Gå til innhold

Absolut Vodka vs Vikingfjord - Smaksforskjell?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil si at Absolut smaker bedre, da den føles renere og - i min mening - ikke har den nastye ettersmaken jeg kjenner hos Vikingfjord, men heller en bedre ettersmak som du finner hos Absolut.

Helt greit å shotte, om du er av de som liker å shotte vodka.

 

Har til gode å noen sinne kjenne smaken av vodkaen når jeg blander med energidrikker, uansett blandingsforholdene. Irriterende nok, siden jeg ikke klarer smaken av energidrikker lenger etter for mye tukling med HB og Battery i den tåpelige ungdomstiden.

Lenke til kommentar

Vikingfjord er laget av poteter i motsetning til ABSOLUT som er laget av hvete. Noen påstår de får mindre hangover og blir mindre syke med potet-vodka...

 

Hihi, broscience på sitt beste :)

 

Vil du unngå hangover, drikk vann. En stooor del av bakfyllfølelsen er rett og slett på grunn av dehydrering.

 

Halvveis on topic, jeg kjøper amundsen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eg synest Vikingfjord har veldig lite smak og ettersmak samanlikna med røkla. Kan blandast med alt og lite risiko for å smake spriten.

 

Det er jo forsåvidt bra. Men etter en heftig tur til Malta så greier jeg nesten ikke drikke Red Bull UTEN vodka. Det betyr vel kanskje at jeg burde gi f* i å drikke, men... Det blir jo for dumt.

 

Føler at man har drukket for mye når Coca Cola smaker Captain Morgan & Cola og Red Bull smaker Vodka & Red Bull... :roll:

Lenke til kommentar

Vikingfjord er laget av poteter i motsetning til ABSOLUT som er laget av hvete. Noen påstår de får mindre hangover og blir mindre syke med potet-vodka...

 

Hihi, broscience på sitt beste :)

 

Vil du unngå hangover, drikk vann. En stooor del av bakfyllfølelsen er rett og slett på grunn av dehydrering.

 

Halvveis on topic, jeg kjøper amundsen :)

 

Heh, ja merk at jeg brukte påstår :)

 

Amundsen er vel også potetsprit om jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...