Gå til innhold

Religionskritikk på fest


  

76 stemmer

  1. 1. Greit å diskutere religion på fest?

    • Ja
      53
    • Nei, det er et ømt tema og passer ikke på fest
      23


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å kritisere religion på fest er bortkastet, da den eneste religionen som er verdt å bruke tid på å kritisere er islam. Man finner ikke mange muslimer på fest, siden Muhammed erklærte at ingen av soldatene hans fikk drikke vin, og derved bli fyllasjuke mens de var på plyndringstokt i ørkenen. Da sitter man igjen med å opplyse ikke-muslimer om islams farer, og bare å forstå dette budskapet er i seg selv en krevende mental akrobatikk. Derfor er noe slikt fullstendig bortkastet mens man nyter alkohol.

 

Sånn ser jeg på det ihvertfall.

Lenke til kommentar

Kristne sier ofte at ateisme er en religion.

Jepp! Det å ikke tro på noen guder er en religion, på samme måte som det å ikke spille fotball er en idrett, og det å ikke samle på frimerker er en hobby. :)

 

Mhm, neste gang noen spør om jeg driver med sport, skal jeg svare ja, jeg driver og ikke spiller fotball! :D

Lenke til kommentar

Mhm, neste gang noen spør om jeg driver med sport, skal jeg svare ja, jeg driver og ikke spiller fotball! :D

Lurte på om vi skulle stifte Norges Ikke-Fotball-forening for oss aktive ikke-fotballspillere. Hvis oppslutningen blir bra nok, kan vi kanskje forsøke å få det å ikke spille fotball inn som en egen OL-gren!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...