Gå til innhold

Basketball er digg!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er gøy det. men er ikke så rart du synes det. er jo en verdensidrett...men hadde dere ikke kurver i gymsalen på barneskolen? At du ikke liker fotball er vel enn oppfatning som ikke deles så mye blant folk, men alle kan jo ikke like alt og det er bra ellers hadde vi ikke hatt så mange gode idretter rundt om i verden...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Syns det er nitrist. Kanskje det er grunnet at det er umulig å spille skikkelig på skolen. Spesielt med tanke på jenter som ikke har peiling, og yngre menn som har pumpet seg stor og jævlig og skal brøyte seg frem.

Like det ikke. Helt greit å se på. Ikke at jeg skjønner det uansett, men fetterne mine spiller det, så av og til blir det kamper.

Lenke til kommentar

Det synspunktet tror jeg dog en del kan dele :p . Dog tror jeg ikke at Nigeria som nasjon tenkte over sånt i det hele tatt(jeg tror idretten er veldig populær der borte), da de i 2006 tapte 1/8-dels finalen mot 2002 VM's bronsemedaljør og 2005 EM's sølvmedaljør Tyskland med ett poeng...

 

og faktisk så anslår The guardian at selv med den aller drøyeste regningen så anslås det å være 300 mill aktive i Verden vs fotball med 250. Hvis man tar det som er blitt anslått på det meste fra Guardian sin artikkel, så blir det faktisk 450 mill basketspillere vs 250 mill fotballspillere...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Hahahah faen Ajaco... Du dreper meg :)<3

 

elsker basketball selv. Jeg spiller mest "street" om jeg skal kalle det det.

Da snakker jeg ikke som man ser fargede mennesker gjør i fengselsfilmer uten regler etc, men jeg syns det er friere og mye morsomere.

Selvfølgelig dersom man spiller med folk som kan å plassere seg, screene etc.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...