sangene på den bærbare enheten, hvis ikke får du ikke med deg musikken på tlf/ipod whatever.

Lenke til kommentar

jeg tillater meg å utdype det litt med å sittere fra artikkelen Streaming fra Wikipedia:

 

Streaming eller direkteavspilling er overføring av data, bilder eller lyd fra en sender til en eller flere mottakere. Streaming kan innebære midlertidig kopiering av data i arbeidsminne/cache hos mottakeren, men innebærer ikke varig lagring av de mottatte data hos mottakeren, i motsetning til nedlasting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...