Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Har enormt lyst på Chevrolet Camaro! :)


poist

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har sett en del på Chevrolet Camaro og lurte på noen ting! :)

 

Den er forresten altfor dyr til å kjøpe i Norge!! :p

 

Hvor mye vil det koste å importere den?

 

Synes jeg leste en plass at man kunne få inn biler fra USA i Norge om man bodde i USA i X antall år! :p vet ikke om det stemmer. Hvor mange år er det i såfall man må bo der, viss det stemmer! :)

 

MVH

 

Poist

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Camaro- modellene antar jeg ligger i samme prissjiktet som Mustangene. Etter diverse avgifter blir en bil som i utgangspunktet billig (38 000 $ i USA for Mustang GT) priset til luksusbilklassen.

 

Videre er det å anta at det er en betydelig investering for deg, og jeg ville derfor snakket med kompetente personer i et AmCar- miljø. Dette er ikke vanskelig å finne, spesielt hvis du bor på sørlandet.

Lenke til kommentar

Det er mange år siden det ble slutt på regelen om avgiftsfritak dersom bilen ble regnet som flyttegods.

 

Nå må du nok betale akkurat de samme avgiftene som alle andre - uavhengig av hvor lenge du har bodd i utlandet.

 

Det betyr at en Chevrolet Camaro mest sannsynlig er langt utenfor rekkevidde. Uten å ha sjekket avgiftene, så tror jeg en slik bil vil havne på rundt 1,2 millioner. Det er den absolutt ikke verdt.

 

Move along. There's nothing to see here.

Lenke til kommentar

Deler ikke 1968-modellen og 2011 modellen understell? Eller har de gått bort i fra bladfjærer nå?

Du tenker på å bruke understellet fra en 68-modell og sette på karosseriet fra en 2011?

Det har jo blitt gjort med en del Mercedes G-klasse her i Norge for å komme seg unna diverse avgifter.

 

Nei.

Det var et forsøk på humor fra min side.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...