Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

sjekke jenter i Grenland


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har seg sånn at jeg har flyttet til Grenland og lurte på om hvor jeg kan sjekke opp jenter eller bli kjent med noen jenter her?

 

Er edru for det meste, dermed er fester ikke så interessant!

 

Gutt på ca 20 år :)

 

Arbeiderklassekulturen er sterk her. Du bør lese deg opp på Menstad-slaget i 1931, og ikke minst Hydro og Herøya. :innocent:

 

Nei, jeg vet ikke. Tror det er dårlig med uteliv.

Endret av Kaarerekanraadi
Lenke til kommentar

Nå er ikke jeg 20 enda, så jeg kommer ikke inn på mange utesteder, men noen som skal være vært å nevne er Ritz i Skien, Park i Porsgrunn og Wrightegaarden i Langesund.

 

Eller så har du Oppned i Skien og Tordenskiold i Langesund med 18 års aldersgrense :)

 

Edit: dette var egentlig en reaksjon til "Nei, jeg vet ikke. Tror det er dårlig med uteliv." kommentaren (og ja, jeg vet jeg satt bare en stor strek under "dårlig"). Men her går det sikkert ann å sjekke jenter, også i edru tilstand :thumbup:

 

Edit2: Mulig ikke Ritz finnes mer, tror faktisk Oppned tok over lokalet demmes :hmm:

Endret av stizzen
Lenke til kommentar

Nå er ikke jeg 20 enda, så jeg kommer ikke inn på mange utesteder, men noen som skal være vært å nevne er Ritz i Skien, Park i Porsgrunn og Wrightegaarden i Langesund.

 

Eller så har du Oppned i Skien og Tordenskiold i Langesund med 18 års aldersgrense :)

 

Edit: dette var egentlig en reaksjon til "Nei, jeg vet ikke. Tror det er dårlig med uteliv." kommentaren (og ja, jeg vet jeg satt bare en stor strek under "dårlig"). Men her går det sikkert ann å sjekke jenter, også i edru tilstand :thumbup:

 

Edit2: Mulig ikke Ritz finnes mer, tror faktisk Oppned tok over lokalet demmes :hmm:

 

Yeah det stemmer, OppNed tok over der hvor Ritz hadde sine tidligere lokaler. Dyr inngang og 18 års sted, men billig pils og bra med folk på lørdager.

 

Er du over 20 så anbefaler jeg deg backstage eller Bar i kongens gate i Skien. Park i Porsgrunn er vel også 20 så vidt jeg vet, men også et sted som kan være bra til tider. Du har også Mets i Skien, men det er mer et sted hvor du drar for å møte gamle kjente, så med mindre du er veldig sosial på byen så kan det fort bli kjedelig hvis du er ny der.

 

Tordenskiold i Langesund mista skjenkebevilgningen nå i sommer hvis jeg husker rett, for skjenking av mindreårige.

Lenke til kommentar

Du kan reise på R.i.P, Rockeklubben i Porsgrunn. Der pleier jeg å henge en del. De åpner for første gang siden jul nå førstkommende lørdag, og da er det metalkonsert. Bandet heter Arcadia og de er italienske. Det er alltid mange søte fine rocka jenter på rip, så dette kan være stedet :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...