Gå til innhold

Religionskritikk på fest


  

76 stemmer

  1. 1. Greit å diskutere religion på fest?

    • Ja
      53
    • Nei, det er et ømt tema og passer ikke på fest
      23


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan diskutere andre ting enn hvor gøy det er å drikke. Trenger ikke gå inn på religion, politikk og kreft på fest.

Åh? Som hva da? Kan ikke diskutere musikk, for noen er det sårt tema. Kan ikke diskutere posten, fordi noen kan jobbe der og faktisk være fornøyd. Kan ikke diskutere personer for noen kan være relatert til denne. Så fortell meg.

Lenke til kommentar

Haha.

Fortell meg, hva kan en diskutere? Og ja, musikk er for noen sårt tema. Som i at de føler seg støtt ved mine meninger, på samme måte som de har sine meninger om min musikksmak. Å høre folk si 'trance er jo bare teit datalagd tull alle kan gjøre' åpner ikke for noe særlig.

Forskjell på å diskutere et tema, enn å provosere motparten, og da er temaet irelevant.

Lenke til kommentar

Alt er vel lov å snakke om. Men det er nok mer måten det gjøres på.

 

Vi har selv en som er relgiøs på jobben. Det er ingen fare å snakke om dette med ham. Han vet vårt standpunkt, vi vet hans. Men med en gang det kommer en som snakker om det på en mer nedlatende måte, så ser vi med en gang at han ikke syntes det er greit. Ikke vi heller for å si det slik.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg passer godt på hva jeg uttaler meg om på fest.

 

Jeg kom til å si på en fest at gutter/menn er mer praktisk anlagt enn jenter/kvinnfolk, å satan så mye bråk det blei. Damene rage'a helt og begynnte og nekte på at de var noe dårligere på praktiske ting enn menn :S

 

IMO er selvfølgelig menn mer praktisk anlagt, men enkelte kvinnfolk ser visst på det som noe fryktelig negativt og støtende mot deres "rase".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...